Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Pöh, näyttää enemmän autonasentajalta kuin vampyyriltä...:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Pöh, näyttää enemmän autonasentajalta kuin vampyyriltä...:snotty:
Nyt loppuu tuo Edwardin/Robertin haukkuminen tai painan tuosta ilmoita asiaton viesti-näppäimestä |O !
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Pöh, näyttää enemmän autonasentajalta kuin vampyyriltä...:snotty:
Nyt loppuu tuo Edwardin/Robertin haukkuminen tai painan tuosta ilmoita asiaton viesti-näppäimestä |O !
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Nämä kuvat on ihan mahottoman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:Ihana fiilis, pitkästä aikaa, ihan kuin olisi teinityttö, tällälailla kuolata jonkun filmitähden perään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tähän pinoon on pakko hypätä, olen totaalinen fani!! Kävin ensi-illassa leffan katsomassa ja lisäksi olen sen netistä 2 kertaa katsonut, eli yhteensä 3!!! Luen nyt justiinsa breaking dawnia ja hyvä on. Suosittelen kirjasarjaa lämpimästi, eikä leffakaan hullumpi ollut, varsinkin tuo Robert on oikea silmänilo))
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Nyt olen lukenut tuota tokaa kirjaa kohta 300 sivua ja eihän tuo ole niin mielenkiintoinen kuin Houkutus |O ! Tahtoo Edwardin joka sivulle |O !
Epäilys se vasta onkin hirveää luettavaa!
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Nyt olen lukenut tuota tokaa kirjaa kohta 300 sivua ja eihän tuo ole niin mielenkiintoinen kuin Houkutus |O ! Tahtoo Edwardin joka sivulle |O !
Epäilys se vasta onkin hirveää luettavaa!
Miten Epäilys voi olla pahempaa luettavaa kuin Uusikuu. Sain juuri tuon luettua ja tuohan oli melkein kuin olisi saman kirjailijan eri kirjasarjan kirja :/ . Ahdistava kirja kaikenkaikkiaan :/ . Ihan erilaatuinen kuin Twilight :/ .
Nyt on tällanen olo :/ .
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Mistä sää se netistä oot saanut??!!??
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Mistä sää se netistä oot saanut??!!??
Mä imutin pikkuveljen ohjeilla isohuntista. Ennen ku pääsin leffaan asti, kun en voinu odottaa viikkoa saati kahta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Mistä sää se netistä oot saanut??!!??
Mä imutin pikkuveljen ohjeilla isohuntista. Ennen ku pääsin leffaan asti, kun en voinu odottaa viikkoa saati kahta :ashamed:
Minkälainen kuvanlaatu siinä on?