Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo sen eikä oo tilillä rahnaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Deina:
juu vähän kerralla.. ooks netist lukenu sen viimesimmän kirjan saatavilla olevat sivut.. parisen sataa tais olla.. siin on hetkeks tekemistä:D

sit vaa uusintakierros!

Uskaltaisko täälä töissä tulostaa nuo... hmm... Mitä selitykseksi kun pomo pelmahtaa paikalle??? :laugh

pystyykö sitä epäilystä tulostamaan suomenkielisenä mistään?

en usko et pystyy.

joku täällä mainosti lukevansa koneelta kirjoja..mistä niitä sit voi lukea?

kyse on midnight sun -kirjasta jota ei paperiversiona ole julkaistu.

toi on raakaversio kirjasta. eikä ole edes kokonaisena.

Hurahdin tähän kirjasarjaan totaalisesti....

Mies antoi mun valita äitienpäivälahjaksi kirjan, no epäilevänä otin houkutus-pokkarin... mies nauroi, ett jaahas, otat tollasen teinikirjan ja oot 30-vee....

No, hotkaisin käytännössä ton kirjan päivässä, ostin leffan, ostin uusi kuu-kirjan. luin sen parissa päivässä, ostin epäilys-kirjan, luin sen päivässä ja viimisempänä kävin hakemassa enkkuversion... Sitä onkin nyt sitten vähän vaikeempi lukee, kun tarttee sanakirjaa... :)

Leffa katottu jo 4 kertaa.....Mies katto mun kanssa ja pyöritteli silmiän ja päätään, niin kuahistunut se oli siitä, ett semmonen p..... voi kuulemma mun mielestä olla niin mukaansatempaavaa ja mahtavaa...

tarina sinänsä sai mut koukkuun... Anne Ricen kirjat on tuttuja ja veren vangit aikoinaan oli mun lempileffa. tässä vaan tää tarina tulee niin lähelle inhimillisyyttä. Kirjat on hatarasti kerrottuja, mutta silti niin mukaansatempaavia, että koukkuun jäi tällainen 30-kymppinen 2 lapsen äiti! :)

Ja toi, Edward, huh huh mikä namupala.... Meni kyllä monta iltaa vaan ihastellessa sen komeutta.... ja eipä toi Jacobkaan mikään paha oo....

Mun sisko vaan sanoi, ett mun ikäisenä olis parempi kuolata vaan sen Bellan iskän perään kuin Edwardin... Niin, se niistä päiväunelmista kai sitten.....

Mutta oikeesti aika moni aikuinen on jäänyt näihin kirjoihin koukkuun eli ei ne pelkästään teineille ole tarkoitettu....

Ja kyllä tuo breaking dawn aika hyvältä vaikuttaa, vaikka 120 sivua vasta päässyt eteenpäin.... :) sinnikkyys palkitaan!!!!!!!!!

ja aika mahtavia kuvia....

Tuli vaan mieleen, kun joku sanoi, ett mitäs kun Bellalla on menkat, niin eikö ne haista sitä verta tmv, niin Vampyyrithan himoitsee tuoretta verta ja se ei varmaan ole kovin tuoretta.... ( repeävä nauru-hymiö)

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
jos niitäki sais "lievästi" hajustettuina :laugh: muhahhaah!! niinku näitä aaalwaysin *kuolee nauruun*

Kamomilla-pimppa (vaimikäseoli) :laugh: :laugh:

tai lievä myski-tuhero! :laugh:

mie en pysty pysymään poissa tästä ketjusta vaikka mie kuinka uhoan..

ei helvetti chrissy... myski-tuhero :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

sairasta :x :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
jos niitäki sais "lievästi" hajustettuina :laugh: muhahhaah!! niinku näitä aaalwaysin *kuolee nauruun*

Kamomilla-pimppa (vaimikäseoli) :laugh: :laugh:

tai lievä myski-tuhero! :laugh:

mie en pysty pysymään poissa tästä ketjusta vaikka mie kuinka uhoan..

ei helvetti chrissy... myski-tuhero :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

sairasta :x :laugh:

:D :D :D :D :saint: :saint: :saint: :wave: :wave:

pysy täälä meidän kans! :heart:

sitäpaitsi cothis sen alotti :snotty: :laugh: :heart:

te ootte kyllä niin sekoja että pakko se on pysyä.

Eeevalle tarjoon sovinnon kättä :flower:

mie oon muuten sen Twilight-fanikerhon perustaja (jos joku nyt kerhoilla haluis) sinnekki voipi tunkea, siel on aivan kauheet pääsykokeet =) mutta tosifani kyllä osaa niihin vastata :laugh: :D

mie oon muuten sen Twilight-fanikerhon perustaja (jos joku nyt kerhoilla haluis) sinnekki voipi tunkea, siel on aivan kauheet pääsykokeet =) mutta tosifani kyllä osaa niihin vastata :laugh: :D

mitämissäkoskakukawtf!

mä tuun kans! jos huolitaa!

muoks: löysin! mut salasana uupuu:D

mitämissäkoskakukawtf!

kato, saattais jotain löytyä sieltä oranssin kirjekuoren takaa :whistle: :D

mitämissäkoskakukawtf!

kato, saattais jotain löytyä sieltä oranssin kirjekuoren takaa :whistle: :D

jaahas jaahas!!!

ÄLÄ LUE SEURAAVAA JOS ET HALUA TIETÄÄ ERÄSTÄ RATKAISEVAA ASIAA BREAKING DAWNISTA!

Minua on suunnattomasti häirinnyt se seikka että miten Edwardin on onnistunut tuottaa siittiöitä |O :xmas: :D :attn: ?!! Miten miten?! Eihän hänen elimistönsä pitäisi osata enää "kuolleena" tuottaa minkäänlaista "eritettä", siis hikeä, räkää, eikä kyllä siittiöitäkään |O, jos simppoja nyt eritteeksi voi kutsua :D ? Mikä on selitys tälle :whistle: ?

Ja jos joku tähän vastaa niin laittakaa spoilaus-otsikkoa :wave: !

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
ÄLÄ LUE SEURAAVAA JOS ET HALUA TIETÄÄ ERÄSTÄ RATKAISEVAA ASIAA BREAKING DAWNISTA!

Minua on suunnattomasti häirinnyt se seikka että miten Edwardin on onnistunut tuottaa siittiöitä |O :xmas: :D :attn: ?!! Miten miten?! Eihän hänen elimistönsä pitäisi osata enää "kuolleena" tuottaa minkäänlaista "eritettä", siis hikeä, räkää, eikä kyllä siittiöitäkään |O, jos simppoja nyt eritteeksi voi kutsua :D ? Mikä on selitys tälle :whistle: ?

mä oon miettinyt samaa, mutten keksi. toisaalta.. mikä vain voi onnistua noissa kirjoissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:

mä oon miettinyt samaa, mutten keksi. toisaalta.. mikä vain voi onnistua noissa kirjoissa :D

mie oon miettiny samaa juttua... kun ei kerta syän lyö, eikä tuu vertakaan niin mites sitte siittiöitä???

aha, nyt kekkasin... missäs ne siittiöt valmistuu? no palleissa tietty. ja missäs sijaitsee miehinen ajattelunelin? no palleissa tietty. ja eetullahan nyt ehottomasti toimii pallit koska aivotkin toimii. eli jotain toimintaa ilmeisesti on.

mutta mites sitten rosalie ja alice? jos esim. mikella kävis niin hyvä tuuri että pääsis "pukille" niin tulisko jompikumpi raskaaksi? :whistle: :whistle:

mietin vaan väsyneenä...

mie oon miettiny samaa juttua... kun ei kerta syän lyö, eikä tuu vertakaan niin mites sitte siittiöitä???

aha, nyt kekkasin... missäs ne siittiöt valmistuu? no palleissa tietty. ja missäs sijaitsee miehinen ajattelunelin? no palleissa tietty. ja eetullahan nyt ehottomasti toimii pallit koska aivotkin toimii. eli jotain toimintaa ilmeisesti on.

mutta mites sitten rosalie ja alice? jos esim. mikella kävis niin hyvä tuuri että pääsis "pukille" niin tulisko jompikumpi raskaaksi? :whistle: :whistle:

mietin vaan väsyneenä...
No siitähän siellä kirjassa taisi ollakin, että toisinpäin ei onnaa.. Kun tanya ja irina yms ei raskaaksi tule, kun raskaus vaatii muutosta naisen kropalta.

Ja muutenkin, ei noita kannata liikaa miettiä ja logiikkaa hakea, kirjalilijallahan se runoratsu laukkaa välillä kovaakin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä