M
"mamis"
Vieras
Hep, auttakaa nyt aloittelevaa käsitöidentekijää.. Ohessa on linkki, jossa on ohje virkatusta matosta. Osaan aloittaa ja tehdä ketjusilmukat ja sulkea renkaaksi. Siitä lähtien alkaa jo tökkiä..siis kuinka saan tehtyä 8 ketjusilmukkaan 15 ketjusilmukkaa? Teenkö osaan kaksi yhteen silmukkaan. Olen varmaan sata kertaa purkanut..ja aloittanut alusta.. myös seuraava kierros ei onnistu.. Pylväitä pitäisi olla 3. krs 40 kpl, mutta minä en niitä saa kuin 33 kpl. Eli ketjusilmukoita on liian vähän. En tajua..auttakaa!
http://www.kangasaitta.fi/kangasaitta/web.nsf/pages/240E070089337443C22577AC006D4389/$file/Virkattu_matto_10062011.pdf
Kaiken kukkuraksi, olen muutama kuukausi sitten tehnyt tällaisen samanlaisen maton..ja saanut sen ihan loppuun asti valmiiksi seuraamalla vain tarkasti ohjeita. Mutta nyt...en vain pääse tuosta alusta yli enkä ympäri! Argh!
http://www.kangasaitta.fi/kangasaitta/web.nsf/pages/240E070089337443C22577AC006D4389/$file/Virkattu_matto_10062011.pdf
Kaiken kukkuraksi, olen muutama kuukausi sitten tehnyt tällaisen samanlaisen maton..ja saanut sen ihan loppuun asti valmiiksi seuraamalla vain tarkasti ohjeita. Mutta nyt...en vain pääse tuosta alusta yli enkä ympäri! Argh!