Virolainen viesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Aatteles, jos siinä kuriiri kertoo koordinaatit, mihin on kaivanut rekan renkaassa salakuljettamansa kaman :laugh: Tää voi olla sulle melkein kuin lottovoitto.

toivotaan että olis jotain todella mielenkiintosta, mulla on sen puhelinnumerokin tallella :D

Alkuperäinen kirjoittaja pulassa:
toivotaan että olis jotain todella mielenkiintosta, mulla on sen puhelinnumerokin tallella :D

Parasta ehkä soitella. En taivu kyllä kääntöhommiin alkua enempää. Niin sekaisin on kirjaimet että miun venäjällä ei enää pärjätä. Vanhemmalle naiselle tuo viesti kuitenkin on...

Joku taitavampi varmaan ratkaisee tän mysteerin

kiitoksia vieras kun yritit, ei ainakaan mulle sununnattu viesti sitten jos on vanhemmalle naiselle :D

... jaa hetki, tunnetko jotakin Dunajev -nimistä? Se näyttäis olevan allekirjoituksena. Miehen etunimestä en saa selvää.

Savanna saattas osata. Virossa tietääkseni on kouluissa (ainakin ollut) venäjä kielenä, siinä missä meillä ruotsi. Tosin moni virolainen kyllä vihaa venäjää ja venäläisiä... Joissain paikoissa (esim. tallinnassa) taas useat puhuvat venäjäksi. Enpä ole perehtynyt asiaan..

NEPE£A£N BAW TE£EO0 N0 KAKOMY-T0 BONPOC
ja toinen viesti tuli heti perään
BONPOCY.T0£bK04TO BEPHY£CR N3 NYTEW-R N0 CY0MN N PYOTCN.B0£0£R £YHAEB
nuo R-kirjjiamet ovat peilikuvana ja jotkut N-kirjaimet ovat neliöitä ilman lattiaa :D ja jossain noissa aalto-kirjaimissa on alhaalla poikki-viiva
saatkohan jotain selvää? :D

ekassalukee ehkä että:
lähetän teille yhden kysymeksen
ja toka on sitten se kysymys, ehkä että koska palaat matkaltasi suomeen ja ruotsiin? volodja dunajev voisi olla lähettäjä tossa lopussa.

aika hankala tulkata vaikka venäjän kääntäjä olenkin. :)

Yhteistyössä