En noin pienen kanssa ole käynyt, mutta mielestäni Virossa on PALJON lapsimyönteisempi ilmapiiri noin yleensä kuin Suomessa. Yhtään ongelmaa ei meillä tullut vastaan, poju oli 1v 7kk kun käväistiin. =)
Mä olin syksyllä neljän kuukauden ikäisen typykän kanssa tallinnassa =)
Yleisesti ottaen reissu meni loistavasti, tissittelin heppua ihan mennen tullen ja palatessa, eikä kukaan mulkoillut tai mullistellut ja muutenkin meni kaikki ihan hienosti.
Mitä nyt päivän shoppailureissu venyi seuraavaan aamuun kun mennessä se laiva losahti laituriin ja kylki repesi Saatiin sitten hotelli majoitus ja tultiin aamun ekalla koneella lentäen suomeen Matkailu avartaa kun aamulla lähtee laivalla ja seuraavana aamuna lentää sinivalkoisin siivin himppeen B)
Mutta siis yleisesti ottaen tuon ikäisen kanssa on verrattaen helppo matkata :wave:
Olen ollut 2kk vauvan kanssa Virossa. Matka meni ihan mukavasti, poika nukkui vaunuissa hyvin. Paluu matkalla sain sitten jonkun rasittavan Suomalaisen miehen ripityksen, siitä kuinka lastenvaunut pitäisi kieltää lailla. Se ukko mäkätti koko matkan niistä vaunuista, vaikka ne oli lippujen varausten yhteydessä mainittu. :snotty: