Virtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-beast
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

E-beast

Vieras
Klassinen ongelma. Olen Mies. Olemme 4-kymppinen pari. Kolme lasta. Miten saisin vaimoni kiinnostumaan minusta, hellyydestä ja seksistä. Hän ei puhu, mitä haluaa, mutta ei luovu oikein minustakaan. Haluaa (kai?) mutta ei sittenkään. Seksi on ollut hänelle aina toisarvoinen juttu. Hän petti minua nelisen vuotta sitten ja jäi kiinni. Toisen kanssa hänellä ""synkkasi"". Olen suorasukainen (=rääväsuu), mutta yritän huomioida vaimoani myös. Tai olen yrittänyt. Nyt on ollut viimeinen vuosi vaikeaa. Rakasteltu yhden kerran. Hän ei suostu parisuhdeneuvontaan. Emme varsinaisesti pysty edes riitelemään, koska hän häipyy vain paikalta. Olen ulkoisesti aivan ok -ammattinikin puolesta -mutta kai jotain on pielessä, kun ei millään juttu toimi. Hän ei suostu puhumaan ""jutustaan"" mitään, on kuulema hänen asiansa. Kuten seksikin. Lapset vasta 10, 8 ja 5. Pelkkä seksisuhde ei kiinnosta edes ulkopuolisena, vaikka tekis kyllä mieli. Onko naisen opeteltava seksi vasta nelikymppisenä, jos se on kadoksissa, ja voiko sitä kiinnostua enää uudestaan vanhasta, jos tunne ollut kadoksissa. Kai tässä siitä on kysymys? Asiallisuutta, kiitos!

Itselleni on ollut iso ja aikaa vievä asia opetella olemaan odottamatta toiselta mitään. Huomasin että aloin marisemaan ja voimaan pahoin asioista joita odotin toisen tekevän, kesti kauan ennen kuin heräsin ja aloin elää itse enkä toisen kautta. Nyt olen iloinen kun mieheni tulee mukaan tai osallistuu, mutta en enää odota sitä ja nyt voin taas nauttia niistä hyvistä (harvoista hetkistä). Nyt pitää vielä opetella, ettei jätä toista kokonaan ulkopuolelle :o)
Seksi on tärkeä, mutta läheisyys ja kosketus vieläkin tärkeämpää. Kun ihokontakti häipyy, sitten on kuilu pitkä kiinni kurottavaksi.
Eletään itse ja tehdään itse omista päivistä mukavia!

Mä rakastuin uudestaan mun mieheen suuren kyllästymisen jälkeen. Ala elää itsenäisesti mutta perheestä huolehtien. Lopeta parisuhde terapia kotona. Keskity hyviin juttuihin, ole kiinnostunut toisesta, mutta anna olla jos ei halua vastata. Voi viedä aikaa, mutta usein sitä huomaa toisen arvon vasta, kun se ei enää olekaan ihan itsestään selvyys. Ole taas se mies joka olit kun tapasitte.

Yhteistyössä