Virtsatietulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pökö

Vieras
Eilen tuli oireita kävin pissalla vähän väliä ja illalla kirvelikin vähän. Otin buranan nukkumaan käydessä ja join karpalomehua. Ajattelin aamulla soittaa lääkäriin. Yöllä kävin kerran vessassa ja kirveli sen jälkeen. Aamulla ei tuntunut mitään, eikä vieläkään. Miksihän oireet loppui? Ajattelin sitten mennä päivystykseen jos vielä jatkuu, vai mitä? Kerran aikaisemmin on ollut tulehdus, johon söin kuurin.

Mun mielestä on ikävää, että ihmisille määrätään aina antibioottia virtsatietulehduksiin. Itsellä oli just viikko sitten tulehdus, joka lähti pois C-vitamiinilla.

Alkuperäinen kirjoittaja -jonttu-:
Mun mielestä on ikävää, että ihmisille määrätään aina antibioottia virtsatietulehduksiin. Itsellä oli just viikko sitten tulehdus, joka lähti pois C-vitamiinilla.

ootko käynyt antaan näytteen että tulehdus oli ja myös toisen näytteen että tulehdus varmasti mennyt pois? voi nimittäin jäädä myös oireettomana pääle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -jonttu-:

ootko käynyt antaan näytteen että tulehdus oli ja myös toisen näytteen että tulehdus varmasti mennyt pois? voi nimittäin jäädä myös oireettomana pääle

Mulla on ollut joku vuosi sitten alituinen kierre virtsatulehduksien kanssa, joten tunnistan oireet. "Kuherrussyndroomasta" kyse omalla kohdallani. Lääkäriltä sain aina antibioottikuurin, jolla tulehdus lähti nopsasti, mutta en halunnut alituisesti syödä antibiootteja tällaiseen vaivaan.
Lopulta löysin netistä vinkin ottaa c-vitamiinia yliannoksina sen aikaa, kun tulehdus on päällä, ja muulloin normaaleja annoksia.

Viimeaikoina olen vain tehnyt sen mokan, että vähän kuin unohdin jatkaa c-vitamiinin syöntiä.. Siitä tuli seurauksena viikko sitten puhjennut virtsatietulehdus. Mutta runsaalla juomisella ja c-vitamiinilla homma on taas hallussa.

Yhteistyössä