Visulahti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä oon varmaa jotenki tyhmä, mutta mulle ei nyt oikee auennu tuolta visulahden sivuilta noi hinnat. Siis, paljon sinne alueelle maksaa sisään? Oliko niin että 18e/hlö? ja tolla hinnalla sitten saa pyöriä siellä ilmaseks joka paikassa, paitsi moottoripuistossa maksaa ne liput? Olenko nyt ymmärtäny oikein????

Onko muuten kiva paikka 10-3 vuotiaille lapsille?

Olin siellä viime kesänä, mutten kuollaksenikaan muista hintoja :/
Mun äitee osti mulle ja pojalle sen "passin" jolla pääsi jokapaikkaan.

Tosi hyvä paikka oli muuten, suosittelin sitä monille kavereillekkin. Kannattaa jäädä sinne yöksi jos vaan mahdollista, siellä on hyvät grillauspaikat ja uimaranta sekä saunat.
Moottoripuisto on alle 6-vuotiaille vähän tylsä, mutta vanhemmat muksut viihtyy ja siellä tosiaan ostettiin aina joka vimpaimeen kertalippu.

Juu, se 18? on lippu Dinosauriaan kaikilta yli 3 vuotiailta. Ja sillä samalla lipulla pääsee saman päivän aikana vahakabinettiin ja muihin mainittuihin juttuihin. Iltalippu (klo 16-19) pelkästään Dinosauriaan on halvempi, olikohan 12?. Mun mielestä ei ole ylihinnoiteltu, mutta riippuu lasten iästä. Viisivuotiaalle oli täysin riittävä!

Niin ja olen ollut alueella pari yötäkin, oli kivaa (minigolfia, tennistä, mukavaa yhdessäoloa perheenä, ei vain vauhdikkaita viihdykkeitä, joita esim Linnanmäki täynnä).

Me pelattiin kans minigolfia :D
Loppu-illasta pelattiin niitä kolikkopelejä siellä ravintolan päädyssä ja sit haettiin vielä pizzaa iltapalaksi vaunulle.

Tänä kesänä en pääse menemään sinne, mutta enskesänä me mennään varmasti B)

Se ei kamalan pienille ole hyvä, ne vempeleet on vähän isommille ehkä =) Mutta on siellä kaikenikäisille jotain tekemistä :D Vaikka asun täällä niin en oman kans ole käynyt ikinä, vois vaikka mennä kun olis vähän lämpimämpää :/

Meillä se on jokavuotinen käyntikohde. Lapset nyt 5 ja 3 ja viihtyvät vaikka koko päivän. Isot lapset saattaisivat vähän pettyä koska eihän sitä paikkaa voi verrata Särkänniemeen tai Linnanmäkeen, mutta meillä ei sellasiin härveleihin vielä kaivata. Ainut miinus on meidän mielestä että vesi altaissa on ollut tosi kylmää. Lapset viihtyneet kyllä vaikka kylmää on.

Yhteistyössä