vit**et tääl on taas ihanaa porukkaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Aika naurettavaa kuvitella, että suuri osa muka täältäkin vääntää soseet itse. Näkeehän sen nyt jo kauppojen vauvanruokien menekistäkin, että aika moni niitä vaan kotiinsa kantaa. Kälättivät sitten netissä mitä tahtovat.

Minusta siinä taas ei ole mitään naurettavaa, että on tosiaankin olemassa ihmisiä jotka tekevät soseet ihan itse. :whistle:

Ei itse soseiden tekemisessä ole mitään naurettavaa, päinvastoin. Mutta siinä on, että suuri osa väittää tekevänsä kaiken itse ja esittää muutenkin täydellistä.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
En minä ainakaan ole hedelmäsoseita lämmittänyt, kuin ihan aluksi jos otin purkin jääkaapista.

Näin minäki teen. Jos jääkaapista otan hedelmäsoseen, nii kyllä mä sen lämmitän mielellään sopivan lämpöseksi. Ainakin näin alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Porkkanasta, perunasta ja bataatista on hyvä aloittaa. Varmaankin sinulle on puhuttu itse tekemisestä siksi, koska itse tekemällä ruoka vauvalle tulee halvemmaksi.

No eipä muuten enää näillä ruuan hinnoilla kovin halvemmaks tuu..ei ainaskaan hedelmäsoseiden teko..

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
öö..eikö tämän ketjun aiheena ollut se että minkä takia suurin osa vastauksista ketjuissa menee sellaiseksi omien tajojen tyrkyttämiseen ja minä ymmärsin että ap otti tämän kysymyksen ja ketjun vaan lieväksi esimerkiksi..
oikaiskaa jos olen väärässä.

ja allekirjoitan myös tuon että usein kaikki ketjut menee aina ihan vänkäämiseksi ja tappeluksi mikä on se ainut oikea tapa,ruoka,tyyli tai vaikka tukan väri...

huoh..

aloitusviestissä kritisoitiin minun kommenttiani, joten eiköhän ole ihan oikeutettua selventää, mistä kommenttini johtui, koski tää ketju muuten mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Aika naurettavaa kuvitella, että suuri osa muka täältäkin vääntää soseet itse. Näkeehän sen nyt jo kauppojen vauvanruokien menekistäkin, että aika moni niitä vaan kotiinsa kantaa. Kälättivät sitten netissä mitä tahtovat.

Minusta siinä taas ei ole mitään naurettavaa, että on tosiaankin olemassa ihmisiä jotka tekevät soseet ihan itse. :whistle:

joo varmasti heitä on mut tuntuu et he kaikki viettävät kaiken aikansa täällä eikä varmaan muuta tee kun soseita ja palstaile!!

Mielenkiintoista :D oli ihan pakko tämä nostaa. Tässä välissä esim minä olen imuroinut, täyttänyt/tyhjentänyt tiskarin, viikannut pyykit, siivonnut kissan astian, laittanut lapsille ruoat pöytään, syöttänyt vauvan itsetehdyllä soseella ja nyt imetän vauvaa.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!!!!!!!!!!!:
miten voi olla niin vaikeeta et jos ja kun on joku kysymys kysyttävänä esim mä kysyin vauvan purkki ruuasta millä alottaisin..ni luoja et taas vastauksii tulee et tee ite vai etkö osaa ees perunaa keittää ym
jos ei oo vastausta siihen kysymykseen ni minkä hemmetin takia tarvii rupee omia tapojaan tyrkyttää??
on se aina niin pirun vaikeeta joillekin..

ja toi nyt oli vaan pieni esmerkki mut ainahan nää ketjut menee sellasix..

joten kysynkin et mikä tarve teillä jollain on päteä ja tyrkyttää omia tapojanne aina parempina????

Ihan vaan vinkkinä, että todellakin joskus on hyvä tyrkyttää omia JA parempia tapoja muille, jos selkeästi näyttää siltä, että toisen tapa on huono.

Esimerkiksi jos puhutaan laihdutuksesta, niin toiset tarvitsevat kannustusta ja kommentointia omista ruokailutavoistaan, kun itse eivät tosiaan ymmärrä mitä tekevät väärin.

Tuollainen ei ole pätemistä millään tavoin.

Yhteistyössä