Vit.tu ettei minusta ole tämän perheen äidiksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Hermot on niin tiukalla, että soi.

Tuo vajaa 3veekään ei muuta tee kuin kiukuttelee tai tekee pahojaan, suuttuu kuin piru, kun kielletään, itkee joka asiasta.

Nytkin rumppasi cd-asemaa eikä kielloista huolimatta uskonut, niin tuntui, että verisuonet katkeaa päästä.

Minä kuskaan penskat hoitoon ja veke, mies sitten tulee kotiin ja ei jaksa muka yhtä lelukopallista leluja siivota, kun on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väsynyt!!!!

Ihan kuin minua ei muka väsyttäisi ihan samalla tavalla.

Oikeasti olen loppuunväsynyt ja sitten tuo runkkari tulee sanomaan miten väsynyt hän on, vaikka ei lapsiaan hoida ikinä eikä edes tiedä mitä vastuu on.

Kyllä minuakin väsyttäis.. Jätä se r.. lapsineen joku viikonloppu keskenään kotiin ja lähde itse vaikka kylpylään tms. huilaamaan. Tee sitä niin monena viikonloppuna, että taas jaksat vähän paremmin.

oon niin pirun väsynyt, raskausviikkoja kasassa 7. Yks vuotiaamme on kipeenä ja valvottanut monta yötä ja kränännyt päivät. en saa nukuttua päivisin ja ukko tekee pitkää päivää, eli ei siitäkään mitään apua. sit se töistä päästyään vaan painelee paskalle puoleks tunniks ja sen jälkeen asettautuu sohvalle pitkäkseen. ei kuulemma jaksa enää töiden jälkeen tehdä mitään. mun vaan v***u täytyy jaksaa vaikka jaksan päivätkin. ymmärrän sua hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
oon niin pirun väsynyt, raskausviikkoja kasassa 7. Yks vuotiaamme on kipeenä ja valvottanut monta yötä ja kränännyt päivät. en saa nukuttua päivisin ja ukko tekee pitkää päivää, eli ei siitäkään mitään apua. sit se töistä päästyään vaan painelee paskalle puoleks tunniks ja sen jälkeen asettautuu sohvalle pitkäkseen. ei kuulemma jaksa enää töiden jälkeen tehdä mitään. mun vaan v***u täytyy jaksaa vaikka jaksan päivätkin. ymmärrän sua hyvin.

Tuon unohdinkin, meidänkin "ukkokulta" viettää paskalla niin paljon aikaa, että voisi epäillä hänen syövän työkseen ja sitten tuotosten haju täyttää koko kämpän.

Tuokin tympii joka päivä.

No... kyllä mieskin voi olla väsynyt. Vaikka toki olisi kaikkien kannalta kiva että mieskin osallistuisi lasten hoitoon. Mä olen omassa perheessäni huomannut, että kun molemmat on väsyneitä ja arki ahistaa, niin tuosta väsymyksestä tulee helposti kilpailu... että kumpaa väsyttää enemmän ja kummalla on vaikeampaa. Vaikka perhe on yhteinen, ja yhtälailla molemmat tekevät töitä. Meillä minä kotona ja mies kodin ulkopuolella. Onko sulla mahdolista aloittaa mitään harrastusta tmv. jonka aikana mies olisi lasten kans? Ja yritä puhua nätisti miehelle. Ja rohkaista häntä touhuamaan lasten kans...

Alkuperäinen kirjoittaja palsta-mamma:
antakaa lelujen olla. Ei niiden takia kannata perhettä rikkoa. Jos kukaan ei jaksa tuollaiset vähäpätöiset asiat voi odottaa vapaa päivää...

Tän oon kuullu niiiiiin monta kertaa! "Annat vaan tiskien olla siinä pöydällä ja imuroit sitten kun jaksat..." Nii justiinsa! Jos MÄ en siivois täällä aamusta iltaan, sekä miehen sotkuja että lasten, kämppä olis ihan pommin jäljiltä! On vaan pakko siivota! ja mikä hemmetin vapaapäivä? HALOO! Ei mulla ainakaan oo mitään vapaapäiviä.

Toi paskalla istuminen on ruvennu ärsyttämään mua ihan sikana! Miks siellä vessassa pitää hautoa niin kauan? Mä hoidan homman, ovi auki tottakai, parissa sekunnissa! Sisään, kakka ulos ja ulos vessasta. Miks sitä lehteä pitää jäädä sinne lukemaan?

Eli tajuan ärsytyksesi ap vallan mainiosti!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuon unohdinkin, meidänkin "ukkokulta" viettää paskalla niin paljon aikaa, että voisi epäillä hänen syövän työkseen ja sitten tuotosten haju täyttää koko kämpän.

Tuokin tympii joka päivä.

Mäkin oon mun miehelle sanonut, et ei mulla tosiaan ole aikaa istua vessassa yhtään sen pidempään ku tarpeen toimittamiseen menee. Kun esikoinen oli vauva, kävin hän sylissäni vessassa kun ei suostunut yksin jäämään. nykyäänkin joko tulee vessaan mukaan tai ulvoo oven takana :/

meillä ei viä ees oo lapsia, mut alko nyppii miehen sotkujen siivoominen niin lakkasin siivoomasta kokonaan... hetki meni niin ukko alko siivoo omat sotkunsa mut varoo kyl koskemasta mun jättämiin tavaroihin... nyt se tuntuu pitävän mua sotku ongelman / kotilaiskana vaikka edelleen hoidan yksinäni pyykit, lakanat, tiskit, ruuanlaiton...

Miksi te lisäännytte tuollaisten paskakasojen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja näinpä...:
meillä ei viä ees oo lapsia, mut alko nyppii miehen sotkujen siivoominen niin lakkasin siivoomasta kokonaan... hetki meni niin ukko alko siivoo omat sotkunsa mut varoo kyl koskemasta mun jättämiin tavaroihin... nyt se tuntuu pitävän mua sotku ongelman / kotilaiskana vaikka edelleen hoidan yksinäni pyykit, lakanat, tiskit, ruuanlaiton...

Meillä oli ennen lapsia selkee tasajako. Mies teki kotitöitä melkeinpä enemmän ku minä! Nyt, kun se on noiden huomionkipeiden kanssa tosi vaikeeta, on vastuu siirtynyt kokonaan mulle. Tässä ei oo mitään logiikkaa. Onko miehestä siis tullut laiska? Oon kokeillu tota, että lakkasin siivoomasta, eikä tapahtunu mitään! Sitä kaaosta sit kun lähdin purkamaan, ni meni viikko rytmejä tasatessa. Huh.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Siinähän se onkin, että ei ne oo aina ollu sellasia. Ja kun me naiset hoidetaan kaikki, luomme illuusiota, että jaksamme, vaikka valitamme. Ei mun mies ainakaan ota mua tosissaan, kun sanon että nyt oon tositosi väsynyt. Kuuntelee kyllä huoleni omasta jaksamisestani, mutta mitään ei tapahdu! Ainahan mä oon jaksanu!

Alkuperäinen kirjoittaja yks mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Siinähän se onkin, että ei ne oo aina ollu sellasia. Ja kun me naiset hoidetaan kaikki, luomme illuusiota, että jaksamme, vaikka valitamme. Ei mun mies ainakaan ota mua tosissaan, kun sanon että nyt oon tositosi väsynyt. Kuuntelee kyllä huoleni omasta jaksamisestani, mutta mitään ei tapahdu! Ainahan mä oon jaksanu!

Kysymykseni olikin esitetty "sama täällä" nimimerkille.

Joo onhan se rankaa.....mutta toisaalta,mulla mies reissutöissä ja vaan viikonloput kotona. Vien lapset, menen töihin, haen lapset ja käyn kaupassa, eikä ole edes autoa.
Kuitenkin pärjään hyvin ja arki on välillä raskasta ja väsyttävää, mutta mitä sitten...se on elämää.
Olen onnellinen ja tyytyväinen, koska lapset ovat terveitä ja itse olen terve, kliseistä mutta totta

Tuota, joka ei laita ruokaa, ei myöskään syö.

JOka ei kakaroitaan hoida, ei ole isä, eikä saman katon alle ole asiaa. Näin meillä.

Älkää kasvattako paskaperseitä, vaan pojat töihin, siivoamaan vessat, huolehtiamaan perheelle välipalat, aamupalat koululaist tekemään itsleleen jne.

Alkuperäinen kirjoittaja kyssä aplle:
Montako lasta ap sinulla on ja iät? Onko mies töissä ja sinä kotona vai molemmat töissä?

3v ja 5v, molemmat töissä. Minä kuskaan lapset aamuin illoin, hoidan kaikki huolehtimiset mitä päivähoitoon tulee.

Nyt tuo paljon haukuttu mies lukee satuja tuolla lapsilleen, kävi kaupassa kanssani ja pesi pienemmän hampaat, imuroikin, kun aika selväkielisesti vihjaisin asiasta (että teen sen joka päivä itse).

Yhteistyössä