VITPERSAA, ottaa nuppiin tuo äijä joka ei ymmärrä puhetta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Ukkeli on viettänyt aikaa nyt pidemmän aikaa meillä, kun on tuo uus koira. Sovittiin täånään, että ukko lähtee kotiinsa ennenku tuun asioilta (kellonaikaa ei sovittu, mutta lupas laittaa viestin ku poistuu) ja useampaan kertaan päivän aikana ilmaisin että heihgei, huomenna nähdään. Ja kun kysyi että jos odottaa mua ettei koiran tartteis olla yksin, niin sanoin et koira kyl pärjää (on ennenkin ollut yksin kotona).

Tulen kotiin, kiireellä, ajatuksena napata toiset vaatteet, juoda rauhassa vettä ja sitten lähtee koiran kanssa hakemaan lapsia tarhasta. Mutta, ukkohan se s**tana täällä vielä kökki kun tulin!!!!

Miten vaikeeta oli ymmärtää etten halua että hän on kotona kun tulen?

ANTEEKSI TURHA PURKAUS, V*TUTTAA VAAN NIIN ETTEI VERI KIERRÄ...

[QUOTE="vieras";23931278]Et taida olla kovinkaan rakastunut:( Taitaa kelvata mies kuin mies sitten...[/QUOTE]

Jos haluaisin joskus hetken aikaa itselleni, en voi olla rakastunut. Selevä...

Ukkeli on viettänyt aikaa nyt pidemmän aikaa meillä, kun on tuo uus koira. Sovittiin täånään, että ukko lähtee kotiinsa ennenku tuun asioilta (kellonaikaa ei sovittu, mutta lupas laittaa viestin ku poistuu) ja useampaan kertaan päivän aikana ilmaisin että heihgei, huomenna nähdään. Ja kun kysyi että jos odottaa mua ettei koiran tartteis olla yksin, niin sanoin et koira kyl pärjää (on ennenkin ollut yksin kotona).

Tulen kotiin, kiireellä, ajatuksena napata toiset vaatteet, juoda rauhassa vettä ja sitten lähtee koiran kanssa hakemaan lapsia tarhasta. Mutta, ukkohan se s**tana täällä vielä kökki kun tulin!!!!

Miten vaikeeta oli ymmärtää etten halua että hän on kotona kun tulen?

ANTEEKSI TURHA PURKAUS, V*TUTTAA VAAN NIIN ETTEI VERI KIERRÄ...

siis minä en kyllä ymmärrä sinua, mulla on mies samassa paikassa lähes koko ajan,käytännössä ollaan päivittäin yleensä erossa maks tunti(kauppakäynnit,yms asiointi,lapsen kuljetukset). eikä kuule yhtään ärsytä. se ärsyttää että syksystä alkaen olaan erossa varmaan se 9tuntia vrk. en tiedä miten siihen sopeutuu. inhottava ajatuskin(vaikka ollaan oltu 4vuotta yhdessä) ja viimeisen vuoden lähes 24/7

<3

kannattais tehö jotain omalle päällesi

[QUOTE="madame";23931792]siis minä en kyllä ymmärrä sinua, mulla on mies samassa paikassa lähes koko ajan,käytännössä ollaan päivittäin yleensä erossa maks tunti(kauppakäynnit,yms asiointi,lapsen kuljetukset). eikä kuule yhtään ärsytä. se ärsyttää että syksystä alkaen olaan erossa varmaan se 9tuntia vrk. en tiedä miten siihen sopeutuu. inhottava ajatuskin(vaikka ollaan oltu 4vuotta yhdessä) ja viimeisen vuoden lähes 24/7

<3

kannattais tehö jotain omalle päällesi[/QUOTE]

Mä en ymmärrä, miks parisuhde tarkottaa sitä et nyhjätään 24/7 yhdessä, niinku oltais kiinni kasvaneet siamilaiset? Varsinkin kun toinenkin osapuoli on sitä mieltä että molemmilla on oltava omat kodit jotta saa olla itekseenkin. Mutta miks se ei koskaan voi tapahtua silloin kun mä haluan? Miks aina vaan silloin kun hänelle sopii?

Mun päässä ei ole mitään vikaa, niin kauan kun saan joskus olla iteksenikin, kiitos vain.

kaunista tekstiä. En usko että normaalissa parisuhteessa sais aikaan toisen naaman näkeminen tuollaisen raivon, tartteis sun varmaa nmiettiä hetki..

Jos mies ei tee niinkuin sä haluat niin olisiko ollut vaikeaa pyytää poistumaan, ja viettää sen jälkeen laatuaikaa keskenäs? Vie ehkä sen minuutin..kuis paljon tää sun raivari on vienyt sun laatuajasta?

Mä ainakin tulisin hulluksi, jos oisin kenenkään ihmisen kanssa 24/7... Nyt meillä on ihan mukava viikko, tänään nähtiin n. 15 minuuttia, huomenna ja torstaina ei minuuttiakaan, ellei sitten katsella toista kun se nukkuu :D Sit taas jaksaa katella sitä koko viikonlopun :D

[QUOTE="madame";23931792se ärsyttää että syksystä alkaen olaan erossa varmaan se 9tuntia vrk. en tiedä miten siihen sopeutuu. [/QUOTE]

Hohhoijaa. Mitenköhän tosiaan normaalit työssäkäyvät sopeutuu siihen, että työpäivän ajan ollaan useimmiten erillään...

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
[QUOTE="meikä";23932157]kaunista tekstiä. En usko että normaalissa parisuhteessa sais aikaan toisen naaman näkeminen tuollaisen raivon, tartteis sun varmaa nmiettiä hetki..

Jos mies ei tee niinkuin sä haluat niin olisiko ollut vaikeaa pyytää poistumaan, ja viettää sen jälkeen laatuaikaa keskenäs? Vie ehkä sen minuutin..kuis paljon tää sun raivari on vienyt sun laatuajasta?[/QUOTE]

No mut sehän oli pyytäny poistumaan, ja toinen oli luvannu poistua? En myöskään ymmärrä tuota siamilaismeininkiä. Mikä sopii toisille, ei sovi kaikille, mutta ei se silti tarkoita että on päässä vikaa...

[QUOTE="vieras";23932238]No mut sehän oli pyytäny poistumaan, ja toinen oli luvannu poistua? En myöskään ymmärrä tuota siamilaismeininkiä. Mikä sopii toisille, ei sovi kaikille, mutta ei se silti tarkoita että on päässä vikaa...[/QUOTE]

Juu, oli pyytänyt..ja mies ei lähtenyt. Mitäs jos pyytää vaikka ajamaan nurmikon eikä mies sitä tee? Kaulimella päähän?

Tai käymään kaupassa, eikä mies käy? Kuinka suuret kilarit siitä voi vetää?

Mä ymmärrän sua, ap...

Tehän ette asu yhdessä. Sen hyvä puoli on se, tai siis PITÄISI olla, että toisen naamaa ei tarvitse katsella nonstoppina, vaan ollaan yhdessä silloin kun ollaan ja muuten kumpikin majailee omissa kodeissaan.

Kun vielä olit pyytänyt häntä poistumaan päivän aikana, eikä hän sitä tehnyt, niin ymmärrän ketutuksesi.

Minun määrittelyni normaalille parisuhteelle on se, ettei olla kylki kyljessä 24/7, osataan olla yksinkin ja nautitaan siitä, ei olla toisesta riippuvaisia. Joku toinen määrittelee asian ihan eri lailla. Mun avioliittoni EI olisi kestänyt näinkin kauan kun on jo kestänyt jos en saisi olla kotona ihan yksikseenkin, tai viettää aikaa muualla myös ilman miestäni. Yhdessä on kiva olla, erikseen myös.

[QUOTE="vieras";23931278]Et taida olla kovinkaan rakastunut:( Taitaa kelvata mies kuin mies sitten...[/QUOTE]

Ihan tuttua, en haluisi ketään miestä ihan asumaan. Omat kodit ja oma rauha, ainakin niin kauan kuin yksikin lapsi vielä talossa.
Katsotaan sitten kun yksin jään, haluisinko ihan asumaan, tuskin. Olen aina kaivannut paljon omaa aikaa ja rauhaa, ei tarvitse seurustella ja olla läsnä. Ehkä johtuu työstäkin, kun siellä joutuu olemaan läsnä ja ottamaan huomioon.

[QUOTE="meikä";23932252]Juu, oli pyytänyt..ja mies ei lähtenyt. Mitäs jos pyytää vaikka ajamaan nurmikon eikä mies sitä tee? Kaulimella päähän?

Tai käymään kaupassa, eikä mies käy? Kuinka suuret kilarit siitä voi vetää?[/QUOTE]

Jatkuvastihan täällä porukka kilahtelee kun mies ei tee mitään vaikka kuinka pyytää ja käskee. Hitto, jos ap olis kirjoittanut että serkkulikka ollut jo kaksi viikkoa kylässä ja sovittiin että häipyy työpäivän aikana, niin johan ois serkkulikka haukuttu pataluhaksi kun on niin tollo. Mutta kun kyseessä onkin miesystävä, niin sitä pitäis kestää forever.

Mä ymmärrän sua, ap...

Tehän ette asu yhdessä. Sen hyvä puoli on se, tai siis PITÄISI olla, että toisen naamaa ei tarvitse katsella nonstoppina, vaan ollaan yhdessä silloin kun ollaan ja muuten kumpikin majailee omissa kodeissaan.

Kun vielä olit pyytänyt häntä poistumaan päivän aikana, eikä hän sitä tehnyt, niin ymmärrän ketutuksesi.

Minun määrittelyni normaalille parisuhteelle on se, ettei olla kylki kyljessä 24/7, osataan olla yksinkin ja nautitaan siitä, ei olla toisesta riippuvaisia. Joku toinen määrittelee asian ihan eri lailla. Mun avioliittoni EI olisi kestänyt näinkin kauan kun on jo kestänyt jos en saisi olla kotona ihan yksikseenkin, tai viettää aikaa muualla myös ilman miestäni. Yhdessä on kiva olla, erikseen myös.

Tuollaisen miehen kun löytäisikin. Kaikki ovat heti kamojaan raahaamassa tänne ja minua niin ahdistaa. En edes tässä asunnossa halua aloittaa mitään, vaan etsitään yhteinen asunto. Ei meille edes sovi ilman ahdistusta.

Hitto, jos ap olis kirjoittanut että serkkulikka ollut jo kaksi viikkoa kylässä ja sovittiin että häipyy työpäivän aikana, niin johan ois serkkulikka haukuttu pataluhaksi kun on niin tollo. Mutta kun kyseessä onkin miesystävä, niin sitä pitäis kestää forever.

Sujuvasti ohitetaan mun viestin pointti, eikös vaan :D ? Voin selventää sen.. Mikä järki on vetää ihan hillittömät kilarit kun tilanteen voi hoitaa minuutissa ja jatkaa elämäänsä, viettää laatuaikaa iloisena? Vai onko se oikeasti parempi ratkaisu kiukutella pitkään, kihistä yksikseen ja kirjoitella kaksplussalle kuinka tyhmä se mies on?

Tuollaisen miehen kun löytäisikin. Kaikki ovat heti kamojaan raahaamassa tänne ja minua niin ahdistaa. En edes tässä asunnossa halua aloittaa mitään, vaan etsitään yhteinen asunto. Ei meille edes sovi ilman ahdistusta.

Kyllä mekin muutettiin yhteen parin viikon seurustelun jälkeen :D

Mutta läheisriippuvaisia tai siamilaisia kaksosia ei olla vieläkään, 10 v yhdessäolon ja 9 v avioliiton jälkeenkään.

Multa on kysytty, että eivätkö yksinäiset illat ole kovin kurjia, siippani kun on usein töissä iltaisin. Ei, eivät ne ole. Kun ollaan oltu 2-3 iltaa kotona yhdessä, niin nautin suunnattomasti siitä että miehellä alkaa 3-4 illan/yön työputki. Samoin mies kertoo nauttivansa päivistä, jolloin saa olla kotona joko yksin tai lasten kanssa, mun ollessa koulussa/töissä. Sopivassa suhteessa yhdessä oloa ja erikseen oloa niin kumpikin meistä on tyytyväinen - ja me ei muuten riidellä oikeastaan koskaan, tässäkö syy?!

[QUOTE="meikä";23932252]Juu, oli pyytänyt..ja mies ei lähtenyt. Mitäs jos pyytää vaikka ajamaan nurmikon eikä mies sitä tee? Kaulimella päähän?

Tai käymään kaupassa, eikä mies käy? Kuinka suuret kilarit siitä voi vetää?[/QUOTE]

Öö, ei käsittääkseni hakannut miestä kunnes tämä poistui, vaan kilahti virtuaalisesti täällä foorumilla? Niin mikä siinä oli niin pahaa.

[QUOTE="vieras";23932447]Öö, ei käsittääkseni hakannut miestä kunnes tämä poistui, vaan kilahti virtuaalisesti täällä foorumilla? Niin mikä siinä oli niin pahaa.[/QUOTE]

ei kai siinä mitään pahaa ole, jos tykkää viettää sen oman ajan ja vapaapäivät kiukutellen jossain foorumilla :D

Itse pidän outona jos tällaiseen tuhlaa aikaa, riitelyyn ihan mitättömästä asiasta jonka olisi voinut hoitaa puhumalla ja käyttää muutama hetki, jonka jälkeen hyvillä mielin olisi voinut jatkaa iltaa.

Mä ymmärrän SUA niin hyvin ap! Voi luoja kuinka ymmärränkin! Mä tarvin omaa aikaa ja paljon, esim töiden jälkeen tai aamulla en todellakaan jaksa puhua kenenkään kanssa.

Exän kanssa tuli riitaa siitä kun se ei ymmärtänyt miksi töiden jälkeen nostin jalat ylös sohvalla ja katsoin tv:tä n. puoli tuntia. Olisi heti pitänyt alkaa puhumaan päivän kuulumisia yms.

Argh. Mähän oon hiljaa ja yksin jos halun! :xmas:

Yhteistyössä