vitsailu riittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makkarainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

makkarainen

Vieras
Ollaan seurusteltu vajaa vuosi. Alkuaikoina mieheni kehui minua kauniiksi jne. Nyt heittelee vitsejä riipputisseistä ja mahamakkaroista jatkuvasti. Ei siis tarkoita pahaa, mutta ei ymmärrä, että minusta ei enää tunnu kivalta. Aluksi naureskelin itsekin, mutta nyt alkaa vitsailut pikkuhiljaa riittämään, kun sitä kuulee koko ajan. Minulla ei ole koskaan ollut hyvä itsetunto. Yritin kerran siitä vihjaista, mutta ei mennyt jakeluun. Muutaman kerran olen sanonut, että olis kiva välillä kuulla jotain kehujakin, mutta vitsit vaan jatkuu. Ehkä hän ei ymmärrä lopettaa, koska yritän ne vitsailuna ottaa itekin ja hän ei näe että minuun alkaa oikeasti sattua tuommoinen.
Pelkään vähän tästä suoraan sanoa (vaikka muu ei enää auta), koska hän ei kuitenkaan oikeasti tarkoita pahaa ja minäkään en halua hänelle pahaa mieltä, joka voi tulla kun hän tajuaa miltä minusta tuntuu. Vinkkejä?

..sanohan miehellesi ettävilkaisee itseänsä peilistä ennenkuin alkaa sua mollata(kai siinä kuvassakin jotain parannettavaa näkyy)!?Itse annan aina samalla mitalla takaisin ,saanpahan miehen ainakin hiljaiseksi.. :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 11:03 Vieras kirjoitti:
..sanohan miehellesi ettävilkaisee itseänsä peilistä ennenkuin alkaa sua mollata(kai siinä kuvassakin jotain parannettavaa näkyy)!?Itse annan aina samalla mitalla takaisin ,saanpahan miehen ainakin hiljaiseksi.. :p

Antaisinkin samalla mitalla, mutta kun ei hänen vartalostaan löydy vitsin aihetta. Yleensä en kyllä harrasta tällasia vitsejä, koska ne saattavat juuri loukata toista...

Mie alkaisin kanssa vit.tuilla ukolle, olevinaan ihan vitsinä! Sano saunassa, että sun munashan roikkuu niin kuin olisit jo toinen jalka haudassa...tai että sullahan on isommat tissit kuin mulla, (niin löysät rintalihakset siis, yks kaverini ukko suuttuu tuosta ihan sikana). Kyllä se alkaa pikku hiljaa tajuta!

mulla taas tuli täs mieleen, että ehkä mies vaan "vitsailee" rakkaudesta sinuun, siis ihan tosissaan huumorilla heittää läppää, ja ei oikeestikkaa tajua sitä,että sä vähä loukkaannut siitä. empä osaa antaa muuta neuvoa, ku että sanot miehelle suoraa,että sunsta on oikeesti alkanu tuntuun siltä, että toi vitsailu ei oo enää kivaa, vaan että ennemmin otat sen arvosteluna itseäsi kohtaan. :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 12:55 sieppo kirjoitti:
mulla taas tuli täs mieleen, että ehkä mies vaan "vitsailee" rakkaudesta sinuun, siis ihan tosissaan huumorilla heittää läppää, ja ei oikeestikkaa tajua sitä,että sä vähä loukkaannut siitä. empä osaa antaa muuta neuvoa, ku että sanot miehelle suoraa,että sunsta on oikeesti alkanu tuntuun siltä, että toi vitsailu ei oo enää kivaa, vaan että ennemmin otat sen arvosteluna itseäsi kohtaan. :hug:

Kiitos! Tätä minä tarkoitin juuri. Tiedän, ettei hän tarkoituksella pahoita mieltäni, eikä osaa varmasti aavistaa, miltä minusta tuntuu. Joten täytynee se hänelle sanoa....

Minäkin sanoisin asiasta suoraan, enkä antaisi samalla mitalla takaisin. Ei toista loukkaamalla saa itselleen parempaa mieltä, tulee vaan entistä huonompi mieli ja lisäksi miehesikin on ymmällään piikittelystä. Miehesi ei varmasti ole ymmärtänyt, että hänen vitsisnä loukkaavat.

Yhteistyössä