M
makkarainen
Vieras
Ollaan seurusteltu vajaa vuosi. Alkuaikoina mieheni kehui minua kauniiksi jne. Nyt heittelee vitsejä riipputisseistä ja mahamakkaroista jatkuvasti. Ei siis tarkoita pahaa, mutta ei ymmärrä, että minusta ei enää tunnu kivalta. Aluksi naureskelin itsekin, mutta nyt alkaa vitsailut pikkuhiljaa riittämään, kun sitä kuulee koko ajan. Minulla ei ole koskaan ollut hyvä itsetunto. Yritin kerran siitä vihjaista, mutta ei mennyt jakeluun. Muutaman kerran olen sanonut, että olis kiva välillä kuulla jotain kehujakin, mutta vitsit vaan jatkuu. Ehkä hän ei ymmärrä lopettaa, koska yritän ne vitsailuna ottaa itekin ja hän ei näe että minuun alkaa oikeasti sattua tuommoinen.
Pelkään vähän tästä suoraan sanoa (vaikka muu ei enää auta), koska hän ei kuitenkaan oikeasti tarkoita pahaa ja minäkään en halua hänelle pahaa mieltä, joka voi tulla kun hän tajuaa miltä minusta tuntuu. Vinkkejä?
Pelkään vähän tästä suoraan sanoa (vaikka muu ei enää auta), koska hän ei kuitenkaan oikeasti tarkoita pahaa ja minäkään en halua hänelle pahaa mieltä, joka voi tulla kun hän tajuaa miltä minusta tuntuu. Vinkkejä?