Vitsi mä oon ylpee itestäni.. :D *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
mä oon koko pienen ikäni pureksinu/repiny kynsiäni :ashamed: :snotty:

Mutta nyt :D Mä voin kertoa.. mä olen saanut kasvatettua itselleni suht pitkät kynnet.. ja päätös pysyy. En pureksi enkä revi niitä :D :xmas: :attn: :attn: :attn:

Onnittelut :) Itse olen myös pureksinu/repiny kynsiäni jo 20 vuotta :(
Välillä olen saanu jonkinlaiset kasvatettua mutta kappas,viimestään telkkua katellessa ne sormet meneen ihan niin ku itekseen tonne suuhun!!!!!!!!!!!!
Hitto ku tympii!!!!!
Millä konstin sait lopetettua?KERRO KERRO :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Välillä olen saanu jonkinlaiset kasvatettua mutta kappas,viimestään telkkua katellessa ne sormet meneen ihan niin ku itekseen tonne suuhun!!!!!!!!!!!!
Hitto ku tympii!!!!!

ihan siis vain päätin.. ihan huomaamattani ne kasvoi hiukkasen.. laitoin kaunista kynsilakkaa niihin ja en ees raaskinut niitä repiä..Mieskin kehu mua ku sille hehkutin asiasta.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
hyvä tyttö :hug:

shillälailla

mä en pysty kakkaisia kynsiä syömäänkään

joo en miekää niit syö.. :x mut fiilis on hyvä.. voi ku muissakin asioissa ois tällanen itsekuri :whistle: :|

Nää kynnet on kiva upottaa toisen selkään.. tai raapia toista tietyllä hetkellä. ah.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:

shillälailla

joo en miekää niit syö.. :x mut fiilis on hyvä.. voi ku muissakin asioissa ois tällanen itsekuri :whistle: :|

Nää kynnet on kiva upottaa toisen selkään.. tai raapia toista tietyllä hetkellä. ah.. ;)

krhmn.....

nyt meni yli

mä en ymmärrä :ashamed: :| :$ :/ :x :'( :headwall: :( :o

shillälailla

krhmn.....

nyt meni yli

mä en ymmärrä :ashamed: :| :$ :/ :x :'( :headwall: :( :o

:xmas: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Hitto ku tympii!!!!!

ihan siis vain päätin.. ihan huomaamattani ne kasvoi hiukkasen.. laitoin kaunista kynsilakkaa niihin ja en ees raaskinut niitä repiä..Mieskin kehu mua ku sille hehkutin asiasta.. :)

Niin mutta ku se tapa on niiiin tuolla alitajunnassa,ei sitä tajua ollenkaan heti paikalla ku niitä puree taikka repii,sitte vasta jonkin ajan päästä.
Pitäisköhän laittaa sormikkaat aina ku telkkua kattoo,siinä nimittäin eniten tulee tota harrastettua...

Niin mutta ku se tapa on niiiin tuolla alitajunnassa,ei sitä tajua ollenkaan heti paikalla ku niitä puree taikka repii,sitte vasta jonkin ajan päästä.
Pitäisköhän laittaa sormikkaat aina ku telkkua kattoo,siinä nimittäin eniten tulee tota harrastettua...

Ootko kokeillu kynneliä?

miäkin sain juuri vihdoin kasvatettua pitkät kynnet..25 vuotta niitä onkin syöty :D
päivittäin tulee ihailtua ja koko ajan on pakko poistaa likaa kynsien alta.. on ne vaan ihanat

Yhteistyössä