vitsi minkä juorun kuulin itsestäni =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
isäni oli eilen käynyt yhden tuttavansa luona ja siellä oli ollut sit pari muutakin tuttua (naista). nää naiset oli alkaneet puhua et heidän kaverinsa on muuttamassa tähän asuntoon, missä siis nyt asun, koska minä olen lasten kanssa muuttamassa jonkun miehen kaa yksiin.. :o ihan hyvin kun en ole edes kenenkään kanssa reiluun vuoteen seurustellut, saati et olisin johonkin muuttamassa. toivottavasti se uusi tulokas ei kovin innokkaasti pakkaile kamojaan :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Varsinainen salasuhde :D

niimpä.. ihan mielenkiinnosta tahtoisin tietää et kenenköhän kanssa oon muuttamassa yksiin ja osaakohan toinen osapuoli varautua jos seison joku kaunis päivä lasten ja kamojen kanssa hänen ovensa takana. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Varsinainen salasuhde :D

niimpä.. ihan mielenkiinnosta tahtoisin tietää et kenenköhän kanssa oon muuttamassa yksiin ja osaakohan toinen osapuoli varautua jos seison joku kaunis päivä lasten ja kamojen kanssa hänen ovensa takana. :laugh:

Sun täytyy pyytää isääsi kysymään näiltä naisilta vähän lisätietoa, että kun sä et tiedä minkä oven taakse menisit koputtelemaan. :laugh:

Itsestäni on myös väitetty outoja asioita ja parisuhdevalheita. Menin yleensä bussilla kouluun niin voisi olla muiden kanssa sosiaalinen ja keskustella. En joskus autokyydistä ehtinyt johonkin bussipysäkille odottamaan bussia ja jätettiin johonkin pysäkille siinä oli koulun poika ja meidän väitettiin tästä syystä seurustelevan enkä ollut koskaan sillä edes käynyt eikä mitään aikomustakaan sen kanssa mitään parisuhdetta. Itselläni on myös sääntö ei parisuhdetta kenenkään kanssa joka samaan aikaan samassa koulussa. Itselläni on myös väitetty olevan parisuhde oman sukulaiseni kanssa itselläni on oma nimi. Itseni väitetään olevan oman itseni sisko.

Joku on erehtynyt itsestäni ja nimestäni ja kuvittelee olevansa itseni exä. Joku elää yksipuolista parisuhdetta keneksi ne taas luulevat ja keitähän ne ovat... Joku haluaisi parisuhdetta kanssani on sekin yksipuolinen ja väitetty itse en muka huomaa itselleni ei o mitään keskustellutkaan. Alfa oon ja jos ei kestä eikä keskustele niin kannattaa jättää rauhaan eihän siitäkään mitään tulisikaan.

Yhteistyössä