mulla on 5 vuotta sitten ollut sellanen "kesäsuhde" yhteen meidän paikkakunnan tyyppiin. se suhteentynkä kariutu siihen kun se tyyppi alko seurusteleen nykyisen avokkinsa kanssa. ollaan sit sen avokin kans dissattu toisiamme tasapuolisesti kaikki nää viis vuotta kun ollaan pakostakin törmäilty, just sellasta naurettavaa mulkoilua ja nenän nyrpistelyä :ashamed:
kuukausi sitten oltiin sit samoissa bileissä kun kumpikin tuntee sen bileiden järjestäjän ja tilanne on nyt sit se, että mennään huomena sen mun kesäheilan avokin kans leffaan ja vietetään uusi vuosi yhdessä
ollaan soiteltu viimeset kaks viikkoo melkein päivittäin, mä oon käyny niillä ja se meillä
voin kertoa että ollaan naurettu sille miten biaaatcheja ollaan toisillemme oltu ihan periaatteesta
ihana ihminen =) :heart:
kuukausi sitten oltiin sit samoissa bileissä kun kumpikin tuntee sen bileiden järjestäjän ja tilanne on nyt sit se, että mennään huomena sen mun kesäheilan avokin kans leffaan ja vietetään uusi vuosi yhdessä
ollaan soiteltu viimeset kaks viikkoo melkein päivittäin, mä oon käyny niillä ja se meillä
voin kertoa että ollaan naurettu sille miten biaaatcheja ollaan toisillemme oltu ihan periaatteesta
ihana ihminen =) :heart: