Vitsit,että oonkin tyytyväinen itteeni tänä aamuna(Turhaakin turhempi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äitiiii

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
1 374
1
36
Kello tulee vasta kymmenen ja meikä on jo vauhdissa.
Pesty koneelliset astioita ja pyykkiä,jotka jo myös kuivumassa.
Kalakeitto tulossa,omppupiirakan otin just uunista.Kämppä imuroitu ja muutenkin päällisin puolin putsiskliin.
Vielä pitäis pari ikkunaa pestä ja vaihtaa verhot,sekä pestä yks matto.
Ja tän päivän suunnitellut ja ennalta suunnittelemattomat hommat on pulkassa.
Ihanaaa,kun ukkokin poissa jaloista,saa rauhassa toteuttaa itteensä =)

sä voisitkin antaa mulle pari neuvoa että miten saa ikkunat pestyä niin että ei jää viiruja vedestä tai mistään muusta.. vaikka kuinka yrittää saada ne pois niin aina niitä jää :kieh: juu ja meillä oli eilen miehen kanssa suursiivous :D

meilläki pitäis näyttää imuria yms.. mut kannattaako ennen torstaita tai perjantaita ku silloin on pakko tehä suursiivo ku on ton keskimmäisen synttärit... pikkusen pullataikinan tein just ja kohta pitäis alkaa sitä leipoon ja omppupiirakan kans aattelin tehä...ja pari koneellista olis pyykkiäki oottamas..ja ruokaakin pitäis jossain välis laittaa..jos vaikka lämmittäis eilisen jauhelihakeiton lopun muksuille - jos nirsot suostuu uudelleen lämmitettyä syömään....

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
sä voisitkin antaa mulle pari neuvoa että miten saa ikkunat pestyä niin että ei jää viiruja vedestä tai mistään muusta.. vaikka kuinka yrittää saada ne pois niin aina niitä jää :kieh: juu ja meillä oli eilen miehen kanssa suursiivous :D

Vaikka meikä tehokas tänään onkin ollut,niin ei ne ikkunat aina meilläkään viiruttomiksi jää
:D
Pesen fairylla,vetelen lastalla,ikkunan pielet ja pahimmat viirut sutaisen talouspaperilla,aikas hyväks oon kuitenkin saanut.
Ja pitää olla kunnollinen lasta!!

Yhteistyössä