Vitsit jos mulla olis varaa mä palkkaisin jonkin kotiapulaisen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Ärsyttää, kun vauvalla on nyt viikonpäivät ollut kausi, että kokoajan pitää olla sylissä, niin kämppä on kuin pommin jäljiltä.
Hartiat menneet niin jumiin, ettei uskalla vauvaa yhdellä kantaa, kun pelottaa, että pudotan sen.

Oliskin varaa palkata joku kotiapulainen, joka hoitaisi vauvaa sen aikaa, että saisin edes rauhassa siivota, tai jotain.

Tuliskohan kukaan ruokapalkalla :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä voin tulla au pairiksi teille. :D

tervetuloa, tuolla onkin yks ylimääräinen huone :D
seinissä tosin on hiirenkoloja, mut onhan se hyvä että tuuletus pelaa :xmas:

Jos lapset mahtuu mukaan niin mähän tulisin hyvinkin mielellään. Mä olen aina kylässä niin paljon aikaansaavampikin kuin kotona. Just olin kaverin luona kylässä, ja tyhjensin astianpesukoneen ennen kuin rouva edes heräsi... :whistle: sädekehän kiillotusta... :saint:

Voi kurjaa.. Olisko sulla ketään kaveria (tai äiti,anoppi,sisarus tms) joka vois auttaa? Sellaset varmaan tulis ruokapalkalla :) Tai entäs MLL:n lastenhoitajat? Eivät kyllä työskentele ruokapalkalla,mutta muutama tunti ei varmaankaan ihan hirveesti maksais?

Jos lapset mahtuu mukaan niin mähän tulisin hyvinkin mielellään. Mä olen aina kylässä niin paljon aikaansaavampikin kuin kotona. Just olin kaverin luona kylässä, ja tyhjensin astianpesukoneen ennen kuin rouva edes heräsi... :whistle: sädekehän kiillotusta... :saint:

Meinaat sitte koiran dumpata johki? :kieh:

Tuota en usko

Joo koira mahtuu kyllä sekin :D

Mut valitettavasti anoppi ei sit enää mahdu :'(

Onneks tää on vaan väliaikaista (koputtaa puuta), mikä lie tiheänimun kausi tai jotain menossa. tähän asti on vauveli ollut niin tyytyväinen että :)

Yhteistyössä