vittu että vituttaa!! perkeleen elämä! paskaa niskaan vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
ensin ei toivottu raskaus,sittten yksin jääminen. nyt sitten siihen päälle,ensin lapsella oksennustauti->yö valvottiin ja sitten mulla oksennustauti ja ripuli. kun muutenkin on raskauden takia fyysisesti ihan puhki ja paska olo!!! ei helvetin helvetti!!! :kieh:

:hug: Tämän päivän kun jaksat niin huomenna jo helpottaa. Asioilla on tapana järjestyä, mieti mitä elämältä haluat ja miten sen voi saavuttaa. Laita asioita vaikka paperille ylös, tavoitteet ja miten niihin päästään. Sellainen "järkevä" suhtautuminen asioihin usein auttaa, mutta minäkin neuvon vaikka itse olen niin tunneihminen että en itsekään osasi neuvojani toteuttaa, mutta ehkä sinä osaat =)

kiitos halista.
tiedän mitä haluaisin elämältä,mutta tämä raskaus ja sen myötä lapsi sotkee sen kaiken,aborttiakaan en pysty tekee,vaikka haluaisin pystyä :( nii julmalta kuin se kuulostaakin. en vaan niin jaksa käsittää että miksi sitä paskaa tulee sarjatulena päälle,aina. ei riitä yksi huono asia :( ku niitä kasaantuu heti kymmenen samaan aikaan

No varmasti on :o Onneksi tuo tauti ei sentään näytä päivä tolkulla kestävän, ensin hoidat itsesi kuntoon ja sitten mietit taas asioita "selvällä" päällä enemmän. Jaksamista arkeen :wave: