Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ja se että on jumalaista seksiä mutta ei muuta,usko pois, sen varaan ei voi rakentaa mitään.Se on pieni hetki kun koet itsesi hyvinvoivaksi ja se tunne häipyy heti kun mies sulkee oven perässään ja sitten iskee tyhjyys.Mä TIEDÄN,olen ihminen jolle seksi on äärettömän tärkeä osaa elämää.
Mä saan niin mielettömän tunteen ton miehen kanssa olemisesta, ja siitä seksistä. Eikä siis pelkästään siitä, vaan ihan tän ihmisen kanssa olemisesta. tunen itsenikin niin ehjäksi ja onnelliseksi ja tunnen olevani jotain ihan muuta kuin olen... Olen vahva ja kaunis ja sellainen mieletön mies pitää musta ja muutkin ihmiset näkee meidät yhdessä, nekin kuvittelee, ajattelee mun olevan jotain. Saan ihan mielettömän tunteen.
eli elät ns. haavemaailmassa sen toisen luona. elät elämää jota et voi oikeesti elää mutta jonkalaista haluaisit elää. hänen kanssaan voit olla kuka vaan, ei tarvi miettiä arkea eikä sitä mitä elämä oikeesti on, pakenet todellisuutta....
osuko ees lähelle?
Osut juuri oikeaan.