Vittu se tauti iski taas!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
ukon kummipoika oli isänsä kanssa käymässä lauantaina ja tuo kummipoika oksensi yöllä meillä kerran ja luultiin että johtui siitä että oli syöny niin paljon herkkuja...

mut ei se tainnukkaan olla niin koska tän illan kärsin ku oli huono olo ja pistin masukkaan piikkiin että se on jotenki huonossa asennossa...no sitte vatsa onki aivan kuralla ja äskön sitte oksensin..

ja mullakun nää ei mee yleensä helpolla ees ohi...kyllä taas suututtaa...makuulteen ei viel uskalla mennä vaikka kuinka väsyttää kun sitte tulee vielä pahempi olo....

:hug:

Perverssisti tunnen tyytyväisyyttä, että en ole ainoa... :ashamed: Oma olo ok, mutta IRA yökkäsi yläkerran lattiat.

Mutta lepäile ja lepäile vielä lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:

Perverssisti tunnen tyytyväisyyttä, että en ole ainoa... :ashamed: Oma olo ok, mutta IRA yökkäsi yläkerran lattiat.

inhottaa vaan kun meillä just oli tää tauti ja sillonki olin pisimpää kipeenä ja melkee 5 kiloo tippu paino...

ja perjantaina pitäis olla menossa ultraan kattoo miten päin tää yks täällä mahassa köllöttelee mut mun tuurilla poika tulee nyt sit kans kipeeks ja en ainakaan pääse mihinkää

nii muute onko teillä nyt ollu kauanki tätä tautia??

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä oon siinä mielessä sairas et aina toivon jotain ripulitautia tai oksennustautia itelle mut kun se iskee niin märisen etten haluakkaan :headwall:

hyi!!! mä ottasin mielelläni minkä tahansa muun taudin ku oksennustaudin!!

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
nii muute onko teillä nyt ollu kauanki tätä tautia??

Kohta lähemmäs 2 tuntia... =) Eli veikkaisin, että kesympää kantaa. *koputtaa päätä... eh, puuta*

Kunhan ei minuun iskisi, menen heti niin huonoon kuntoon, etten oikeasti lattialta pääse ylös. Vajaan viikon ovat nuo isommat kyllä valitelleet, että vatsaan sattuu ja on kuvottava olo. Mutta siinä tähän mennessä kaikki.

mä oon siinä mielessä sairas et aina toivon jotain ripulitautia tai oksennustautia itelle mut kun se iskee niin märisen etten haluakkaan :headwall:

ai neekerisankkerinki :laugh:

juu juu kaikki!!! ku yleensä jos vatsatauti tulee ni muut pääsee päivässä ohi ja mä vielä viikonpäästäki oksennan kaikki ulos

Siihen puree lääkitys ;) vattuli täytyy kärsiä valmiiksi...

taas vietiin moikkaamaan posliiniherraa!!

ja mäkun olin aina luullu et raskaana ollessa on hyvä immuniteetti, mut paskat kohta kolme kuukautta ollu putkeen kipeenä...taudit vaan vaihtuu

ei tunnu helpottavan ollenkaan..

ja kohta loppuu mehukin.. :'(

No voi toista... :hug:

IRA on jo ihan pirteänä hereillä. Taisi suorittaa vain lyhyen oppimäärän.

toivottavasti ette koe tällästä kun minä...
sormuskin tippuu jo sormesta...vaaalle en oo uskaltanu mennä..