Vittukarvamuistokeräilijä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pervoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pervoko

Vieras
Minulla on ehkä joistakin omituinen harrastus, eli keräilen naisilta joiden kanssa olen sekstaillut pillukarvoja. Eli haluan pysyvän muiston kaikista naisista ja pyydän heiltä pientä tukkoa pillukarvoja.
On ollut hienoa huomata että naiset suostuvat tähän ilomielin ja jokaiselta olen tähän mennessä saanut jos se on mahdollista. Onhan kymmenkunta naista ollut jolla on niin posliinia ettei karvoja ole saanut mikä on ollut suuri pettymyt, mutta muuten pillunkarvakokoelmani on karttunut hyvää tahtia. Pyydän myös samalla saada ottaa kuvan värkistä takaapäin levitettynä kuvattuna niin että peppu ja pillu irvistävät kunnolla, ja tämäkin naisille sopii kunhan kasvot eivät näy.
Nyt tämä kokoelmani on juuri eilen taas laajentunut yhdellä punakarvaisella vitunkarvapuuhkalla ja koko kokoelmani käsittää 186 pillukarvatukkoa. Laitan yleensä piennen puumerkin kirjaan karvapehkon alle jossa pieni kuvaus naisesta "ihana pillu ja otti hyvin suihin" tyyliin.

Onko muilla pillukarvakokoelmia?

Alkuperäinen kirjoittaja keräilijä_:
Itsellänikin on vajaan parinsadan v-viiksen kokoelma. Haluaisitko vaihdella?

Leikkasin mummolta sen nukkuessa tukun vitunkarvoja. Saat kolme hopeanharmaata vaihdossa jos annat minulle kolme punapäisen neitosen
vitunkarvaa.

Nuorna miesnä keräsin postimerkkejä, ja kokoelmasta muodostuikin aikaa myöten melko kattava, sillä keräsin pelkästään kotimaisia merkkejä. Merkkien keräysarvoa sitten seurattiin Lauri Peltosen julkaisemista luetteloista, joiden mukaan sitten kavereiden kanssa tehtiin vaihtokauppaa.

Tuli vaan mieleen, että onkohan tehty mitään opusta siitä, millainen vitunkarva on se arvokkain ja mitkä asiat eniten vaikuttavat arvonnousuun. Kuvitellaanpa, että minulla olisi esim. tukku Madonnan pillunkarvoja, joissa olisi vielä hajukin mukana, niin paljonkohan sillä saisi vaihdossa?

Seksiseikkailuista jää muistot pitkäksi aikaa, kun karvojen sijasta hankit itsellesi satiaisia. Ne seuraavat kanssasi kivasti sinua kutitellen, minne ikinä sitten menetkin.

Minä taasen olen kerännyt pillun- ja munankarvoja vuosien mittaan, nyt minulla on niistä iso tukku ja ajattelin tehdä niistä koriste-tyynyn pehmusteen. Eiko olisi mainio idea..en oikein tiedä mitä muutakaan niillä tekisin ? voisin haistella tyynyliinan läpi niitä "haisevia" .

Yhteistyössä