K
kyrpiintynyt
Vieras
tarkasti meiltä tulojen nousun takia asumistuen 3 kk sitten,ja nyt tuli lappu tänään,että asumistuki on lakkautettu,koska ei olla tehty asumistuen vuositarkastusta!!!!ei meille ees oo tullu mitään sellasta kirjettä,että ois pitäny tarkistaa!ja asiakaspalvelu ei tietenkään vastaa!onko kohtalontovereita ja miten ootte selvittäny asiaa?siis kun ei oo meidän moka tämä juttu.