M
mamma on vähän enemmän ku väsyny
Vieras
Kuopus valvotti taas pitkästä valvotti yöllä. En sitte millään jaksanu nousta seitsemältä, enkä vielä ennen kahdeksaakaan. Ennen yhdeksää heräsin kun kuopus kiljuu hätäänsä jossain ja isommat hössöttää "auta minua siirtämäänn telkkaria". Pomppasin äkkiä ylös ettei ne pudota sitä päällensä. Nosinnehän se kuopus oli onnistrunu kiikkumaan telkkarin taakse taas. Nostin sen sieltä pois ja seuraava kaaos oli edessä. Keskimmäinen oli käyny kiikkumassa isänsä karkkipusin ja ne oli levällään lattialla. Tietenki kaikki käytetty suussa ja nakattu lattialle. JUMALAUTA, EILEN LUUTUSIN!!! Ja sama meno jatkuu. Koko ajan tappelevat ja ovat tottelemattomia. 
Viikonloppu oliki ihan liian hyvä jatkuakseen...
Viikonloppu oliki ihan liian hyvä jatkuakseen...