H
harmaana
Vieras
Mies sitten otti ja pahoinpiteli eilen illalla pelkän ilkeän juorun takia! On sitten joku keksinyt, että mulla on toinen mies ja tuo muutenkin mustasukkainen paska otti sen todesta. Odotti ihme kyllä sentään sen aikaa, että sain lapsen nukkumaan, ennen kuin alotti. Ja hakkas ensin ja kysy vasta sitten, että miten asia on... Vitun idiootti... Mutta eipä siinä mitään, ollaan tästä muutenkin just lähössä päikkäriin ja minä töihin ( helvetin hieno olla siellä kohinassa, kun päätä särkee niin perkeleesti muutenkin ), joten tie vie kiinteistövälitystoimiston kautta. Lääkäriinkin olisin menny, mutta hakkas päähän hiusten puolelle, eikä siitä jääny jälkee, niin milläs mä todistelen mitään sille lekurille... Pelkkää särkyä kun ei pysty todentamaan. Olis sit edes lyöny jonneklin näkyvälle paikalle kunnon jäljen, että sais siitäkin lääkärintodistuksen!
Eniten vituttaa kuitenkin se, että pistin just aika ison kasan rahaa palamaan tähän puutarhaan ja pihaan ja tää on muutenkin ihan unelmatalo unelmapaikassa ja nyt siitä täytyy luopua... Helvetin helvetti!! Ja kaikki pakkaamiset, taistelut talon jaosta, taistelut lapsesta... Millä helvetillä mä jaksan kaikki, kun muutenkin olen niin väsyny duunista ja lapsen valvottamisista....
Anteeksi kiroaminen, mutta mua oikeesti VITUTTAA nyt ja rankasti!!
Eniten vituttaa kuitenkin se, että pistin just aika ison kasan rahaa palamaan tähän puutarhaan ja pihaan ja tää on muutenkin ihan unelmatalo unelmapaikassa ja nyt siitä täytyy luopua... Helvetin helvetti!! Ja kaikki pakkaamiset, taistelut talon jaosta, taistelut lapsesta... Millä helvetillä mä jaksan kaikki, kun muutenkin olen niin väsyny duunista ja lapsen valvottamisista....
Anteeksi kiroaminen, mutta mua oikeesti VITUTTAA nyt ja rankasti!!