Vitun, vitun, vittu... Lähtö tuli meillekin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Mies sitten otti ja pahoinpiteli eilen illalla pelkän ilkeän juorun takia! On sitten joku keksinyt, että mulla on toinen mies ja tuo muutenkin mustasukkainen paska otti sen todesta. Odotti ihme kyllä sentään sen aikaa, että sain lapsen nukkumaan, ennen kuin alotti. Ja hakkas ensin ja kysy vasta sitten, että miten asia on... Vitun idiootti... Mutta eipä siinä mitään, ollaan tästä muutenkin just lähössä päikkäriin ja minä töihin ( helvetin hieno olla siellä kohinassa, kun päätä särkee niin perkeleesti muutenkin ), joten tie vie kiinteistövälitystoimiston kautta. Lääkäriinkin olisin menny, mutta hakkas päähän hiusten puolelle, eikä siitä jääny jälkee, niin milläs mä todistelen mitään sille lekurille... Pelkkää särkyä kun ei pysty todentamaan. Olis sit edes lyöny jonneklin näkyvälle paikalle kunnon jäljen, että sais siitäkin lääkärintodistuksen!
Eniten vituttaa kuitenkin se, että pistin just aika ison kasan rahaa palamaan tähän puutarhaan ja pihaan ja tää on muutenkin ihan unelmatalo unelmapaikassa ja nyt siitä täytyy luopua... Helvetin helvetti!! Ja kaikki pakkaamiset, taistelut talon jaosta, taistelut lapsesta... Millä helvetillä mä jaksan kaikki, kun muutenkin olen niin väsyny duunista ja lapsen valvottamisista....

Anteeksi kiroaminen, mutta mua oikeesti VITUTTAA nyt ja rankasti!!

Meet sinne lääkäriin ja piste. Päänahkakin turpoaa/menee mustelmille hakkaamisesta. Saatika sitten toi henkinen kärsimys. Lääkäriin ja sieltä kautta apua jatkoihin!

Ensinnäkin, pelkän päänsäryn takiakin voi mennä lääkäriin. Mä menisin, ja kertoisin tasan tarkkaan myös syyn siihen miksi pää särkee.
Ymmärrän että vituttaa, mutta unelmatalo unelmapaikassa vs. vapaus ja elämä ilman väkivaltaista paskaa...mä tiedän kumman valitsisin, toivottavasti myös sinä tiedät.
Yritähän jaksaa :hug: , käy lääkärissä ja tee rikosilmoitus :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö kuitenkin olisi kannattanut käydä lääkärissä?

Niin ja mitä se lääkäri olis kirjottanu lausuntoon? Oikeudessa kun pelkkä särky ei paina mitään, jos ei ole mitään muuta todistetta hakkaamisesta, eli sitä jälkeä - valitettavasti.

Lääkäriin vaan ja rikosilmoitusta kehiin! Ja minäkin totean että erinomainen juttu että ymmärrät lähteä ensimmäisen pahoinpitelyn jälkeen :hug: Voimia, selviät kyllä...

Käyt tietysti lääkärissä. Nyt täytyy heti unohtaa tuo unelmatalo unelmapaikassa, se on elämässä toisarvoista! Tärkeintä on se, että pääset aloittamaan tasapainoisen elämänilman miestäsi jossain muualla. Ja että lapsi ei jatkossa joudu kärsimään tuollaisista. Todennäköisesti on voinut herätäkkin tuollaiseen. Jätä mieshesi jos tuo on oikeasti totta!

Mee silti sinne lääkäriin, kyllä ne kuhmut tuntee hiustenkin läpi!
Jääpä sitten kirjoihin ja kansiin tieto, samalla reissulla käyt poliisin luona tekemässä ilmoituksen.
Luultavasti jos poliisin ja lääkärin paperien kanssa kävelet sossuun, niin kämppä löytyy nopeasti, tai meet sitten vaikka turvakotiin kunnes kämppä löytyy.

Nyt vaan pää pystyyn ja älyttömästi jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö kuitenkin olisi kannattanut käydä lääkärissä?

Niin ja mitä se lääkäri olis kirjottanu lausuntoon? Oikeudessa kun pelkkä särky ei paina mitään, jos ei ole mitään muuta todistetta hakkaamisesta, eli sitä jälkeä - valitettavasti.

No se kirjoittaa että päänsärky pahoinpitelyn seurauksena, tms.
Mutta jos haluat päästää miehen kuin koira veräjästä, niin.....
Mä olisin soittanut poliisit jo eilen, kun tämä kaikki tapahtui. Aivan varmasti.

Peesi edellisille; lääkäriin ja rikosilmoitus, ja lääkäri kirjoittaa sulle saikkua ainakin tän päivän niin saat asioita hoidella tulevaa muuttoa varten.
Jaksamisia.

Mene lääkäriin ja älä stressaa maallisesta mammonasta. Yleensä tuollainen pahoinpitely vain pahenee ajan myötä ja et toki halua lapsesi näkevän sitä! Yleensä tuollainen hakkaaja on niin raukkis, ettei sitten tosipaikassa ole vaatimassa lasta tms. Lääkärintodistukset on hyvä säilyttää sillä JOS tapahtuu vakavampaa on sinulla tai pahimmassa tapauksessa perikunnallasi mahdollisuus osoittaa teot kauan jatkuneeksi! Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Voi p*ska.. koita kestää! :'(

Mitäs mies jälkikäteen?

No mitäs se - koitti pyyhkiä kaikki pelkällä anteeksipyynnöllä ja sanomalla, että "no antaa olla sitten, jos kerran ei ole mitään". Ja tajusi ilmeisesti kyllä, että se ei voi olla mahdollistakaan, kun en paljon missään muualla ole kuin töissä ja kotona ja kun ei ehdi edes normikavereihin pitämään kunnolla yhteyksiä, niin saati sitten pyörittämään toista miestä!!. Ei suostunut kuitenkaan kertomaan, miten juoru oikeesti meni ja kuka sen on alulle laittanut, mutta vitun sama. Mä haukun vielä sen kaikki kaveritkin kaupan päälle, kun nään - ihan varmuuden vuoksi! Oli sitten kuka tahansa niistä sen juorun alottanut, niin siinä ne menee sitten kaikki rivissä samoilla haukuilla. Mutta ei käsittänyt, että olis voinu kysyä ensin, ja sitten vasta hakata. Tai niin, ei sittenkään olis ollu mitään oikeutta, mutta idiootti kun on niin ensin turpaan ja sitten vatsa kysymään, että ai niin oliko joku todellinen syykin... Helvetin idiootti!

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Peesi edellisille; lääkäriin ja rikosilmoitus, ja lääkäri kirjoittaa sulle saikkua ainakin tän päivän niin saat asioita hoidella tulevaa muuttoa varten.
Jaksamisia.

Juu ehdottomasti lääkäriin ja sitten poliisille tekemään rikosilmoituksen. Mustelmat näkyy kyllä päänahassa. Tosin eivät ole vielä välttämättä tummuneet.

Voihan olla, että mies myöntää tekonsa kiltisti poliiseille ja tästä olisi huomattavasti hyötyä lapsen huoltajuuskiistassa.

Jep, lääkäriin vain, kyllä siellä näkevät pahoinpitelyn merkit. Ja poliisille myös!

Todella paljon voimia ja jaksamista :hug:
Olet järkevä kun heti lähdet etkä odota seuraavaa kertaa. Mikäli pelkäät että mies käy uudelleen käsiksi menkää lapsen kanssa turvakotiin.

Mee lääkäriin, parempihan sen lääkärin on todeta se sun hiuspohjan tilanne. Voi siellä jotain näkyäkin.
Etkä varmana joudu lapsesta taisteleen, kun sulla on se lääkärintodistus.
:hug:

Yhteistyössä