Vitunsaatananperkeleenhuorahampaat!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saatanasoikoon!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mama";23154911]huom! korvatulehduskin voi tulla yhtäkkiä. mekin käytiin 10päivän kuumeen jälkeen lääkärissä, korvat ok.. mut sit 2 päivän päästä näky vasta tulehdus.[/QUOTE]

Ihan hyvä huomio, mutta hampaat todellakin saattaa aiheuttaa ihan kamalaa itkua. Itse olen käyttänyt jo 2 kertaa lääkärillä kun olin varma että korvatulehdus on päällä kun räplää korviaan ja huutaa yöt sekä päivät kärttyillen. Mutta eihän niissä mitään ollut, hampaat vain tulossa.

...Ainiin, tän takia mä en enää haluu vauvoja...

Muistan kyllä kun tuntui että pää hajoaa tuhansiin pirstaleisiin, itkin ja teki mieli raivota mutta purin hammasta ja jaksoin ja jaksoin ja jaksoin ja jaksoin... Tuntui ettei aika lopu koskaan ja saatoin soittaakin miehelle töihin että hyppään kohta parvekkeelta jos tuo huuto ei lopu (en mä siis ihan oikeasti meinannut hypätä mistään).

Mä poltan tupakkaa ja pääsin siis parvekkeelle hetkeks aina karkuun. Suosittelen. Työnnä vaikka tulpat korviin ja lukkiudu hetkeksi aikaa vessaan niin että jätät muksun vaikka pinnikseen.

Pyydä miestä tulemaan apteekin kautta ja tuomaan burana suppoja, apteekista myös osaavat sanoa miten niitä voi käyttää paracetamolin kanssa yhdessä.

Yksi mikä aikahyvin autta tuohon hammasvaivaan on sauna, sillä lämpimässä kun oleilee vähänaikaa niin sekin helpottaa.
Jos on oma sauna pistäpäälle ja kokeile, toki ei minnekkään 80 asteen löylyihin, mutta siihen alalauteille.

Itsellesi jotain mieluisaa musaa soimaan ja tyynylle turpaan, taas jaksat vähän aikaa eteenpäin, kohta se mies sieltä jo tuleekin.
Tai odotat miestä ja lähdet itse sinne apteekkireisulle.
Muksu myös vaistoaa herkästi sinusta tuon kiukun ja huutaa kohta siksikin vielä enemmän.
Poskihampaat on kivuliaat, ei auta kuin ajatella, että ne on sitten lusittu.
:hug::hug::hug:

Joo tyynyt saa turpaan!
Nyt tais vauva kuitenkin nukahtaa :O
Toivottavasti edes hetkeksi. :(
Kiitos ettette tuominnu mua tai heittäny "sellasia ne vauvat on" vaan ymmärsitte nää "kielletyt tunteet" :(
Helpottaa kun joltain liikenee ymmärrystä!

...Ainiin, tän takia mä en enää haluu vauvoja...

Muistan kyllä kun tuntui että pää hajoaa tuhansiin pirstaleisiin, itkin ja teki mieli raivota mutta purin hammasta ja jaksoin ja jaksoin ja jaksoin ja jaksoin... Tuntui ettei aika lopu koskaan ja saatoin soittaakin miehelle töihin että hyppään kohta parvekkeelta jos tuo huuto ei lopu (en mä siis ihan oikeasti meinannut hypätä mistään).

Mä poltan tupakkaa ja pääsin siis parvekkeelle hetkeks aina karkuun. Suosittelen. Työnnä vaikka tulpat korviin ja lukkiudu hetkeksi aikaa vessaan niin että jätät muksun vaikka pinnikseen.

Ajateltiin just muutama pv sitten että puolen vuoden päästä voisi ehkäsyn jättää ja toivoa pikkukakkosta...nyt ei ihan tunnu siltä. Olen entinen tupakoitsija, mutta kerran vauva-aikana suljin parvekkeen oven ja itkin tupakka suussa, enkä kadu, se oli hyvä tehdä vaikka tupakan poltto ei maailman järkevintä olekkaan, rauhotuimpa ainakin.

[QUOTE="ååå";23155007]Teethän varmasti vielä lisää lapsia? Kyllä se nyt huutaa ku äiti noin raivona on...[/QUOTE]

Tällä hetkellä tuntuu siltä että en tee.
En purkanut millään tavalla lapseen, ainoastaan kirjotin purkaukseni, joten häivy siitä.

[QUOTE="a.p";23155046]Ajateltiin just muutama pv sitten että puolen vuoden päästä voisi ehkäsyn jättää ja toivoa pikkukakkosta...nyt ei ihan tunnu siltä. Olen entinen tupakoitsija, mutta kerran vauva-aikana suljin parvekkeen oven ja itkin tupakka suussa, enkä kadu, se oli hyvä tehdä vaikka tupakan poltto ei maailman järkevintä olekkaan, rauhotuimpa ainakin.[/QUOTE]

No, meillä tuli pikkukakkonen kun ensimmäinen oli vuoden vanha :D

Hyvin tässä on kuitenkin selvitty, mutta kammoksun ajatusta enemmistä vauvoista....

Et sä vauvaa vihaa. Olet vain väsynyt, kyllästynyt ja vihainen. Muutaman kuukauden kuluttua vauvakin on paljon rauhallisempi. Nyt ei tunnu vauvastakaan kivalta - eihän?

[QUOTE="elmo";23155081]Et sä vauvaa vihaa. Olet vain väsynyt, kyllästynyt ja vihainen. Muutaman kuukauden kuluttua vauvakin on paljon rauhallisempi. Nyt ei tunnu vauvastakaan kivalta - eihän?[/QUOTE]

Nukahti. :)

Jos ei kestä edes vauvaa, niin miten kuvittelet selviäväsi tulevista vuosista? Älä ainakaan tee lisää lapsia. Asenne on sulla nyt todella huono.

Mä arvasin että tällanen jeesustelija tulee vinkumaan :D
Hei et ikinä ole ollut väsynyt? No sitten et tiedä että väsyneenä voi ottaa päähän ja ajatukset saattaa olla kirosanoja. :)
Vai kokeillaanko että minä tulen karjumaan moneksi vuorokaudeksi naama punaisena putkeen eteesi ja ajattelet vain hyvää? :D

[QUOTE="ååå";23155259]Tätä mäkin tuossa ylempänä tarkoitin, eli peesaan![/QUOTE]

Taitaa olla itkuton vauva ollu sinulla urpo :D
Vai onko vauvasi huutanut taukoamatta päiviä nin, että olet tuntenut ainoastaan hyvää oloa siitä? Lempeitä ajatuksia ja kukkaketoja? :D
Kyllä moni hankkii montakin lasta vaikka siihen sisältyykin viikkoja/päiviä hampaista tulevaa jatkuvaa itkua. Jos ei pura lapseen niin kaikki hyvin, tukea pitäisi muita äitejä se on tärkeää. :)

Jos ei kestä edes vauvaa, niin miten kuvittelet selviäväsi tulevista vuosista? Älä ainakaan tee lisää lapsia. Asenne on sulla nyt todella huono.

Miten niin "edes vauvaa".... Kyllä mun täytyy sanoa että hurjan paljon helpompaa mulla on 1,5- ja 2,5-vuotiaiden kanssa kuin oli vauvojen kanssa.... Vaikka suhteellisen hurrikaani tuo vanhempi onkin.

Asenne? Juu asenteeni on väsyneenä ja jatkuvaa karjumista kuulleena huono, jota en kuitenkaan pura lapseeni joten mitä väliä? Lapsen kannalta kaikki hyvin, yritän kyllä parhaani ja annan hellää syliä vaikka ajatuksissani soi kirosanat. Olen väsynyt ja vihainen masentaa ja kiukuttaa ja kiitos uudesta itkusta. Onko nyt hyvä olo?

Kaveri kerran puki sanoiksi tän tunteen mikä siitä loppumattomasta itkusta tulee, ihan kuin joku syyttelisi pahasta mielestään nonstoppina. Vauvahan ei ketään syytä, itkee koska muita keinoja ei ole, se syyttelyn tunne tuleekin oikeastaan sieltä omasta päästä.. Miten ihmeessä, minä joka olisin valmis vaikka kuolemaan lapseni puolesta, en saa yhtä hemmetin vatsakipua tms. pois?

Meillä ei lapset ole suostuneet viileitä puruleluja pureskelemaan, mutta harson sisälle jääpala tai pakastevihanneksia. Sitä imeskelivät onnessaan melkein nirvanaan asti :D

Kerran luin tutkimusta, jossa oli verrattu vauvojen stressihormonitasoja koliikki-itkujen aikana. Huomattiin, että niillä vauvoilla joita kannettiin ja pidettiin lähellä, oli pienempi stressihormonitaso. Vauvoilla, jotka jätettiin täysin yksin ja ilman lohdutusta itsemään, olivat kaikista stressaantuneempia.
Koliikki (ja hampaiden puhkeaminen) on niitä asioita, joissa vanhempi ei voi oikein mitään tehdä helpottaakseen toisen oloa. Mutta itseäni lohdutti se tieto, että vaikka lasta en saa itkua lopettamaan, enkä saa pahaa oloa pois, voin kuitenkin läsnäolollani jollain tavalla auttaa lasta. Kyllähän se jonkinlaista turvaa tuo, ettei yksin tarvitse olla kipeä.

[QUOTE="plop";23155505]Meillä ei lapset ole suostuneet viileitä puruleluja pureskelemaan, mutta harson sisälle jääpala tai pakastevihanneksia. Sitä imeskelivät onnessaan melkein nirvanaan asti :D

Kerran luin tutkimusta, jossa oli verrattu vauvojen stressihormonitasoja koliikki-itkujen aikana. Huomattiin, että niillä vauvoilla joita kannettiin ja pidettiin lähellä, oli pienempi stressihormonitaso. Vauvoilla, jotka jätettiin täysin yksin ja ilman lohdutusta itsemään, olivat kaikista stressaantuneempia.
Koliikki (ja hampaiden puhkeaminen) on niitä asioita, joissa vanhempi ei voi oikein mitään tehdä helpottaakseen toisen oloa. Mutta itseäni lohdutti se tieto, että vaikka lasta en saa itkua lopettamaan, enkä saa pahaa oloa pois, voin kuitenkin läsnäolollani jollain tavalla auttaa lasta. Kyllähän se jonkinlaista turvaa tuo, ettei yksin tarvitse olla kipeä.[/QUOTE]
Pidän kyllä sylissä ja vähän väliä käyn kokeilemassa josko nukahtaisi pinnikseen. Vieressä ollessa sängyllä lähtee vaan möyrimään pois itkien... : /
Kyllä tää tästä, nyt jo vähän rauhallisempaa tuo itku, eikä sellasta selkä kaarella raivoa enää. :(

hyvinvointia ja pahaa oloa siksi, kun itse ei ole aikuinen, niin ei ole kypsä vanhemmaksi. Vauvan ja lapsen tarpeet tulee ensin, oma kiukku ja turhautuminen pitää vaan tukahduttaa. Vauva ei rauhoitu jos äiti on aivan hermoheikko ja hermoraunio itsekin.

Yhteistyössä