Vituttaa sovinistinen duunipaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulutonttu78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joulutonttu78

Vieras
Ei jumalauta alkaa vituttaa tää työ ihan urakalla. Meille palkattiin Joulun alla ihmisiä pakkaamiseen. No aika moni halus sitä jobia, mutta nyt selvis sitten että kaikki noi pakkaajat (3) on tommosia 20-kesäsiä tyttöjä jokka pukeutuu piukkoihin farkkuihin jne. Pomo oli heittänyt ilmeisesti työhaastattelussa vihjaillen, että miten pitää pukeutua. Oli sitten valinnut pelkästään ulkoisin perustein ja yllättäen tossahan noi typäkät sitten pakkailee pomon kopin edessä.

Siis ei jumalauta voiko tämmöstä ees olla. Tiedän, että hakijoita oli jotain 20-30 ja 5 kävi haastattelussa. Haastattelussa käyneet oli kaikki tyttöjä ja voin sanoo, että 3 oli "kaunista" (tyylitajusta en menis kehumaan) ja 2 tavallista. Ja näin kävi.

Pomo on täällä semmoinen sovinisti että huh huh. Kaikille naisille heittää seksijuttuja. Aloittaa vähän laimeemmin ja jos menee mukaan, niin lisää löylyä. Ja sitten alkaa tulla suoria ehdotuksiakin. Tosin saattaa niitä tulla muutenkin, esim. mulle aikoinaan ehdotteli aika suoraan. Lopetti kyllä sitten kun sanoin, että sanon sen vaimolle sen ehdottelut jos ei lopeta. Vieläkin tosin pikkujouluissa yrittää, mutta se on toinen juttu.

Siis tämmöstä tää on. Kyllä on työhakemukset joka suuntaan päällä, mutta ei oo helppo lähtee kun muuten on niin helkkarin mukavaa porukkaa, työ on kivaa ja palkkauskin kohillaan. Pitkään toivonut, että jotain tapahtuis... mut eipä tapahdu...

Eikös ole ihan tutkittu juttukin, että kauniit pärjäävät työelämässä paremmin kuin rumat?

Seksistisistä puheista voi ottaa yhteyden työsuojeluvaltuutettuun tai liittoon.

[QUOTE="vierailija";29347010]Eikös ole ihan tutkittu juttukin, että kauniit pärjäävät työelämässä paremmin kuin rumat?

Seksistisistä puheista voi ottaa yhteyden työsuojeluvaltuutettuun tai liittoon.[/QUOTE]

No tietenkin se on selvä, mutta kyllä tässä on vähän muustakin kyse. Siis noihan on puoliksi seksityöläisiä kun ukko on varmaan sanonut, että "hyvä että olis silmäniloakin vähän mulle ja asiakkaille".

Asiakkaitahan täällä ei käy juuri koskaan. Mutta ne kyllä tapittaa noita pyllistelijöitä, pääosin just keski-ikäisiä miehiä. Ja ei, kyseessä ei ole mikään aikuisviihdeala :)

Enpä usko, että nuo typyt mihinkään kauheen korkealle työelämässä kohoavat. Eivät todellakaan vaikuta ihan niiltä penaalin terävimmiltä kyniltä.

Joo kaikenlaista...

Mun miehen työpaikalla pomo valkkaa naistyöntekijät sillä perusteella, kellä on isoimmat tissi, ei pätevyyden perusteella. Tämä on työelämää suomessa armon vuonna 2013.

Tiedän sen siitä ku mies on luottamusmies ja joutunu välillä setviin noita juttuja. Että mitähän tähänki nyt sanos, voi kutun pieru.

No siis kyllä mullekkin kelpais, että olis pomona jossain kopissa ja siinä nätit tytöt olis hommissa :) Kai ne hommansa hoitaa, että mitäs haittaa siitä on jos ovat nättejä kaupan päälle? Taidat olla vaan kateellinen.

[QUOTE="minni";29347101]Joo kaikenlaista...

Mun miehen työpaikalla pomo valkkaa naistyöntekijät sillä perusteella, kellä on isoimmat tissi, ei pätevyyden perusteella. Tämä on työelämää suomessa armon vuonna 2013.

Tiedän sen siitä ku mies on luottamusmies ja joutunu välillä setviin noita juttuja. Että mitähän tähänki nyt sanos, voi kutun pieru.[/QUOTE]

Jos mul ois oma yritys nii mähän taatusti palkkaisin sinne vaan hyvännäkösiä muijia, ainaskin niihin hommiin missä porukkaa on mun silmissä. Ja tottakai mä valittisin kahdesta työntekijästä sen kauniimman ellei sitten se toinen olis paljon parempi.

Siin on turha feministien tulla urputtamaan, pomo päättää ihan miten palkataan ei siinä tartte feministien vaatia että rumille naisille työpaikkoja. Tässä maassa kummiskin on niin paljo kateellsia naisia + kaiken maailman naisyhdistyksiä jokka hoitaa sen että kauniiden naisten on vaikee saada töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äijienäijä;29347119:
Jos mul ois oma yritys nii mähän taatusti palkkaisin sinne vaan hyvännäkösiä muijia, ainaskin niihin hommiin missä porukkaa on mun silmissä. Ja tottakai mä valittisin kahdesta työntekijästä sen kauniimman ellei sitten se toinen olis paljon parempi.

Siin on turha feministien tulla urputtamaan, pomo päättää ihan miten palkataan ei siinä tartte feministien vaatia että rumille naisille työpaikkoja. Tässä maassa kummiskin on niin paljo kateellsia naisia + kaiken maailman naisyhdistyksiä jokka hoitaa sen että kauniiden naisten on vaikee saada töitä.

Jaa, mä pyrkisin palkkaamaan ainoastaan hyviä työntekijöitä. Vähääkään ei kiinostaisi se, mille näyttävät tai mitä sukupuolta ovat, jos olettaisin heidän olevan hyviä työssään.
Hyvin menee firmalla, jos on varaa pitää jengiä duunissa ihan vaan siksi, että ne näyttää kivalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Äijienäijä;29347119:

Voi jesus mary and jerome:D

Kyseessä valtion työpaikka, onko mielestäsi oikein, että esim. pätevämpi mies jää rannalle jonku lollo-liisan takia?

Pomosi kuulostaa ällöttävältä typerykseltä. Tuollaiset jatkuvat seksijutut ja työntekijöitten näkyvä vahtaaminen on luettavissa sukupuoliseksi ahdisteluksi ja siitäkin voi tehdä valituksen.