vk 28 kilopino...=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tintti1010

Vieras
Täällä vihdoinkin iloista kerrottavaa! painoa lähti 1,3 kg! Jeee!!!! :D
vaikka vielä alkuviikosta tuli hieman maisteltua ristiäisherkkuja niin silti sain vihdoinkin miinus tuloksen! :)
mites muut?!!

joo.o aika palata piireihin... kolme viikkoo on menny kesäloman tuiskeessa enkä oo näköjään muistanu käyä....

tosin kesäloma jättää "jälkensä eli puntari näytti tänä aamuna huimat 76.7 eli nyt kolmen viikon kesäloman jälkeen saldo on 800g kesälomakiloja :ashamed: :ashamed:

eli ehkä kun viilenee ni saa tosta lenkkeilystä uudestaan kiinni.... on niin äly kuuma et hiki on vaiks vaan kotihommista koittaa selvitä...'

keittiön varjossa oleva mittari näytti justiinsa 27 c....

Hienoa tintti1010 =) !!

Mulla lähti 100g eli nyt tippunut sitten tasan 2kg mikä ei oo hirmusti, mutta ihan tyytyväinen olen, sillä mukaan mahtuu 2 plussaviikkoakin ja koska neiti on vielä täysimetyksellä niin en edes odota/yritä mitään huimia tuloksia..kunhan ei nyt vaan lisää tulis paljoa niinkuin on käynyt molemmilla aiemmilla imetyskerroilla!!

Kaikille kovasti tsemppiä :hug: !

Heiiis! mä tungen taas kerran itteni mukaan, laihari alkaa sadatta kertaa ja tällä kertaa mä pirkulevie laihdun vaikka väkisin :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Eli alkupaino 76kiloo ja muhkee peräsin, josta ois tarkoitus muotoilla vähän virtaviivaisempaa. :D

asiasta kolmanteen, asutaanko tintti samoilla nurkilla?? lpr?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 11:36 Strawberry Shortcake kirjoitti:
Heiiis! mä tungen taas kerran itteni mukaan, laihari alkaa sadatta kertaa ja tällä kertaa mä pirkulevie laihdun vaikka väkisin :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Eli alkupaino 76kiloo ja muhkee peräsin, josta ois tarkoitus muotoilla vähän virtaviivaisempaa. :D

jep! lappeenrannassa asustellaan! :D ...tunnetaanko vai arvasitko vaan tuon kaakkois-suomen perusteella?
ja miulla on muuten ihan sama juttu tuon laiharin suhteen....nyt aion laihtua pysyvästi ja lopullisesti...vaikka väkisin... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 13:25 Tintti1010 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 11:36 Strawberry Shortcake kirjoitti:

jep! lappeenrannassa asustellaan! :D ...tunnetaanko vai arvasitko vaan tuon kaakkois-suomen perusteella?
ja miulla on muuten ihan sama juttu tuon laiharin suhteen....nyt aion laihtua pysyvästi ja lopullisesti...vaikka väkisin... :whistle:

mie oon tainnut joskus bongata siut jostain pinosta =) voin vaikka laittaa yytä joskus, mut nyt en ehdi. :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 17:09 Strawberry Shortcake kirjoitti:
mie oon tainnut joskus bongata siut jostain pinosta =) voin vaikka laittaa yytä joskus, mut nyt en ehdi. :wave: :wave:
okei...laita vaan yytä sitten kun on enempi aikaa! :)

Yhteistyössä