J
jissa
Vieras
poitsu nyt 5kk ja 68 vaatteita käyttää, ovat hyvän,aavistuksen reilun kokoisia. minkä kokoisen vk-asun ostan? millaisia ominaisuuksia tulisi nuin pienen asulta vaatia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja duoda--:Reima-tecissä voi ainakin istua lätäkössä, ja sillä tarkenee pikkupakkasille asti, kun laittaa alle fleeceä/villaa. Reima-tecistä valitsisin koon 74cm. Nythän niitä on hyvissä ALEssa.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Anna möyriä maassa! En kuitenkaan ottais Reimatecistä 74cm - se on hurjan suuri! Meillä meni 68 Reima vielä pitkään, vaikka muut vaatteet 80cm..
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Ai niin ja satsaa hyviin välikausihanskoihin! Huomaat jossain vaiheessa että vedenpitävät ovat parhaatJa sellaiset, mitkä on helppo pukea. Napakka varsi, että pysyy hyvin kädessä.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Anna möyriä maassa! En kuitenkaan ottais Reimatecistä 74cm - se on hurjan suuri! Meillä meni 68 Reima vielä pitkään, vaikka muut vaatteet 80cm..
Alkuperäinen kirjoittaja jissa:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Ai niin ja satsaa hyviin välikausihanskoihin! Huomaat jossain vaiheessa että vedenpitävät ovat parhaatJa sellaiset, mitkä on helppo pukea. Napakka varsi, että pysyy hyvin kädessä.
huomasin joskus että on sellaisia kurarukkasia joissa fleece vuori, onko ne mistään kotoisin?
Alkuperäinen kirjoittaja jissa:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Ai niin ja satsaa hyviin välikausihanskoihin! Huomaat jossain vaiheessa että vedenpitävät ovat parhaatJa sellaiset, mitkä on helppo pukea. Napakka varsi, että pysyy hyvin kädessä.
huomasin joskus että on sellaisia kurarukkasia joissa fleece vuori, onko ne mistään kotoisin?
Alkuperäinen kirjoittaja duoda--:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Anna möyriä maassa! En kuitenkaan ottais Reimatecistä 74cm - se on hurjan suuri! Meillä meni 68 Reima vielä pitkään, vaikka muut vaatteet 80cm..
toisaalta, kun ei hirveästi vielä liiku, ei haittaa, jos puku on reilu, se menisi sitten vielä keväälläkin. Minä tekisin niin, taloudellinen kun olen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja duoda--:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Anna möyriä maassa! En kuitenkaan ottais Reimatecistä 74cm - se on hurjan suuri! Meillä meni 68 Reima vielä pitkään, vaikka muut vaatteet 80cm..
toisaalta, kun ei hirveästi vielä liiku, ei haittaa, jos puku on reilu, se menisi sitten vielä keväälläkin. Minä tekisin niin, taloudellinen kun olen..![]()
Juu mutta jos sattuu opppimaan esim. ryömimään ja konttaamaan, on liian isossa puvussa tosi vaikea liikkua :| :|
Alkuperäinen kirjoittaja jissa:jos joku viittisi laittaa vielä ihan linkkejä noista hyviksi havaituista puvuista, rukkasista yms...