VKO 30 jännääjät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa, että ollaan saatu uusia jännääjiä tähän ketjuun!!! Mulla jännäykset osuvat viikon 30 alkupuolelle, tai no vaikka koko viikolle. Näistä mun menkoista kun ei koskaan tiedä... Nyt siis menossa kp 18/28-44.

Ei mitään tuntemuksia, ei edes kuviteltuja. Tosi mälsää... Varsinkin kun koko ajan vakuutun enemmän, ettei tässä kierrossa ole ollut ovista eikä kai tulossakaan, niin kierto saattaa venyä taas jonnekin kauas... Viimeeksi oli ihan normaali 29 pv. No ei auta kun odotella.

Helle jatkuu... On kyllä niin kuuma, ettei tee mieli edes tehdä mitään. En valita, Suomen kesä on oikeesti ihan paras ja kyllä siitä kylmyydestä ehtii koko talven kärsiä!!!

Onko muilla mitään ovistuntemuksia???

Aurinkoista kesäpäivää!! Syökää paljon mansikoita ja herneitä!!!

Terveiset sairaslomalta..heh, huomaa että en oo töissä ollu parii päivää ku on kirjotteluki jääny vähemmälle:) Mie kans vähän niinku salaa miehelt täällä kirjottelen, ihan sen takia, et mies ei pitäis mua ihan kahelina, oliko se Maria jolla on samoin?
Tosi hienoa että on tullu uusia ihmisiä jännäämään!! pidetäämpäs keskustelu vilkkaana:)
Täällä ei oireita ole minkäänlaisia..tosin mun sairastamisen takia jäi noi petipuuhatkin pakosti vähälle..:( saas nähä kuin käy..eli tällä hetkellä ei toiveet korkealla ja se on toisaalta ihan hyvä ni ei ainakaa sitte tipu korkealta :) hmm...jospa mun positiivinen ajattelu auttais tuomaa jotain muutaki positiivista ;)

Paljon plussaonnea kaikille!! taitaa olla niin että kohta ollaa kaikkemme tehty ja alkaa oireiden tutkailu ja todellinen jännääminen :)

Moi Dreamer, täällähän tapaa vanhoja tuttujakin ;)

Tasaista oviksen odottelua täällä. Tänään tunsin kyllä nopean vihlaisun vasemmassa nivusessa, mutta ei kai ollut sitä mitä toivoin.. -toisaalta kp jo 12 eli sinänsä aika olisi suht kohdallaan. Varmuuden vuoksi tänään täytyy luultavasti sulkeutua makkarin puolelle tekemään temput ;)

Hantta, sekoitat minut varmaankin toiseen Dreameriin jonka nimimerkin löysin tuolta talven ajan ketjuista. Olen ollut kesäyrittäjät ketjussa 1/05 asti ja nyt vasta pomppasin tähän viikkoketjurumbaan. Moikka kuitenkin!

ovikseen viittaavia tuntemuksia on täs ollut parina yönä.
On tää kesä sitten nii ihanaa aikaa, on tuoreita mansikoita ja kaikkee.. nam.
Tiedossa muutama vapaa päivä ja pääsee jopa nauttimaan ulos noista ilmoista.

Ai sori Dreamer, mä vaan innostuin muka tutusta nimimerkistä.. ;) Mutta mukavaa kuitenkin, että olet tähän ketjuun mukaan tullut!

Meikäläisellä ei mitään uutta. Vähän pessimistinen olo on eli touhutaan samalla lailla kuin aikaisemminkin ovisviikoilla, mutta onko siitä hyötyä kun tärpännyt ei ole edellisilläkään kerroilla. Tuntuu, että pitäis tehdä tällä kertaa jotain toisin, mutta mitäköhän -en mä rupee kyllä seksin jälkeen päällänikään puolta tuntia seisomaan.. ;)

Joo, pessimisti ei pety. Taitaa olla aika suomalainen ajattelumalli. Meilläkin kun 7 kierrosta mennään, niin odotukset ovat kyllä korkealla, mutta sitten joku piru olkapäällä tulee sanomaan, että tuskin se kuitenkaan onnistuu, kun ei ole aikaisemminkaan onnistunut.

Mä uskon nyt vahvasti, että mun ovis on mennyt, jos sitä on edes ollutkaan. Nyt siis vain odotellaan, mille lukemille mahdan päästä tässä kierrossa. Onneksi on kesä ja ei tarvitse ajatella näitä asioita ihan niin aktiivisesti... Olisi se ihanaa, jos olisi ensi kesänä käärö, aaah...

Haleja!!

Mä olin nuorempana 2v entiseni kanssa ilman ehkäsyy.. Nyt tuntuu siltä että turhaan toivon plussaa nykyisen kultani kanssa kun en aiemminkaan ole tullut raskaaksi.
Suututtaa kun sain 4v kestäneen kondylooma taistelun jälkee viimein lekurin siunauksen asialle ja sit saan tietää toiselta lekuriltani, että edessä olis eräs leikkaus, joten yritys aika on rajotettu. kokeillaan nyt 2 tai 3kk, jos ei tärppää, niin yritys siirtyy tuonne 2v päähän=(.
Tosiaan, mitää ovis ""limoja"" en oo bongannut koskaan, mahaa vaan on sattunut tuolta sivulta siihen malliin, että ehkä..
Voimia kaikille pidempään yrittäneille..

On taas aika tulla tänne purkautumaan :) ei toi mies tuolla kotona enää oikein jaksa näitä mun ""oireita"".
Tuntuu että on vaikka mitä, huono olo aamuisin, nippauksia ja tänään on kylmä! (onhan toi helle tietysti vähän hellittäny).
Unissani oon käyny jo vaunut ostaa ja vauvauinnissakin olin tässä yks yö :)

Tekis mieli hehkuttaa koko maailmalle että hei me yritetään vauvaa! Mut ehkä on parempi hehkuttaa sitä vaan täällä toistaiseksi...eihän sitä tiedä vaikka jääkin yritykseksi.

No nyt ei kerkeekään enempää, heippa seuraavaan kertaan! :)

päivää vaan kaikille!

Mun positiivisuus nostaa varovaisesti hieman päätään..On ollu aika selkeät ovisoireet ja jos ovis ois ollu nyt, niin sattu puuhailutkin aika oikeille kohille :D Tietysti toi sanonta pessimisti ei pety on hyvä pitää mieles, ettei taas tipaha liian korkealta..Luulin et mul ois ollu ovis vähän aiemmin ja tän mun sairastamisen takia jäi puuhailut vähemmälle silloin...sen takia meinasin jo heittää kirveen kaivoo..muttamutta..nyt alkaa sitten hirmunen jännitys!!

Mites muilla? joko on kriittiset ajat ohi? milläs mielellä ihmiset täällä on?
Juu, on muuten Lissu ihan totta että ei se mies sielä kotona oikein jaksa kuunnella niitä oireita :) ihan ymmärrettävää kylläkin, en mäkää välttämättä haluis kuunnella toisen kehon tuntemuksia päiväst toisee ;)

Oikein paljon tärpionnea kaikille!!!!! ++++++++++

MORJENS!

Mä olen pyörinyt aiemmin tuolla jännääjät 29,mutta sitten huomasinkin kuuluvani tänne,jos vaan sekaan sopii..?

Menossa kp 21/32-34.yritystä takana n.1,5 vuotta.
edellisissä ehkä 4 kierrossa käytössä ollut ovistikut.Nyt päätinkin että seuraavan kierron olen ilman tikutuksia,se on jotenkin niin rassaavaa hommaa.Päivät pyörii ainoastaan tikkujen ympärillä.Minkäänlaisia ovisoireita en ole ikinä bongannut,tiennyt ainoastaan tikusta että ovis on tuloillaan tai meneillään.
Ikää mulla 28 ja miehellä 29.Ei lapsia.
Nyt on kyllä jonkinlainen kutina josko tässä kierrossa jo tärppäis.Ainakin puuhastelut on osunnut kohdalleen just eikä melkein.Jäädään jännittämään.

Täällä ei mitään ihmeellistä vielä ilmassa... Kp 20/28-44
ja ovis on mitä todennäköisimmin mennyt. Puuhailtu on juuh, jospa tärppäis...

Mä huomaan haaveilevani mitä ihmeellisimpiä asioita ja laskeskelen, että jos tässä kierrossa tärppäis niin lokakuussa voisi kertoa koko maalmalle ilouutiset. Sitten haaveilen, että ensi kesänä olisi menossa mukana pieni nyytti. Tänään kun laitoin mansikoita ajattelin, että olisipa kiva, jos ensi kesänä uutta satoa pääsisi jo vähän maistatuttamaan jollekin jne, jne... Tää on välillä ihan mahdotonta kun ei saa vaan ajatuksia irti siitä ihanuudesta, että lapsi ilmoittaisi tulosta meidän perheeseen.

Mua painaa vähän tieto siitä, että mies on ollut edellisen pitkän suhteen kokonaan ilman ehkäisyä. Ei kertaakaan tullut sisälle, mutta vuosia kestäneessä suhteessa luulisi kuitenkin olleen niin paljon seksiä, että tulostakin olisi voinut syntyä. Mitä olette mieltä ellit??? Meillä on siis 7 yrityskierros meneillään... Tiedän, ettei meillä ole vielä mikään hätä, mutta... Tiedättekö kuinka yleistä lapsettomuus on miehillä? Voihan se tosin olla, että hankuluus löytyy allekirjoittaneen kropasta. Mistäs näistä tietää. Jotenkin on kuitenkin ajatellut, että ei se mitään, jos meidän lastensaanti on hankalaa, kunhan se ei vain olisi mahdotonta!!!

Näiden harhailevien ajatusten myötä tämä siirtyy viikonlopun viettoon!!! Palataan astialle!!!

Hei Maria,
Muistelen jostain lukeneeni, että kunnon lärvien vetämisen jälkeen voi mennä 3kk ennenkuin miehen siittiöt on ""toipuneet"" ja jälleen toiminta kunnossa. En sitten tiedä pitääkö tuo ollekaan paikkansa..
Tavallaan samaa jännitystä koen, kuten aiemmin manitsin olleeni ex:ni kanssa ilman ehkäsyä enkä tullu raskaaks. Elän toivossa, että syy johtui hänen runsaasta alkoholin käytöstä eikä minusta. Noh, aika nayttää.
Mahan pistelyt takana.. varmaan ovis ihan näinä päivinä. Meneillää kp 12/28-35.
taidan kuuluu enemmän viikon 31 jännäilijöihin, mutta seuraan tilannetta teidän mukana=)

Iltaa ystäväiseni :)

Huhhuh..kuulostaapa hurjalta, että kännien jälkee vois mennä noinki kauan että siittiöt olisi taas iskukunnossa... :/

On tää taas niin hassua, ku alkukierrosta on sillä mielellä et tulee jos on tullaksee ja nyt taas toivoo sormet ja varpaat ristissä, et tulispa plussa..Silti en kyl ala vielä tikuttelemaa ovista, ehkä sit jos menee pidemmän aikaa, ettei ala näyttämää plussaa vois ottaa ne tikut avuks vähän näyttämää suuntaa.. Meillä siis yritystä Maaliskuusta -05 alkaen.

saas nähä, et ilmottelenko mie taas jo viikolla 29, et menkat alko...jo kahes kierros on alkanu aikasemmin ku oon luullu, mut tähän jännäysketjuun kuitenki päädyin, jotta ei tulisi (ehkä!!!??) liian aikaisin testailtua..niimpä niin..täs vaihees onki sit se, et ""kyl mä jaksan oottaa viikolle 30, ennenku testaan"" :D

Nii, ja tervetuloa Unikko joukkoomme mukavaan :)

jaahas, on vissii lähettävä miehen vieree nukkumaa.. kuulemisiin ja edellee plussaonnea kaikille toivottelen!! :)

Moi kaikille vko:n 30 jännääjille!! Ilmottaudun jengiin!! !!

kp 19/31-32 ,ovis taisi olla torstaina, en ole ihan varma kun tikut loppuivat kesken keskiviikkona. Mahassa on tuttuja tuntemuksia ja eilen varsin voimakkaita, luin myös yöllä pitkään näitä edellisiä ketjuja ja silloin ne tuntemukset tosiaan aina tuppaa voimistumaan. Ai niin, taustatietoo: olen 35v, samoin ukkoseni, ei ole lapsia, yritystä jo kohta 3v!(lokakuussa tulis 3v..) Endometrioosi leikattu 7kk. sitten ja kaikki viat tutkittu ja mitään ei enään pitäisi olla ton endometrioosin jälkeen häikkää, paitsi tietenkin mun ikä. Kun aloimme 32v tjot- menetelmällä vauvasta haavella, eikä vuoteen mitään kuulunut, metiin lääkäriin kaikkiin tutkimuksiin jne, sitten löytyi se endo, ja sanottiin että ilmeisesti se hidasteena ja kunnallisen leikkaus jonossa 8kk. Että näin se aika vaan on vierähtänyt. Tavallaan vois myös laskea että nyt uus-yritys kierros 7, kun laskee siitä leikkauksesta. Olen kyllä jotenkin niin optimisti-haaveilija että tänä kesänä tärppäisi.. !! mutta jos ei ,niin ivf on seuraava etappi. Kieto on mulla n.25-32 pvä , nyt siis tulossa pitkä. olen joskus lukenut että pitkä olisi jotenkin munarakkuloiden kypsymisen kannalta parempi?
Mä kanssa luin kauhuissani tota että kännien jälkeen voisi mennä 3kk kun on simot isku kunnossa!? Kääk, toivottavasti ei ! Itse olen koittanut viettää suht raitista elämää ennen ja jälkeen oviksen ,ja alku kierrosta ovikseen yrittänyt myös
rajottaa ettei mies joisi ainakaan paljoa, että olisi ne reippaat simot hyvässä spurtissa valmiina. =) mutta joskus ne juhlimis päivät ja ovikset on osunut samoihin aikoihin, ja kun yritystä näin kauan niin ei ole joka kuussa jaksanut tosiaankaan tsempata ,ja välillä on tietenkin ollut olo tosi turhautunut yms.. mutta nyt taas kovaa kuumeilua ja toivekkuutta!! sorry, tuli aikapitkä viesti..
Aurinkoista viikonloppua meille kaikille , mun laskujen mukaan meitä olisi nyt 10 jännääjää ??
Terveisin Maggi =))

Tervetuloa jännäilemään Maggi=)
Siit on kyl jotain 6v kun jostain sen känni jutun luin.. voi olla jo vanhentunutta tietoo (toivoo). Kai se tieto päteis vain holisteihin tmv. jotka juo sitten useamman päivän putkee kunnol.
lapsettomuus sivulla oli aiheesta tän verran:
""Alkoholi aiheuttaa häiriöitä kiveksen siittiöiden muodostuksessa. Osalla miehistä kohtuullisetkin päivittäisannokset voivat heikentää siemennesteen laatua.""

Nyt kauppaa ostaa manisikoita ja herneitä=)

Moi munkin puolesta kaikille jännäkamuille -hienoa kun meitä on näin monta!!!

En tiedä onko mies oviksen takia näin innoissaan vai mistä inspiraatiosta on kyse, mutta se olis raahaamassa mua monta kertaa päivässä makkarin puolelle.. ;) Oon vähän toppuutellu sitä, et jos keräiltäs niitä simppoja varastoon eikä jokapäivä hommailtais!

Muuten ei ihmeellistä. Limoja olin tänään bongailevinani, mutten oo varma, kp olis nyt 15 ja edellinen kierto oli 29 päivää eli näinä päivinä sen joka tapauksessa olis tarkoitus olla. Ärsyttävää epävarmuutta.. Jos tältä kiepiltä ei tärppää niin ens kuukaudeks hankin kyllä ovistikut kun ei tästä muuten selvyyttä tule. Sais mielenrauhan kun tietäis edes ovuloivansa.

moi taas! Viikonloppu meni mukavasti löysäillen..
On kyllä ihanaa kun saa tuoreita ja maukkaita vihanneksia! Mä olen kanssa syönyt herneitä , mansikoita ja tomaatteja ym.. tosi paljon tänä kesänä, saa hyvän maun lisäksi vielä kaikki tärkeet vitamiinit ,niin ei tarvii purkista napsia.
Miten muuten muut pitempään haaveilleet, oletteko syönyt E ja B-vitamiini kuureja, greippimehua tms?
Mä söin talvella multitabs-plussia ja sillointällöin greippimehua puol litraa päivässä. Greipistä mä olin huomaavinani semmosen jutun että ne limat jäi tulematta, joten en sitten tiedä onko hyvä vai huono.(bongasin kyllä oviksen tikuttamalla ja tuntemalla). Siitä mehustahan on ollut keskusteluja täällä elleissäkin, tuolla aikasemmissa.Tässä kierrossa taisin alkupuolella juoda sitä n.4l.
Joo, toivottavasti ei tarvitsisi enään uusia ovistikkuja enään ostaa, mutta jos täytyy niin kannataa varmaan halvimmin tilata netistä: www.mammaksi.fi
Eipä tässä muuta tälläkertaa kun hyviä vointeja ja mukavaa viikon alkua, kuullaan taas! -maggi ;)

Moikka!!

Ihana viikonloppu mökillä takana. Järvivesi oli 27 asteista, nam!!!

Mitä ne ovistikut maksaa netin kautta? Heh, olen oikeasti niin laiska, että kysyn täältä, enkä surffaa kyseisille sivuille... Mä varmasti harkitsen niitä sitten syksystä alkaen. Nyt en jaksa vielä kesällä stressata!!

Mulla alkaa jännäilyt myös tällä viikolla. Pitkän kiertoni takia tulin kuitenkin 30 sivulle, ettei tarvitse olla yksin jännäilemässä, jos kierto sitten venyykin. Menkat pitäisi alkaa sunnuntaina, jos ovat samanpituiset kuin viimeeksi. Hauskaa tässä on, kun olen menossa kaverin häihin lauantaina ja laittamassa vaalean mekon. Arvatkaapa Ellit onko se takuuvarma keino saada menkat alkamaan, varsinkin kun mekko on hieman läpinäkyvä ja sinne pitäisi saada alle stringit. On se luontoäiti niin vitsikäs, kun nämä tilaisuudet tuppavat aina menevän tällä lailla...

Noh, palaillaan :) Ai niin, mulla on rinnat vähän normaalia vähemmän arat, jos siis lasken tädin tulevan loppuviikosta... Muita oireita ei oo...

Ihmettelen, miten joku käyttää pitkässä suhteessa keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona. Todella naiivia kuvitella, etteikö siitä voisi tulla raskaaksi.

Netistä löytyi (www.tohtori.fi) mm. seuraavaa: ""Keskeytetty yhdyntä on erittäin epävarma keino yrittää ehkäistä raskaus. Jo ensimmäisissä siittimen päähän tulevissa ns. liukastustipoissa voi olla miljoonia siittiöitä, jolloin ne pääsevät emättimeen jo heti ensimmäisellä työnnöllä. Näin ollen pelkkä siemensyöksyn estäminen emättimeen ei riitä ehkäisyksi, koska ""vahinko"" voi olla jo tapahtunut. Usein myös miehen nautinnonhalu saattaa lykätä ratkaisevaa päätöstä ja siittimen pois vetäminen tapahtuu liian myöhään. Erään yhdysvaltalaistutkimuksen mukaan keskeytettyyn yhdyntään turvautuneista pareista 19 % oli kokenut ""vahingon"" ja nainen oli tullut raskaaksi. ""

Huomenia kaikille!!

Tervetuloa Maggi seuraamme :) ompas mukava, kun vieläkin tulee uusia jännääjiä :D

Eipäs oo enää pitkä aika, Mariaako me ensimmäisenä jännätään? Mulla ainakin taitaa ajoittua noin suunnillee tonne keskiviikolle..jos siis on samansuuntanen kierto ku aikasemmin ollu..
höh, tuntuu et vaikka ei enää oo pitkä aika nii silti aika kuluu mahottoman hitaasti :/

vitamiineista kyseltii..mä syön ihan tavallisia multivita-tabletteja, tosin mun syönti on ollu vähän sitä sun tätä..silloin ku muistan. Nyt oon kyl koittanu tsempata ja ottaa säännöllisesti :)

hmm..keksikää joku vaikka joku hyvä gallup, et sais ajan kulumaa :)

Meinattii muuten melkein tippua seuraavalle sivulle!!!

Nii, ja sivusta seuranneelle; mä kyl luulen, et jos käyttää keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä niin tiedostaa riskin ja ehkä on halukaskin antamaan pienen mahdollisuuden mahdolliselle vauvalle..ei nyt tietysti kaikissa tapauksissa, mut moni varmasti silti tietää mitä siitä voi seurata..

Heips vaan kaikki pitkästä aikaa!

Nyt on pakko tulla purkautumaan ettei toi miesraukka ihan tunne jäävänsä jyrän alle....
Siis ihan kivasti se on mukana tässä yrityksessä eikä hänkään malttais odottaa ens viikkoo jolloin toivottavasti saa testata. Kyseli jo eilen että eikö nyt jo voisi testata, mutta en mä vielä testaile kun negaa näyttää kuitenkin.

Nyt menossa kp24/28-30? joten periaatteessa vois jo viikonloppuna testata, mutta yritän sinnitellä maanantaihin kuitenkin. Jos siis se täti ei oo silloin tullu..

Oireita on jonkun verran, etovaa oloa, väsymystä, veskissä ravaamista, selkäkipua...
Ääh mä en jaksa oottaa! miten tämä aika meneekin niin hitaasti...nyt vasta tiistai.

Sivusta seuranneelle sen verran, että joskus ei ole vaihtoehtoja, kun mikään ehkäisykeino ei onnistu. Tiedän, että tämä on äärimmäisen harvinaista, mutta mieheni ex suhteessa näin oli asia. Vauvaa ei haluttu, mutta heidän käyttämällä menetelmällä ei tullut edes vahinkoraskautta viiden vuoden aikana. Tämän enempää en luonnollisesti ole halunnut asiasta kuulla :)

Toisaalta alkaa jopa epäilyttää kaiken maailman vahinkoraskaustilastot, kun ei tämä niin helppoa tunnu olevan... Oikeasti olen miettinyt kuinka monta raskautta, jotka virallisesti on luokiteltu vahinkoraskauksiksi, ovat oikeasti olleet jonkin ajan ehkäisemättömissä yhdynnässä olleita pariskuntia. Uskon esimerkiksi, että nuorten on paljon helpompi neuvolassa sanoa, että kortsu hajosi kuin myöntää olleensa ilman mitään ehkäisyä kuukausia. Noh, anteeksi tämä tunteenpurkaus, mutta rasittaa kun itsellä ei tärppää, vaikka halua on niiin paljon!!!

Mua jännittää ajoittain todella paljon, jospa vaikka nyt onnistaisi... Ei sitä osaa vaan olla toivomatta!!! Ihaillen tulee katsottua kaikkien pystymahojen perään ja sitten huokaus ""että toivottavasti joskus minäkin"". Ei mitään tuntemuksia tosin, plääh...

Haleja ja jaksetaanhan jännäillä yhdessä ja toivottavasti saadaan paljon plussia tähän ketjuun!!!!!

Yhteistyössä