Vo Luoja että voi ÄRRRSYTTÄÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v*tt**ntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v*tt**ntunut

Vieras
Ärsyttää niin v*tusti ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken etenkn autoista!!!!! Eikö se ole jokaisen oma asia minkä auton ostaa!!! Siitä ptää sitten valittaa, miten sinä nyt tuollasen auton ostit, eihän tuo nyt ole merkki eikä mikään, se on ihan paska auto, se jättää ihan varmast tielle, oon kuullu siitä merkistä pelkkää paskaa, se on huono, jne!!! Onko se kateellisten, tyhmien vai muuten vaan itseään täynnä olevien ihmisten puhetta!!!??? Ja mitä vittua se niille kuuluu, mikä auto phassa seisoo!!!! Olisivat vaan hiljaa!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

höh, meidän ooppeli on toiminu mahtavasti vaikka käytettynä ostettiin, katsastukset menny aina läpi eikä mitää ongelmaa oo nyt pakkasilla ollu.
vittu eikö se ny oo jokasen oma asia minkä auton ostaa, omatpahan on rahat. voipi olla että kovin kateelliset niitä 'neuvoja' ja tietämystään jakelee..

Alkuperäinen kirjoittaja minn:
höh, meidän ooppeli on toiminu mahtavasti vaikka käytettynä ostettiin, katsastukset menny aina läpi eikä mitää ongelmaa oo nyt pakkasilla ollu.
vittu eikö se ny oo jokasen oma asia minkä auton ostaa, omatpahan on rahat. voipi olla että kovin kateelliset niitä 'neuvoja' ja tietämystään jakelee..

samaa mieltä. Meillä Opel oli tosi vanha ja alkoi tulemaan niitä vanhuuden merkkejä... Ihan hyvä auto, ei siinä mitään. Opel ei vain ollut meidän auto. Peugeot tuntui tosi hyvältä ajaa. Ja kyllä, olen kuullut niistä "vioista" ihan tarpeeksi!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja pöhih:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
tai patonkia? Jos näin niin sääliksi käy.

????

ranskalaiset autot on vaan yksinkertaisesti p*****a.

Kateellisten puhetta... :/

Niin just. Ootko kuullut koskaan autojen vikatilastoista? Ne on sellasille ihmiselle jotka välittää muustakin kun siitä että onko autossa hyvät penkit...

Ja hei autot on usein parhaimmillaan siinä maassamissä ne on suunniteltu, peugeot on loistava rasnkassa tai ainakin tuolla etelärannikon kylissä, lämmintä, pienet nopeudet, pitää olla näppärä je ketterä. ja täällä suomessa ollaan niin eri olosuhteissa ettei niitä must voi verrata! ja muutenkin suomessa ollaan aivan hysteerisiä noiden autojen kanssa. raskassa esim JOKAISEN autossa on naarmuja ja kolhuja, ne on tarkoitettu kätettävisksi ja kun ruostuttavaa ilmastoa ei ole niin ei niistä niin välittä.... toki ajotyyli on sellainen että meikäläsitä hirvittää :)

mersu, volvo ja volksvagen on rinnastettavissa traktoreihin!!!! en tykkää niistä yhtään!! Mutta tää on vain MUN mielipide.

Niistä tykkää ne jotka ei halua olla korjaamassa autoaan koko ajan. Kaikin mokomin ajele Peugeotilla, onhan se mukava että on hyvät penkit kun siellä korjaamolla saa ahkeraan vierailla, niin tulee mukavat ajomatkat.

JA tässä taas nähdään suomalaisen into kommentoida negatiivisesti kaikkeen. Näinhän se on ettei makuasioita voi, kannata eikä pysty kiistelemään rankentavasti missään olosuhteissa. Mutta kyllä joskus on hienotunteisuudessa toivomisen varaa...

Alkuperäinen kirjoittaja auto kuin auto:
Kyllähän niitä susia löytyy joka automerkistä...Meillä on ford enkä pois vaihda.Kaverilla paljon uudempi ford ja koko ajan jotaki vikaa.

Toisista vaan enemmän ja toisista sitten taas vähemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja auto kuin auto:
Kyllähän niitä susia löytyy joka automerkistä...Meillä on ford enkä pois vaihda.Kaverilla paljon uudempi ford ja koko ajan jotaki vikaa.

samanlaista olen kuullut peugeotista, volvosta, mersusta, volkkarista, fordista, audista... Näitä "maanantai"versioita kun löytyy ihan joka merkistä!!! Ja sellaiset sitten yleistetään koskemaan koko merkin laatuvariaatioita.

JA tässä taas nähdään suomalaisen into kommentoida negatiivisesti kaikkeen. Näinhän se on ettei makuasioita voi, kannata eikä pysty kiistelemään rankentavasti missään olosuhteissa. Mutta kyllä joskus on hienotunteisuudessa toivomisen varaa...

No ranskalaisesta autosta kun ei voi sanoa mitään positiivista, niin pakostikin menee sinne negatiivisen puolelle. :D

En mä nyt lähtökohtaisesti lähtisi kenenkään mitään hankintaa kommentoimaan, olisko käytöstavat jotakin?

Jos nyt joku väen vängällä mielipiteen haluaa, niin voin sanoa minkä itse valitsisin.

Vituttaa itseäkin kaikenmaailman kommentaattorit, etenkin kun se yleensä liittyy rahaa ja sen määrään, tyyliin "köyhän ei kannata ostaa paskaa".

Jos mulla on 2 markkaa niin en saa sillä kympin tuotetta, enkä jaksa kuulla siitä fiksumpien vittuilua.

siis ap motkottaa ensin ihmisistä, jotka arvostelevat toisten autovalintoja ja seuraavissa viesteissä lyttää sitten itse liudan automerkkejä? oukei... sunnuntainjatkoja vaan kaikille. :)

Yhteistyössä