A
ap
Vieras
annoin vain ihan samalla mitalla kaikille tasapuolisesti takas!! Ei mitään henkilökohtaista! Auto ku auto, kelle se loppujen lopuksi kuuluu, millä sitä ajaa. Lada vai Audi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:En mä nyt lähtökohtaisesti lähtisi kenenkään mitään hankintaa kommentoimaan, olisko käytöstavat jotakin?
Jos nyt joku väen vängällä mielipiteen haluaa, niin voin sanoa minkä itse valitsisin.
Vituttaa itseäkin kaikenmaailman kommentaattorit, etenkin kun se yleensä liittyy rahaa ja sen määrään, tyyliin "köyhän ei kannata ostaa paskaa".
Jos mulla on 2 markkaa niin en saa sillä kympin tuotetta, enkä jaksa kuulla siitä fiksumpien vittuilua.
Alkuperäinen kirjoittaja minn:höh, meidän ooppeli on toiminu mahtavasti vaikka käytettynä ostettiin, katsastukset menny aina läpi eikä mitää ongelmaa oo nyt pakkasilla ollu.
vittu eikö se ny oo jokasen oma asia minkä auton ostaa, omatpahan on rahat. voipi olla että kovin kateelliset niitä 'neuvoja' ja tietämystään jakelee..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:JA tässä taas nähdään suomalaisen into kommentoida negatiivisesti kaikkeen. Näinhän se on ettei makuasioita voi, kannata eikä pysty kiistelemään rankentavasti missään olosuhteissa. Mutta kyllä joskus on hienotunteisuudessa toivomisen varaa...