Voi äiti noita naapureita!!! *pakko purkaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Hohhoi, olin siis kaks viikkoo sukuloimassa tuolla muutaman sadan kilometrin päässä. Exä oli sitten täällä kirjaimellisesti pitämässä kämppää pystyssä noiden naapurin sekakäyttäjien takia. Niiden vuokrasopimus on siis irtisanottu huhtikuun lopusta lähtien meidän tekemien valitusten takia. Noh, tänä aamuna taas poliisit kävi korjaamassa naapurin akan talteen, oli kolmas kerta viikon sisällä..

Kahdesti viime viikon aikana se on riehunu täällä. Hakannu mun ovee jollai puukepillä ja saanu siihen kunnon jäljet aikaseks, hakannu naapurin autoo ja muiden ikkunoita ja ovia, yhen naapurin auton hakannu lommoille ja uhkaillu et kaikkia puukotetaan :o Sen ukko on sanonu ettei se pysty tekee tolle ämmälle mitää, et se on seonnu ihan totaalisesti..

Nyt sitten isännöitsijä on oikeesti ottanu tän tilanteen tosissaan ja yrittää selvittää et jos saatais noille apinoille häätö heti, pitäis löytää vaan todistajat. Saas nähä et kuka uskaltaa..

Jos noita ei tosta sais pihalle ni mä oisin muuttanu tästä jo aikapäiviä sitten pois. En vaan millään haluis ku muuten tässä on ihana asua, tosi kivat naapurit jne.. Mutta jos ei tää tilanne tästä selviä niin ei oo paljo muita vaihtoehtoja.. Tässä sitten odotellaan että mihin suuntaan tää tilanne tästä etenee. Onneks toi exä pystyy täällä vapaa-aikaansa viettämään, on edes jonkinlaista turvaa välillä.. Mutta on se taas sit öitä töissäki.. Onneks tässä on hyvät naapurit joiden luo voi mennä jos tulee hätä!

Miks tollasia ihmisiä täytyy olla!!!!! |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi et mene todistajaksi? Outoa käytöstä sinulta. Odotat että joku muu hoitaa sinulle ikävän asian pois??? :o

En todellakaan odota. Ja mä olen menossa todistajaksi jos vain kelpaan. Jos ne haluaa todistajat näistä viimeisen kahden viikon riehumisista niin mä en kelpaa kun en ole ollut paikkakunnalta.

Ja tässä ei ole kysymys vain ikävän asian hoitamisesta vaan tässä on kysymys TODELLISESTA PELOSTA!! Eikä pelkästään minun vain myös kaikkien muidenkin naapureiden osalta! Kaikki eivät edes uskalla todistaa.

vuokrasopimuksen purkuun ei tartte todistajia. riittää että että se on ollut vaaraksi muille talon asukkaille ja poliisit on paikalla käynyt

Alkuperäinen kirjoittaja johan on?:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No hö. Jonkun tarttis "auttaa" sitä akkaa vähän rappusissa tms.

Mitä tällä tarkoitat?

Sekahörhö käyttäjä, joka uhkaa puukottaa muut ja hakkaa toisten autot lommoille. Sitä saa mitä tilaa. Jalka poikki on vaikeampi palata takaisin riehumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tjoo urpo isännöitsijä teillä:
vuokrasopimuksen purkuun ei tartte todistajia. riittää että että se on ollut vaaraksi muille talon asukkaille ja poliisit on paikalla käynyt

Vuokrasopimus on purettu jo mutta vasta huhtikuun lopusta lähtien. Eli 3 kk pitäs noita vielä tossa kestää. Nyt ois tarkotus yrittää saada niille välitön häätö ja sitä varten tarvii ne todistajat.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Pysytte vaan naapureiden kanssa tiukkana, et niiden on muutettava pois siitä :kieh:

Ilman muuta, tätä ei kattella enää ollenkaan!! Sen jälkeen kun tehtiin porukalla valitus niin isännöitsijäkin on alkanut ottaa tosissaan asian, ei ollut aiemmin kunnolla tietoinen että minkälaista meininkiä täällä on..

Nonnih, helvetin kiva.. Ne on sen akan jo päästäny pois, tuola se ny ryskää ja huutaa naapurissa, sen tietää että mitä tästä taas tulee.. |O |O |O |O Hetken viel oottelen ja sit soitan kytät.. |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Älä oottele, soita heti! Pakkohoitoon????

Nyt loppu huuto mutta tilalle tuli julmettu musiikinsoitto ja ryske jatkuu.. Voi että ku ei jaksais näitä! Ei poliisit voi tehä mitää, ne käy ja korkeintaan seuraavaan päivään pitävät, siinä se ja sama meno vaan jatkuu..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Miksi et mene todistajaksi? Outoa käytöstä sinulta. Odotat että joku muu hoitaa sinulle ikävän asian pois??? :o

En todellakaan odota. Ja mä olen menossa todistajaksi jos vain kelpaan. Jos ne haluaa todistajat näistä viimeisen kahden viikon riehumisista niin mä en kelpaa kun en ole ollut paikkakunnalta.

Ja tässä ei ole kysymys vain ikävän asian hoitamisesta vaan tässä on kysymys TODELLISESTA PELOSTA!! Eikä pelkästään minun vain myös kaikkien muidenkin naapureiden osalta! Kaikki eivät edes uskalla todistaa.

No entäs miehesi kun on ollut kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja `?:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

No entäs miehesi kun on ollut kotona?

Niin ex-mies, oli täällä just noiden naapurien riehumisten takia. Se ei oo täs vuokralla, tää on mun vuokra-asunto. Tietenki se voi todistaa sen takia ku on mun pyynnöstä ollu täällä kattomassa mun kodin perään mut kattellaan ny miten tää homma tästä etenee, tänään meen muutamien naapurien kans juttelemaan illalla.

No nyt on täti viety parempaan talteen. Poliisit tuli pian ja jonku ajan päästä siitä ambulanssi ja sillä se hullu sit vietiin. Se huus koko sen ajan ku poliisit tossa oli, ei sen jutuissa ollu päätä eikä häntää, se oli ihan sekasin. Huoh, nyt saa taas vähän aikaa hengittää!

Ja jos tästä pitäs jotai positiivista keksiä niin nämä tapaukset aina helpottaa sitä häädön saamista..

Yhteistyössä