Voi ällötys! Olen viimeksi käynyt suihkussa viime perjantaina!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rapa-Ripa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rapa-Ripa

Vieras
Mulla on menkat ja niitten aikana minusta kuoriutuu epäsiisti, haiseva muija. :x
Varsinkin kun en voi enää kuukuppia käyttää, niin suihkussa käynti tuntuu epämiellyttävältä, kun lattialle roiskuu veret ja sitten on pyyhkeessä verta ja kylpytakistakin sitä aina löytyy, kun reisille valuneet veret sotkevat sen.

Niinpä sitten jostain syystä en taaskaan ole saanut aikaiseksi mennä suihkuun illalla, niin tukkakin on likainen ja päänahkassa tuntuu epämukavalta olla.
Onneksi sentään suihkutan alapääni, mutta pikkareitakaan en ole koko aikana vaihtanut, kun käytössäni on jättikokoiset siteet, niin genitaalialue pysyy jatkuvasti siteen kohdalla, niin on jotenkin turhaa vaihtaa pikkareitakaan.
Olen ällö, tiedän! Mutta minua niin ällöttää tuo vuotava veri, kun sitä tulee het kerralla paljon, niin sitä sitten on myöskin jokapaikassa missä kuljen. :(

[QUOTE="Mies";25967460]Perinteinen suomalainen nainen, onko tuulipuku päällä? Onhan varmasti samanlainen kuin Toyota-lippispäisellä miehelläsi?[/QUOTE]

Tokitoki! :rolleyes:

Onneksi vuoto on jo sen verran vähäistä, että tänään voin mennä saunaan kuorimaan töhnät iholta ja pääsen syntymään uudelleen. :D
Hiuksetkin täytyy varmasti pestä 2 krt. ennen kuin olo on tarpeeksi puhdistunut.

Kuulostaa kyllä aika ällöttävältä.. vaikka pesiskin sen alapään. Tuossa tilanteessa mulla olis jo päänahka verillä raapimisesta (pakko pestä hiukset päivittäin kun alkaa muuten kutittaa päänahkaa).

Mutta ajatelkaapa että joskus ammoisina aikoina tuo on ollut ihan tavallista.. Lauantaina sauna eikä muuta. On sitä varmaan ihmiset haissut..

Kuulostaa kyllä aika ällöttävältä.. vaikka pesiskin sen alapään. Tuossa tilanteessa mulla olis jo päänahka verillä raapimisesta (pakko pestä hiukset päivittäin kun alkaa muuten kutittaa päänahkaa).

Mutta ajatelkaapa että joskus ammoisina aikoina tuo on ollut ihan tavallista.. Lauantaina sauna eikä muuta. On sitä varmaan ihmiset haissut..

Yhteistyössä