voi äly, että osaa olla tohmelo-olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
|O <-- haukotus.

poika sairastanut maanantaista lähtien. 40 asteen kuumetta, räkäsyyttä köhäsyyttä.

perjantaina rupesi valittamaan päätä/korviaan. joo, korvatulehdus ja molemmissa korvissa.

eilen rupesi kuopus kuumeilemaan, oli kuin kekäle koko tyttö.

viime yön olen valvonut kokonaan noiden kahden potilaan kanssa. huutoa, rääkymistä ja liman oksentamista :x

mä en jaksa. :ashamed:

:hug: :hug: mä kans valvonu kun pojalla yskää ollut viikon, ei tosin lämpöä noussut kun vasta vkonlopuksi. aamulla sit vaan töihin.tosin on tähän jo tottunnut kun ei ton mahamelskarinkaan takia oo kokonaisista öistä saanut miesmuisttin nauttia |O <-- haukotus kans....

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
:hug: :hug: mä kans valvonu kun pojalla yskää ollut viikon, ei tosin lämpöä noussut kun vasta vkonlopuksi. aamulla sit vaan töihin.tosin on tähän jo tottunnut kun ei ton mahamelskarinkaan takia oo kokonaisista öistä saanut miesmuisttin nauttia |O <-- haukotus kans....

en vois kuvitellakkaan meneväni töihin :ashamed: :hug:

ronttoska :hug: :hug:

Meillä alkoi pojan kuumeilu eilen illalla ja oon ihan väsy. Yö meni valvoessa kun se kähisi ja yski. 39,3 taisi olla kovimmilaan yöllä kuume. Vettä oli vähän väliä vailla kun reppanaa janotti. Mä vielä päivystän tänään joten en oikein osaa rauhoittua päiväunille jos tulee lähtö.

Toivottavasti ei kovin kauaa kuumeile tai tule se hiivatin enterorokko |O

Haleja sulle :hug:

Yhteistyössä