voi apua miten kävi :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva mamma

Vieras
meille kerrottiin rakenneultras että on tulossa tyttö. No eihän se tietty mikään 100% varmuus ole mutta on se pitänyt paikkansa meidän muilla lapsilla. Ollaan muille kerrottu että LUULTAVASTI meille on tulossa tyttö. Tietysti tuleva mummo on siitä lähtien ostellut hirveä määrä vauvan vaatetta josta suurinosa tietty vaaleanpunaisia, vaikka painotin sitä ettei kannata paljoa sellaista ostaa kun ei koskaan voi olla täysin varma. Jouduin sitten ylimääräiseen ultraan vauvan ison koon takia ja sieltä paljastuikin eilen että ei olekaan tyttö vaan poika, selkeesti kuulemma pippeli ym näkyi.. Oli se pieni shokki, vaikka virheiden mahdollisuus on aina olemassa.

No saa ruveta myymään niitä vaalean punaisia vaatteita huutiksessa pois ja ostaa sitten sillä rahalla pojan vaatteita. mutta tällä kertaa vasta lapsen syntymän jälkeen kun on varma tieto siitä kumpi on :D

No joo, mä pidän pojalla vaaleanpunaista kyllä, mutta ei kyllä olisi kiva että olisi esim. 7 vaaleanpunaista kukkabodya, että joka päivä saisi jotain pinkkiä päälleen.

kerkeskö vauva olla kauan tyttönä?ymmärrän kyllä että varmasti on "sopeutuminen" ajatukseen että onkin poika.Millä viikoilla se eka ultra tehtiin?Meille kans rakenneultrassa(20+4) veikattiin tyttöä,mutta täysin en vielä uskalla riemuita asiasta ennen seuraavaa ultraa(24+).ois vaan ihan kiva saada poikien jälkeen taas tyttö.
Sen verran kuitenkin tyttöuutisesta tykkäsin että tuon kuopuksen poikavauvanvaatteet pistin heti huutikseen;)

Hups, toivottavasti mummo ei ihan hurjasti tuhlannut.
Mullekin on useassa ultrassa nyt sanottu, että poika tulee...Ja surutta olen sit poikien tamineita hommannut. Vois tosiaan olla pieni shokki, jos tyttö syntyiskin ;) tosin mulle on ihan sama kumpaa sukupuolta edustaa, mutta tietyllä tavalla sitä asennoituu odottamaan sitä mitä sanotaan.

Ohhoh :D
Meidän ystäville kävi niin että heille sanottiin kanssa että tyttö olisi tulossa. He maalasivat lastenhuoneen seinät vaaleanpunaisiksi ja ihan kaikki pinnasängyn suojista lähtien pinkkiä.
Ja kuinkas ollakaan poika heille tupsahti maailmaan.

Lisäisin vielä..Jos niitä vaatteita on vain muutama niin ei kai se haittaakaan, jos jää kaapin pohjalle tulevaisuuden varalle tai vaikkapa lahjaksi tyttöjä saaville tuttaville? :)

Rakenneultra tehtiin viikoilla 18+5. Nyt viikkoja kasassa 36+ joten aika kauan on ollut "tyttönä". Oikeastaan minusta on aina tuntunut kauhean oudolta että olisi tyttö jotenkin olen ollut epäileväinen kokoajan. Mutta minulle erittäin iloinen asia että poika on, meillä on jo 2 tyttöä. :)
Mitä nyt tuossa laskin niin kyllä on mummo tainnut tuhlata jo 100euroa ainakin... :O
Hienoa homma kertoa tää juttu mummolle :D

Semmosta se on, kun lapset pitää jo synnytyslaitokselta lähtien tunkea siihen sukupuolirooliin ts. vaatettaa ja sisustaa oikein streotyyppisesti.

Me ei olla edes kysytty, että kumpi on tulossa. Sillä kun ei meille ole väliä.