Voi apua, mitkä treffit! En tiedä olenko ikinä tavannut kamalampaa miestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neverever
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle kerran yks tyyppi soitti kymmeniä kertoja yhden lounaan aikana :D Tapasin hänet yhtenä iltana, tanssittiin jne. Seuraavana aamuna soitti, ja kysyi, että voidaanko me tavata (samana päivänä). Vastasin, että valitettavasti ei sovi, koska syön tänään perheeni kanssa ja vietän aikaa heidän kanssaan, mutta seuraavana päivänä voimme soitella. No, tyyppi soitteli sitten ennen seuraavaa päivää muistaakseni nelisenkymmentä kertaa ja muutaman viestinkin laittoi. :D

Jätät vastaamatta enää yhtenkään viestiin. Kyllä se lopettaa kun ei tule mitään kommenttia ja vastakaikua enää lainkaan. Viikko kaksikin voi mennä, mutta älä ainakaan enää vastaa mihinkään. Olet tehnyt jo selväksi ettei kiinnosta that's it.

Tulee mieleen se Frendien jakso, kun Chandlerin oli pakko lähteä Jemeniin kun Janice ei millään muuten uskonut, että se haluaa päästä vaan siitä eroon.

Mä laittaisin ehkä enää vaan yhden todella tiukan viestin ja sit jos ei uskoisi niin en laittaisi enää mitään. Jonkun jota ei voi tulkita väärin. Tosin toi varmaan tulkitsisi sen silti.

Mulle kerran yks tyyppi soitti kymmeniä kertoja yhden lounaan aikana :D Tapasin hänet yhtenä iltana, tanssittiin jne. Seuraavana aamuna soitti, ja kysyi, että voidaanko me tavata (samana päivänä). Vastasin, että valitettavasti ei sovi, koska syön tänään perheeni kanssa ja vietän aikaa heidän kanssaan, mutta seuraavana päivänä voimme soitella. No, tyyppi soitteli sitten ennen seuraavaa päivää muistaakseni nelisenkymmentä kertaa ja muutaman viestinkin laittoi. :D

:O

Aika sinnikäs on jos soittaa nelisenkymmentä kertaa,, En mitenkään voisi itse kenellekkään soittaa noin monesti ja yleensäkään en osaisi kuvitella että alkaisin jotain ihmistä "vonkaamaan" ja piirittämään..
Totta tuo on jo vähän rasittavaa kun noin innokkaasti koittaa lähestyä?

Toivottavasti pääset eroon hyypiöstä, tuo on todella ahdistava tilanne. Kun ei kuitenkaan halua ruveta riehumaan ja haukkumaan tms. Fiksun viestin laitoit, mutta kas, hän ei ymmärtänyt ottaa siitä vaariin.
Myyntiedustajan työtä teen ja mulla oli kerran asiakas (naimisissa oleva), joka sitten alkoi viestitellä mulle, siitä kuinka ihana olen jne. Meni todella kauan ennen kuin ymmärsi, vaikka todellakin laitoin viestiä ettei saa moisia lähetellä. Aluksi vastailin tuttavallisesti, koska tosiaan oli asiakkaani, mutta viestit paheni kerta kerralta... noin puolivuotta hänen lopetettua viestittely satuin törmäämään häneen työn merkeissä ja taas tuli viesti perään kuinka ihana olen jne... hhhrrr kun ahdisti!!

:O

Aika sinnikäs on jos soittaa nelisenkymmentä kertaa,, En mitenkään voisi itse kenellekkään soittaa noin monesti ja yleensäkään en osaisi kuvitella että alkaisin jotain ihmistä "vonkaamaan" ja piirittämään..
Totta tuo on jo vähän rasittavaa kun noin innokkaasti koittaa lähestyä?

Juu no ei me todellakaan enää sen jälkeen tavattu. :xmas:

Jos yhtään lohduttaa, niin mä voi kertoo yhden tarinan, pari vuotta sitten kesällä - netin kautta yhteyttä ottaa tyyppi, onka kanssa vaihdellaan ajatuksia jonkun aikaa, sitte tulee kuva, missä on upee, raamikas pitkätukkanen mies asennekuvassa.. no, sovitaan tällit, tavataan.... mua vastaan tulee voimakkaasti hikoileva kalmankalpea, lyhyt ja lihava, hermostunut eikä lainkaan kuvan näköinen tyyppi. No, ajattelen, että kaunis ilma mikäs siinä, mennään vaikka terassille käymään niin... tää sanoo että hänellä meni melkein kaikki rahat, kun osti korin kaljaa kotiinsa että jos mentäis sinne juomaan... käydään hakemassa olusta kaupasta ja istuskellaan puistossa, voihan se tyyppi ole kuitenkin ihan kiva tjn. joo, no ei oo, työtön onneton ressukka joka puhuu paljon äidistään, haukkuu kaikki työnantajansa ja on todella, todella masentunut, ahdistunut jne. mitään tällaista ei ollut tuonut esille kun oli kuitenkin kirjoteltu muutaman viikon ajan,e i ollut mitenkään ennakoitavissa sitten se, mikä olikin vastassa. Vika kerta ku lähdin ns. sokkona treffeille. Ite oon kuitenkin ihan kivannäkönen, työssäkäyvä ystäviä omaava, helposti ihmisiin tutustuva ok tyyppi niin tää nyt oikein sopinu mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja mmbmbkmlföfö;26373165:
Pitääkö tästä vetää se johtopäätös, että mitä vähemmän viestittelee niin sitä paremmat saumat päästä piirakalle?

Piirakasta tiedä.. Mutta ei se ole hyväksi jos on liian tunkeileva ja päällekäyvä, maltillisena kannattee edetä ja olla yhteyksissä.
Jos käy treffeille niin ei kannatte heti vartin pästä laitella viestiä että oli mukavat deitit, ei välttämättä edes samana iltana pane mitään viestiä. Malttaa sen muutaman päivän ja laittaa sitten viestiä että oli mukava tavata ja tutustua, ilmoitat että oli hieman kiireitä että nyt vasta pystyit laittamaan viestiä. Tuon jälkeen kirjoitat miten itse koit tilanteen ja mitä keskustelitte niillä deiteillä. :)

Pikku vinkki, älä kerro ja jauha itestäsi asioita taikka kehuskele, ennemin kuuntelet ja keskustelet hänen aloittamista aiheita ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mmbmbkmlföfö;26373165:
Pitääkö tästä vetää se johtopäätös, että mitä vähemmän viestittelee niin sitä paremmat saumat päästä piirakalle?

No en piirakasta tiedä, mut tästä viisaampi ainakin vetäis sen johtopäätöksen, että jos nainen on sanonut, että mulle ei tänään sovi, niin hänelle ei todellakaan kannata soittaa kymmeniä kertoja ja lähetellä viestejä vielä perään. :whistle:

Yhteistyössä