Voi apua, palkkatoive...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton työnhakija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton työnhakija

Vieras
Mulla on nyt niin pölö tilanne, että mun pitää hakea omaa työtäni.
Kirjoitan elämäni ensimäistä cv:ta ja työhakemusta, vaikka siis täytän 40 syksyllä. Olen ollut pitkään samalla työnantajalla.

No, cv:n kai pystyn jotenkin kehittämään ja sen hakemuksenkin ,vaikka itsen kehuminen on kovin vaikeaa.

Mutta se palkka toive. MITÄ mä laitan siihen? saan nyt 2300e/kk, voinko laittaa 2500? 2650e (=kansalaisen keskitulo)? Totta hemmetissä haluan enemmän palkkaa. Onko niin, että jos saa pyytämänsä niin on pyytänyt liian vähän? Tää ois vähän niinko asiantuntijatehtävä, jossa en kyllä ole ihan asiantuntija, mutta noin kolmanneksi paras kylläkin mein firmassa.

En jää työttömäksi jos mua ei valita, joten vähän olis "pelivaraa"...

kiitos
mulla on ihan firman linjan mukainen palkka nyt, olen siihen tyytyväinen, en saa vähiten enkä eniten (samasta työstä). meil on palkkaluokat plus pärstäkerroinlisä, mulla on semmonen keskimääräinen pärstä.

Mikä on "vähän ylös"? satanen, kaksi, viisi?

epätoivo tulee. Ja kollegalla sama homma, tiedän et se on saanu vanhastaan enemmän kuin mä, mut en tiedä mitä se aikoo laittaa toiveeksi. Toinen meistä tulee saamaan enemmän, toimenkuvista tulee erit. mä aion hakea kumminkin vain sitä "huonompaa" hommaa.

Yhteistyössä