voi apua!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
mun hyvä ystävä muutti tänään ja selvis että mun vanhan hoidon naapuriin, mutta todella kiusallinen tilanne. kyse on rivitalo yhtiö ja eikö vain että seinänaapuri vielä! tämä kyseinen mies on ukko mies ja minä nykyisin naimisissa ja meidän seurustelun alkuvaiheessa jäätiin kiini kummallekkin ja minun mies tietää yseisen ihminen ulkonäöltään. että tällästä!!! ystäväni ei tiedä asiasta mitään.. tämä vanha hoito kyllä tietää.

varmasti todella kiusallinen tilanne. sinuna kertoisin herellisesti miehellesi mitä tänään huomasit tai sait selville! ettei tarvitse salata asiaa. se on kuitenkin menneisyyttä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varmasti todella kiusallinen tilanne. sinuna kertoisin herellisesti miehellesi mitä tänään huomasit tai sait selville! ettei tarvitse salata asiaa. se on kuitenkin menneisyyttä..

Peesi tälle... Mietitte miehen kanssa yhdessä tilannetta

Alkuperäinen kirjoittaja Krisse:
Kerro miehelles, on kai se jo vanha juttu? Ja ei kai siinä mitään noloa oo, jos mies kerran on vielä naimisissa ;)

joo vanha juttu joo on. välillä viestejä laitellaan, mutta ei muuta. tää on niin vaikeeta, tämä hoidon nainen tietää nimeni jne.. mut ulkonäöltään minua ei tiedä. me ollaan nyt tunnettu 12 vuotta josta seksi suhde ollut 6 vuotta. että kyllä sillon oli tunteet todella pinnassa molemmilla ja vaikeeta kohdata ihminen jos tulee ne ihanat ajat mieleen. toivottavasti joku ymmärtää mitä yritä tässä selventää.

Alkuperäinen kirjoittaja Hissu :
Siis olit hänen kanssaan 6 vuotta suhteessa ja toisaalla naimissa?

en minä ollut sillon naimisissa olin sinkku tämä mies kyllä. sitten tapasin miehen ja siinä alussa oli vielä säätöä tämän hoidon kanssa ja siitä jäätiin kiinni, molemmat kun tämä hoidon vaimo soitti minun miehelle kanssa, sen jälkeen lopetin seksi suhteen ja ollaan sillon tällöin viestitelty.

Alkuperäinen kirjoittaja Hissu:
No aikas paha, kun on noinkin pitkään "yhteistä historiaa"...mut rohkeesti vaan sanot miehelles tästä tilanteesta.

sepä se. pelottaa jos ja kun näkee hänet siellä pihalla niin jos tunteet heräävät. heillä on viereiset takapihat. kiva viettää kesällä grilli juuhlia.. hui. taidan kertoa huomenna ystävälleni minun salaisuuden! ja sitten miehelle.

Yhteistyössä