Voi ärsytyksen ärsytys, miksi ei voida ilmoittaa asioita ajoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Mies äsken soitti ja ilmoitti, että siivoa siellä, hänellä on huomenna palaveri täällä ja kämpän pitää olla sen näköinen että ihmisiä uskaltaa laskea kun ään.
No täällä on varsinainen hävityksen kauhistus, kun en ole itsekään paljoa kotona tällä viikolla viihtynyt, sen verran paljon on ollut töitä ja ei illalla ole enää pahemmin jaksanut siivoilla.
No kait sitä pitäisi jotain raivausta tehdä. Poitsun lelut nyt on suht helppo laittaa paikoilleen ja niin no puolet siivottu, mutta pitikö näin myöhään ilmoitta, nukkuakin pitäisi jossain vaiheessa.

Juu ja minulla tulee tänne kotiin sukulaisia kylään viikonloppuna. Aika paljon tässäkin on vielä järjestämistä, mutta onneksi on huominen päivä aikaa.

Sinulla on kyllä melkoinen tekeminen, hattua nostan.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Paha sen on siivota, kun on töissä ja tulee joskus aamuyöstä kotiin ja minä lähden töihin, niin sen pitää mennä nukkumaan.

Mutta sun ei tarvitse mennä nukumaan? Sä voit siivota sen mielestä vaikka koko yön?

Minä ottaisin ja siivoisin. Toisella kertaa voi olla toisinpäin, ja tarvitset mieheltäs vastapalvelusta.. Yhteistä perhettähän sitä ollaan ja yhdessä vastuussa asioista. Se tekee, joka kerkee. Minä yritän pitää kodin aina suurinpiirtein siistinä juurikin miehen sukulaisten takia, jotka tulee yllätysvierailuille aina kun siltä tuntuu. Ja en tykkää jos meille tullaan kun kamala siivo..

Ja jos sinulla on aikaa koneella surffailla, kuvittelis, että on myös hetki aikaa saada jonkinmoinen järjestys. Hyödyttäähän se sinuakin, kiva olla kun koti siisti...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Minä ottaisin ja siivoisin. Toisella kertaa voi olla toisinpäin, ja tarvitset mieheltäs vastapalvelusta.. Yhteistä perhettähän sitä ollaan ja yhdessä vastuussa asioista. Se tekee, joka kerkee. Minä yritän pitää kodin aina suurinpiirtein siistinä juurikin miehen sukulaisten takia, jotka tulee yllätysvierailuille aina kun siltä tuntuu. Ja en tykkää jos meille tullaan kun kamala siivo..

Ja jos sinulla on aikaa koneella surffailla, kuvittelis, että on myös hetki aikaa saada jonkinmoinen järjestys. Hyödyttäähän se sinuakin, kiva olla kun koti siisti...

No kyllä mä nyt jonkinlaisen järjestyksen tänne saan, tää viikko on vaan ollut niin kamalan rankka, ettei sitä kotona jaksa enää touhuta, haluaa joskus vaan olla. Onneksi eilen kyllä raivasin tuon tiskipöydän, jolle oli kertynyt käsin pestävää, että se sentäs olis siisti. No lattioita tuossa äsken siivosin, vähän jos imuria vielä näyttäisi pikaisesti, niin eiköhän täällä suht siistiä ala olla.
Mun on turha kuvitella, että mies tekisi tästä hyvästä jonkun vastapalveluksen, ei ikinä, se vaan ilmoittelee näitä se ja se tulee kohta, siivoa, ihan kuin mä oisin joku ihmenainen, joka siivoaa kämpän hetkessä, etenkin kun mä inhoan siivoamista.

Yhteistyössä