Voi ärsytys!!

SuhmuranSandra

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
7 363
0
36
Ykköseltä kun tulee nyt toi uusi sarja, ja arvakkaa onko taaskaan tekstitystä?? Miksi se mättää noilla ylen kanavilla?

Toi noitten kieli on tosi ihanan kuulosta, mut eipä siittä mitään tajua..Hola hola vaan.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ja mistäs ne sikamaiset tvlupamaksut taas maksettiinkaan.... :whistle:
ylen kanavista :whistle: kiva et saa rahoilleen vastinetta :kieh:

Kyllä mä kattelen melkein vaan ylen kanavia, mulle riittäs hyvin tv1 ja tv2, olen tosi tyytyväinen tarjontaan. Upeita englantilaisia sarjoja, asiaohjelmia, dokkareita jne.
Jos nyt jostain ohjelmasta kerrankin puuttuu tekstitys, niin ei tartte koko kanavaa mollata. B)

Lupamaksut on kyllä liian suuret, mutta pakkohan se hyvä taso on jollain kustantaa. Eipä tartte äklöjä mainoksia kattella, ja siitä ilosta voi jo maksaakin.

en mä meinannukaan nyt tota yhtä tekstitysjuttua,mut meidän perheessä ei katsella yleltä mitään muuta ku lätkän mm-kisat kerran vuodessa... muuten katsellaan kolmosen kymppiuutiset ja mä katselin greyn anatomiaa.. :whistle: että hyvin minimaalista toi meidän tv:n katselu ja silti maksetaan sairaita summia ja mua jurppii. ei haluais kuitenkaa luopuakaan telkasta :whistle: on se vaikiaavaikiaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
ja mistäs ne sikamaiset tvlupamaksut taas maksettiinkaan.... :whistle:
ylen kanavista :whistle: kiva et saa rahoilleen vastinetta :kieh:

Kyllä mä kattelen melkein vaan ylen kanavia, mulle riittäs hyvin tv1 ja tv2, olen tosi tyytyväinen tarjontaan. Upeita englantilaisia sarjoja, asiaohjelmia, dokkareita jne.
Jos nyt jostain ohjelmasta kerrankin puuttuu tekstitys, niin ei tartte koko kanavaa mollata. B)

Lupamaksut on kyllä liian suuret, mutta pakkohan se hyvä taso on jollain kustantaa. Eipä tartte äklöjä mainoksia kattella, ja siitä ilosta voi jo maksaakin.
Ne tektit on kyllä puuttunu useammin kun kerran, mut se on kyl ollu ihan oma moka etten oo tajunnu millä konstilla ne saa tulemaan. Vaikka kuulushan ne tulla ilman mitään taikoja..Mut kelpaa näinkin, kuha vaan näkyy, kun en tota molkotusta tajua.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Katteletko digilähetystä, jos niin käännä toiselle kanavalle ja sitten takasin. Ylen digisignaali usein hukkaa tekstit jos edellinen ohjelma ei niitä ole vaatinut.

:hug: Kiitooos!!! :flower: Se toimi!! :D

Töissä oli joskus puhetta digiongelmista, niin lähes kaikki oli huomannu tän ongelman jolloin vedimme johtopäätöksen ettei se riipu lainkaan boxista tai sen merkistä vaan ongelma on ylen lähetyksessä. Harmittava vaiva mutta onneks helppo ratkasu.

en mä meinannukaan nyt tota yhtä tekstitysjuttua,mut meidän perheessä ei katsella yleltä mitään muuta ku lätkän mm-kisat kerran vuodessa... muuten katsellaan kolmosen kymppiuutiset ja mä katselin greyn anatomiaa.. :whistle: että hyvin minimaalista toi meidän tv:n katselu ja silti maksetaan sairaita summia ja mua jurppii. ei haluais kuitenkaa luopuakaan telkasta :whistle: on se vaikiaavaikiaa :D

Juu, semmosta se on.
Mulla on vielä digiboksikin hankkimatta.

Mä oon kans huomannu, että tv:tä ei tuu katsottua oikein ikinä enää. Ainoa sarja jota mun on pakko seurata, on Toinen Alku tiistaisin kakkoselta.