Voi ei, appiukko näki kamerasta alastonkuviani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ingah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ingah

Vieras
Otti kameralla lapsesta kuvan, ja meni sitten lupaa kyselemättä katsomaan muita kuvia, siellä oli ottamiani alastonkuvia, kaikenlaisia...

miten mä kehtaan kattoa sitä enää! Se ainakin kehtaa tuijottaa mua, nyt on ollut vessassa puoli tuntia, mikä vittu sitä vaivaa..

Olisit imarreltu. Appis ei varmaan oo vaimoltaan saanut vuosikymmeniin tai kyllästynyt katselemaan vanhaa kurttuista pillua ja nyt näki nuoren pillun kuvia, niin onhan se ihan varma että mulkku nousee pystyyn :) taidat olla tästä lähtien sen märkä päiväunien kohde..

Niimpä minunkin mieheni oli kopioinut appiukon tietokoneelle kuvat meidän eikoisesta.Siellä nyt sattuu olemaan useita kymmeniä imetyskuvia,siis ihan tisut paljaana....
Että kiva! Appiukko muutenkin semmonen ällöttävä pervo.
Munassakin sillä on kuulemma tatska ´ime tätä´.

Minkälaisia kuvia, oliko toosa levällään? Reppu tanassa? Myyrä halki? piirakka pöydällä?
Kerrokerrokerro!

Mistä niitä näkee? Millä nimimerkillä olet AS?

Huomasin siitä että tuijotti kameraa niin että meinasi silmät tippua päästä. Menin ottamaan kameran itselleni ja ukko jäi kiinni. Sen jälkeen on tapittanut mua. Vitun hullu ukko.

en usko että runkkaa, on niin vanha.

:laugh: Jos appiukkos koko myötähäpeetä ja meni siksi vessaan?

Anteeks, mua naurattaa. Appiukko tutkii kameraa ja silmille pompahtaa miniän tussu kuvat :laugh:.

Joko appiukkos on päässy vessasta ulos??

Mun appeni tuli sisään kun seisoin kädet levällään oveen päin pelkissä pikkareissani. Kyllä mua hävetti mutta nauroin punaisena haettuani pyyhkeen ja nauroi hänkin. :D

En edes heti tajunnut vaan seisoa törötin siinä. Tuli omilla avaimillaan ihan hiljaa, koska tiesi poikamme nukkuvan.

Oisit tempassu avarilla sillon ku se alko nauraa =)
Sika, läps!

Mun appeni tuli sisään kun seisoin kädet levällään oveen päin pelkissä pikkareissani. Kyllä mua hävetti mutta nauroin punaisena haettuani pyyhkeen ja nauroi hänkin. :D

En edes heti tajunnut vaan seisoa törötin siinä. Tuli omilla avaimillaan ihan hiljaa, koska tiesi poikamme nukkuvan.

Yhteistyössä