Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onpa seiska aikaansa jäljessä, tuo on ollut tiedossa jo ainakin kuukauden. Käytti vaimonsa tuttavuutta erästä julkkista kohtaan hyväkseen omaan ohjelmaansa, vaimo vetäsi melonit.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:jostain olen lukenut,että eka vaimonsa oli hyvin tarkan valvonnan alla..Dr määräsi kaiken,mitä piti tehdä ja miten pukeutua..varmaan juoruja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:jostain olen lukenut,että eka vaimonsa oli hyvin tarkan valvonnan alla..Dr määräsi kaiken,mitä piti tehdä ja miten pukeutua..varmaan juoruja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se että osaa neuvoa muita ei tarkoita sitä että pystyy elämään ohjeitensa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Vaikka doktorista on tullutkin sellainen fiilis että hän ainakin luulee olevansa juurikin sellainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se että osaa neuvoa muita ei tarkoita sitä että pystyy elämään ohjeitensa mukaan.
Mutta se kyllä käytti jutuissaan jatkuvasti heidän avioliittoaan esimerkkinä..
niin mä muistelen lukeneeni jostain..siitä on kyllä aikaa..sen muistan,että hänestä ole kyse..Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:jostain olen lukenut,että eka vaimonsa oli hyvin tarkan valvonnan alla..Dr määräsi kaiken,mitä piti tehdä ja miten pukeutua..varmaan juoruja![]()
Onko Fil ollu ennenkin naimisis?