Voi ei, Dr. Phil eroaa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täh? Herra ja hänen täydellinen rouvansa!
Heillä kun AINA menee niin hyvin, osaa neuvoa muitakin, oli ongelma mikä tahansa. Mutta omia ongelmiaan ei saa ratkaistua ilman eroa?
Nooooh, onhan se ollut tiedossa, ettei yli-ihmisiä ole. Vaikka doktorista on tullutkin sellainen fiilis että hän ainakin luulee olevansa juurikin sellainen.

No onpa seiska aikaansa jäljessä, tuo on ollut tiedossa jo ainakin kuukauden. Käytti vaimonsa tuttavuutta erästä julkkista kohtaan hyväkseen omaan ohjelmaansa, vaimo vetäsi melonit.

heh,heh... en ookaan ikinä tykänny siitä omahyväisestä ukosta, joka tekee bisnestä muiden hädällä. Mut kyllä se osaa täänkin selittää niin et sen sädekehä säilyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Vaikka doktorista on tullutkin sellainen fiilis että hän ainakin luulee olevansa juurikin sellainen.

Tuohan se onkin se eron syy, ainakin huhujen mukaan. Voi olla että Phil on aina ollut tuollainen, tai sitten julkisuus on muokannut hänestä ylimielisen. Mutta tosiasia on, että julkisuuteen pääseminen vaatii asioita, jotka parisuhteessa eivät ole hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se että osaa neuvoa muita ei tarkoita sitä että pystyy elämään ohjeitensa mukaan.

Mutta se kyllä käytti jutuissaan jatkuvasti heidän avioliittoaan esimerkkinä..

Musta se on outo se sen tapa näytellä sitä vaimoansa ohjelmassa.

Öh.
Kyllähän lääkäritkin sairastaa, vaikka ne osaa muita parantaa. Kamalimmat tietämäni kauhukakarat ovat ammattikasvattajien lapsia. Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, ja niin edelleen.

Terapeutitkin voi tulla siihen tilanteeseen, että ero on paras ratkaisu. Olen mä niitäkin ohjelmia nähnyt, joissa tohtori Pili on sitä mieltä, että pariskunnan on parasta erota, kun kaikkea on kokeiltu ja homma ei vaan toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
jostain olen lukenut,että eka vaimonsa oli hyvin tarkan valvonnan alla..Dr määräsi kaiken,mitä piti tehdä ja miten pukeutua..varmaan juoruja :whistle:

Onko Fil ollu ennenkin naimisis?
niin mä muistelen lukeneeni jostain..siitä on kyllä aikaa..sen muistan,että hänestä ole kyse..

Yhteistyössä