Voi ei, Dr. Phil eroaa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se että osaa neuvoa muita ei tarkoita sitä että pystyy elämään ohjeitensa mukaan.

Mutta se kyllä käytti jutuissaan jatkuvasti heidän avioliittoaan esimerkkinä..

Totta. Huonossakin avioliitossa on hyviä puolia, joista ottaa oppia. Dr.Philin ansio on siinä, että hän puhuu itsestäänselvyyksiä niille, jotka ovat nämä asiat unohtaneet. Käytäntö ja teoria eivät vain kohdanneet hänen kohdallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
jostain olen lukenut,että eka vaimonsa oli hyvin tarkan valvonnan alla..Dr määräsi kaiken,mitä piti tehdä ja miten pukeutua..varmaan juoruja :whistle:

Onko Fil ollu ennenkin naimisis?
niin mä muistelen lukeneeni jostain..siitä on kyllä aikaa..sen muistan,että hänestä ole kyse..

Ei ole. On ollut tuon Robinin kanssa ihan pennusta asti. Jossain kertoi että ainoa seksikumppaninsa.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
jostain olen lukenut,että eka vaimonsa oli hyvin tarkan valvonnan alla..Dr määräsi kaiken,mitä piti tehdä ja miten pukeutua..varmaan juoruja :whistle:

Onko Fil ollu ennenkin naimisis?
niin mä muistelen lukeneeni jostain..siitä on kyllä aikaa..sen muistan,että hänestä ole kyse..

Ei ole. On ollut tuon Robinin kanssa ihan pennusta asti. Jossain kertoi että ainoa seksikumppaninsa.

no niinhän se Britneykin väitti aikoinaan olevansa neitsyt;) ainahan sitä voi sanoa mitä tykkää....

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
"McGraw ja Debbie McCall avioituivat vuonna 1970 ja erosivat 1973. Robin Jamesonin kanssa McGraw avioitui vuonna 1976"

Eli onhan Pili ollut naimisissa aiemminkin.

jee kerrankin olin oikeessa :D kiitos sulle tästä tiedosta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Se että osaa neuvoa muita ei tarkoita sitä että pystyy elämään ohjeitensa mukaan.

Mutta se kyllä käytti jutuissaan jatkuvasti heidän avioliittoaan esimerkkinä..

Totta. Huonossakin avioliitossa on hyviä puolia, joista ottaa oppia. Dr.Philin ansio on siinä, että hän puhuu itsestäänselvyyksiä niille, jotka ovat nämä asiat unohtaneet. Käytäntö ja teoria eivät vain kohdanneet hänen kohdallaan.

Ne esimerkit usein olivat juuri niin, että "näin avioliitossa pitää asiat olla", kun vertasi itseensä ja vaimoonsa.

Mutta oikeastihan ne neuvot ja ratkaisut siinä ohjelmassa ei suinkaan ole pelkästään yhden miehen takaa, vaan siellähän on iso tiimi ammattilaisia, jotka tekee töitä joka jakson eteen. Siinä mielessä ei kyllä pohja lähde niiltä hänen antamiltaan neuvoilta. Joskus tuli sellainen jakso, missä kerrottiin siitä, miten se ohjelma tehdään ja minkälainen porukka siellä on.

Voihan se olla, että avioliitosta on tuon julkisuuden ja Philin työn vuoksi muodostunut sellainen kulissi ja pelkkä epäaito kuva onnellisesta liitosta. Ja oikea suhde ja läheisyys taustalla kuollut vähitelllen.

Yhteistyössä