Voi ei, eikai nää oo raskaus oireita????? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "KikkelisKokkelis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"KikkelisKokkelis"

Vieras
Ja taas täällä höpötän tätä samaa asiaa.

Kp7 kävi VAHINKO (ehkäisy jäi). Se oli perjantai ilta jolloin oltiin pienessä humalassa (ja tiedän, olen idiootti luuseri). Ja sunnuntaina-maanantaina alko ovis oireet (limaklöntteineen,limoineen,jomotuksineen yms) kesti oikeestaan melkeen koko viikon nuo ovis tuntemukset, hieman vaihdellen. Nyt on ollut pari päivää rinnat niin PAISUNEET että hyvä kun rintaliivit mahtuvat ja tosi kipeet tissit (MUT EI nännit niinku luin että se olisi oire myös.) Nyt olen myös huomannut että valkovuoto on ihan VETISTÄ. ihan kun vettä valuis välillä ja ihan läpinäkyvää. Onko tuo raskaus oire? Minulla ei ole ennestään lapsia eikä ole nytkään tarkoitus tulla, siksi hieman kuumottaa..... :( Nyt on vasta kp 20 ja yleensä kierto tuon 27-28 päivää. (tosin viime kierto oli 25, mut yleensä ei oo ikinä noin lyhyt). Laitan tissit ihan kuukautisten piikkiin? Välillä on ollu tissit kipeet ennen menkkoja, mut LÄHEMPÄNÄ kuitenki H hetkeä ja yleensä ne ei oo ollu turvonneet.

No, mulla oli tollaset oireet kaks viikkoa ennen kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Lisäks mielialat vaihteli ja suklaavanukas oli ainoa mikä ei etonut. Mutta ihan koko sydämestäni toivon että et oo raskaana.

Minulla ensimmäinen oire oli älyttömän kipeät ja pinkeän tuntuiset rinnat. On ne joskus ennen kuukautisiakin olleet kipeät, mutta ei niin kipeät. Vetistä valkovuotoa minulla oli myös alkuraskaudessa, se ei tosin ollut ihan ensimmäisiä oireita.

Joo. Nää rinnat tuntuu nimenomaan tosi pinkeiltä ja raskailta. Ja kipeätkin ovat. :( No, enteilee toivottavasti tosiaan niitä kuukautisia, niihin vaan on viellä viikko aikaa...

tuskin. Aika pieni todennäköisyys, toiset sentään yrittävät monta kuukautta. Aika "hyvä" tuuri on noin aikasin kierrossa, yhdestä kerrasta jäädä raskaaksi. Mutta tietty mahollista. En silti olisi huolissani!

[QUOTE="vieras";23425984]Haepa ap seuraavalla kerralla katumuspilleri. Nykyään niihin ei tarvita edes reseptiä.[/QUOTE]

mutta toivotaan nyt että ap on sen verran ottanut opikseen ettei seuraavaa kertaa tule!!!

Mä en tajunnu hakea. kun aattelin että just menkat loppu, ei tää nyt oo ovulaatio aikaa ja späm tuliki ovulaatio oireet sitte muutaman päivän päästä. Olis pitäny. millon sen raskaustestin voi tehä? Ukko hakee sen tänää, mut en mä sitä tänää voi tehä vaikka miel tekiski.

tuskin. Aika pieni todennäköisyys, toiset sentään yrittävät monta kuukautta. Aika "hyvä" tuuri on noin aikasin kierrossa, yhdestä kerrasta jäädä raskaaksi. Mutta tietty mahollista. En silti olisi huolissani!

No niin minäkin aattelin, kunnes alko nää tissit "turvota ja kipeytyä" ja alko tulee tota vesi vuotoa housuihin ja alavatsaa särkee vaikka ne menkat pitäs alkaa vasta viikon päästä.

Mä en tajunnu hakea. kun aattelin että just menkat loppu, ei tää nyt oo ovulaatio aikaa ja späm tuliki ovulaatio oireet sitte muutaman päivän päästä. Olis pitäny. millon sen raskaustestin voi tehä? Ukko hakee sen tänää, mut en mä sitä tänää voi tehä vaikka miel tekiski.

Reseptillä voi nykyään saada sellaisia katumuspillereitä, jotka toimivat vielä viisi päivää vahingon jälkeen.

Sun raskausoireet saattavat olla myös psykosomaattisia. Koita rauhoittua.

kokeilen tehä testin ihan huvikseni jo tänään. Vaikka tuskin mitään näyttää.. Mutta mies toi 2 testiä joten toisen voin "tuhlata"..

Juu, jos ei testi näytä positiivista, niin tuskin oireetkaan liittyvät raskauteen. Rasakusoireet kun vaativat sitä samaa hormoonia, jota testataankin.

Jos ovulaatioisi on ollut viikon etuajassa, niin ei sinun tarvitse testin tekemiseen odottaa oikeaa kuukautisten alkupäivää. Koska oletetusta raskautumisesta on jo yli 10 päivää, niin taatusti ainakin aamupissistä tulee joku haamu, jos vahinko on käynyt.

Joo no tein jo. Yritin kyl pidätel sitä pissaa niin pitkää kun mahollista mut sit oli pakko päästä jo vessaan.. Ja NEGA OLI!!!! toivottavasti nyt meinaa sitä että saa huokasta helpotuksesta!
Ainoo paska puoli on se et ne raskaustestit mitä mun mies toi oli ihan toooosi halpis ja huonoja. Ei ehtinyt apteekkiin ku oli "kiireinen" nii osti sitte kaks marketin testii samal ku kävi kaupassa... HUOH.. ja vielläpä niitä "pahvisii liuskoja" vai mitä lie on..

Yhteistyössä