Voi ei, lasten iho taisi jo palaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Hirveä olo itsellä, miten tässä näin pääsi käymään?! :( Oltiin aamupäivällä leikkipuistossa klo 11 asti, jonka jälkeen käveltiin ruokakauppaan kilometrin päähän ja kotona oltiin n. klo 12. Leikkipuisto varjossa, lapsilla pitkähihaiset päällä ja pienemmällä kalastajanhattu ja isommalla lippis. Kauppaan kävellessä toiseen suuntaan paistoi aurinko ja pienempi oli rattaiden kuomun alla suojassa. Ja silti, nyt näyttää molempien posket punoittavan vähän... :(

No, huomisesta eteenpäin sitten aurinkorasva käyttöön. Harmittaa vain. Itse en koskaan lapsena palanut vaikka mitään rasvoja ei ollut, pari kertaa olen saanut ihoni punoittamaan joskus teini-ikäisenä överiksi menneellä auringonotolla. Mutta vissiin ei lapset ole perineet minun ihotyyppiäni...

Mitähän tuolle punoitukselle nyt kannattaisi tehdä? Ei varmaan ainakaan mitään after sun -voiteita noin pienille...?

Voi olla et punottaa vaan kuumuuden takia..Mut ite oon kyllä alkanu pojan korvia, niskaa ja naamaa jo rasvaamaan, itekkin kun oon saanu jo rusketusrajat aikaseks ja melkein poltin olkapääni..

Tähän aikaan sattaa ulkoilun ja auringon jälkeen olla hieman helakampi iho ihan ilman mitään palamistakin. Ja parempi suoja vaate on kuin voide.

Mutta vastaisuudessa suojaa paremmin, niin kuin aioitkin.

Hmm, voihan se tietysti olla että kuumuuttaan vaan posket helottaa... Olihan lapsilla tosiaan pitkähihaiset vaikka ulkona päälle 20 astetta lämmintä. Toivotaan näin! :) No jos vielä illemmalla ovat punaiset niin sitten ainakin sitä Bebanthenia poskiin. Ja huomenna aurinkovoidetta... ;)

Yhteistyössä