Voi ei, miehen sisko toi vauvalle vaatetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kaikki farkut kyllä oo hyviä taaperoillakaa. Ku ei pääse lapsi kunnolla kiipeämään tms. ku jalas on ihonmyötääset pillifarkut. Joo onhan ne varmaan nätit vanhempien mielestä, mutta ei yhtää käytännölliset liikkuvalle lapselle.
mun lapset on alkaneet käyttää farkkuja vasta kun kouluun menivät

• Tykkää
Reactions: Owl
Onneksi vauvanvaatteet jää nopeasti pieneksi, niin ei tarvitse niitä kamalan kauan säilöä :)

Mä olen käyttänyt vauvalla ja taaperolla joskus sellaisia ohuita, pehmeitä "farkkuja" joissa pehmeä resorivyötärö (löytyi niin hyvät ja pehmoiset, että monet collegehousutkin on vyötäröltä jäykiempiä, ja esimerkiksi monissa kuminauhallisissa trikoopöksyissä on mun makuun liian jäykkä tai puristava kuminauha vyötäröllä), mutta sellaisia jäykkiä pahveja en pukisi edes isommalle lapselle. Noita pehmeitä ei kyllä edes taideta myydä farkku-nimellä, vaan denimhousuina tmv. vaikka ne farkulta näyttääkin.

Meilläkin on parit "sammarit", joissa on tuommoinen pehmeä resorivyötärö.
Mutta melkein kaikissa näissä farkuissa oli nappi ja vetskari, vaikka näissäkin kyllä vähän myötäävä vyötärö. Muutamissa oli ihan vaan kuminauhavyötärö.

Vaikka en kyllä isommin ole vauvojen farkkuja katsonut kaupoissa, niin en tiedä kumpi on yleisempää, nappi ja vetska vai kuminauhavyötärö.

Yhteistyössä