Voi ei. Olin tosi väsynyt ja ärsyynnyin mieheeni joka tuli kotiin ja oli kipeä eikä voinut auttaa missään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hirviövaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hirviövaimo

Vieras
.... ja siitä tuli sitten ihan kauheankamala riita. Nyt on ihan hirveä olo, vaikka pyysin jo anteeksi sitä alkuperäistä suuttumistani, mutta tietysti se riita vaan paisui ihan valtaviin mittasuhteisiin.

Mulla vaan aina välillä menee hermo kun mies on sellainen että jos sillä on huono olo niin se ei vaan kykene mihinkään. Se tulee kotiin ja menee sänkyyn ja sanoo että on sairas. Ja siinä mä sitten olen kotitöiden ja vauvan kanssa, ja olen laskenut hommia sen varaan että mies kuten tavallista syöttää vauvan ja laittaa nukkumaan.

Mä en vaan ikinä itse ole, tai en varmaan edes voisi olla kipeä tuolla tavalla. Ihan vetämättömissä. Niin ettei mihinkään kykene. Ei edes ottamaan lääkettä.

Niin no, kyllä se aika hiivatinmoiseen huutamiseen sitten kykeni kuitenkin...

Mutta silti. Olis mun nyt pitänyt itseni osata hillitä. Nyt se vaatii että mun pitää hakea jotain ammattiapua aggressionhallintaan.

teillä varmaan pieni vauva?
ihan normaalia, varsinkin alku vaiheessa.
meilläkin kun poika oli ihan vauva, niin melkein aina tuli tappelu silloin kun mies tuli töistä.
mää vaadin auttaan, ja tekeen ja hoitaan. vaikka toinen ollut pitkän päivän raskaissa töissä.
itse väsyneenä, huonosti nukkuneena ja kädet täynnä hommia odotin aina miestä kotiin tekemään asioita puolestaan.
lopulta sovittiin, että töitten jälkeen miehellä oli n1h omaa aikaa rauhottua, ja illalla toinen

Joo kuulostaa tutulta. Jos miehellä on joku huonosti (ottaa päästä, kipeä olo tms) niin KAIKKI on pilalla ja KAIKKI saa siitä kärsiä. Naiset/äidit ne vaan jaksaa. Ei oo varaa heittäytyä samanlaiseksi.

Miks te ette itse mene petiin kun olette sairaana?
Mä en edes kysy voinko mennä lepäämään jos olen kipeä vaan sanon että menen ja mies kyllä automaattisesti sitten hoitaa vauvan!
Ihme meininkiin olette miehenne totuttaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
meilläkin kun poika oli ihan vauva, niin melkein aina tuli tappelu silloin kun mies tuli töistä.
mää vaadin auttaan, ja tekeen ja hoitaan. vaikka toinen ollut pitkän päivän raskaissa töissä.
itse väsyneenä, huonosti nukkuneena ja kädet täynnä hommia odotin aina miestä kotiin tekemään asioita puolestaan.
lopulta sovittiin, että töitten jälkeen miehellä oli n1h omaa aikaa rauhottua, ja illalla toinen

Hyvä juttu että pystyitte sopimaan asian, mutta millos sulla on omaa aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en edes kysy voinko mennä lepäämään jos olen kipeä vaan sanon että menen ja mies kyllä automaattisesti sitten hoitaa vauvan!

Niinpä!

Alkuperäinen kirjoittaja mm:

Hyvä juttu että pystyitte sopimaan asian, mutta millos sulla on omaa aikaa...

tällein iltasin, kun poika nukkuu. ja päivällä kun päikkäreillä. kyllähän voin myös lähtee joskus jossain käymään yksinäni, mutta hyvin harvoin on tullut käytyä..

Peesi tähän! Äidit eivät kerkee sairastamaan, koska on pakko leikkia martyyriä. Ja pakko kytätä koko ajan, että osaako se mies nyt laittaa vauvalle oikeat housut ja antaako juuri päärynä- eikä omenasosetta, puhumattakaan kotitöistä. Eihän äiti nyt kerkee sairastamaan :D

Uusimmat

Yhteistyössä