Voi EI!!! Roskishaamusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iines"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Iines"

Vieras
Olen ollut useamman kerran raskaana ja jo siis useamman lapsen äiti. Nyt kuukautiset pian 2vk myöhässä ja tein pari liuskatestiä viime viikolla jotka oli negoja ( marketista ostettuja ). Eilen ostin marketista sellaisen testi'puikon' ja tein iltapäivällä sen. Virtsa oli kuitenkin ollut rakossa jo useamman tunnin.
Testiin tuli vain yksi viiva. Katsoin testin n. 3min sen jälkeen kun olin pissannut tikkuun ja sitten se Jäi kuleksimaan pöydälle ja tänään päivän valossa katsoin niin näkyy selkeä haalea viiva.
Ei ole mikään ohut vaan ihan testiviivan paksuinen. Ja punertava.

Onko kukaan koskaan ollut raskaana "roskishaamusta"?

Ja joo, tiedän ettei saisi kurkkia ja tulee turhia toiveita ja ja ja ... ettei niitä sääntöjä testiajasta ole tehty huvikseen MUTTA... koskaan aiemmin minulla ei yhteenkään testiin ole tullut roskishaamua vaikka olen elämäni aikana tehnyt varmaan 50 raskaustestiä ( raskautuminen on ollut aina vaikeaa ja pettymyksiä ja negatestejä tehty paljon ). Kaikki negat on olleet negoja ja plussat puhtaita plussia.

[QUOTE="hei";26064534]Jos sulla on kaks viikkoa jo myöhässä, viiva ois kyllä näkynyt ajallaan ja voimakkaana. Eli en usko tuohon haamuun.[/QUOTE]

Minulla kierto ei siis ole mikään päivän tarkka. Eli ovulaatio on voinut olla myöhemminkin. Mutta edellinen kierto oli 32 päivää ja sen mukaan laskin. Eli nyt olisi kp. 42 menossa tuohon verrattuna. Mutta kiertoni ovat siis vaihtelevat. Voi olla ettei ovulaatiota ole nyt ollutkaan, en yleensä huomaa sellaista mitenkään. Eli tämä on vain tälläistä pähkäilyä :) Aikahan sen näyttää tuleeko niitä kuukautisia vai ei.

Lähinnä vain kiinnosti tuo roskishaamu :) Et onko jollain ollut se kuitenkin plussa vaikka aina sanotaankin ettei niitä saa kurkistella :D En tosiaan tiedä tuliko tuo hailakka viiva 5min testin tekemisen jälkeen vai 5h testin tekemisen jälkeen kun en muistanut testiä tiirailla sen 3min odottamisen jälkeen.

Minulla on tosiaan tullut puhtaita negoja kymmeniä kertoja ja joskus niitä on jääny lojumaan ja on ollut nega vielä seuraavanakin päivänä. Nyt näkyy selvästi hailakka, punertava viiva.. Mies näkee sen myös ettei ole vain minun silmän haritusta :D Ei ole harmaa (viivanpaikka kai olisi? ) eikä mikään ohut reuna mistään vaan ihan kontrolliviivan paksuinen mutta paaaaljon hailakampi.

Nyt ei sitten muuta kuin odotellaan :)

Ei ole vieläkään kuukautisia kuulunut ja nyt on olo tila ollut sellainen että jos en olisi tuota negatestiä tehnyt niin luulisin olevani raskaana. Ajoittaista pahaa oloa ilmaantunut. Odottelen nyt vielä ainakin ensi viikkoon ennen kuin teen uuden r.testin. :)

Mutta kiva lukea kokemuksia joissa roskishaamukin on sitten muuttunut plussaksi :)

Yhteistyössä