Voi ei taas Me&I kutsut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan kamalia vaatteita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan kamalia vaatteita

Vieras
Tänään illalla taas yhdet Me&I kutsut. Säälistä taas ostettava joku myssy. Onko muita joiden mielestä kyseiset vaatteet mauttomia ja rumia. Miksi ihmeessä lapsi pitää pukea migreeniä aiheuttaviin koko sateenkaaren kirjon omaaviin vaatteisiin... Missä äitien tyylitaju.

Minusta säälittävää ostaa säälistä joku myssy. Miksi et ilmoita etten pääse kutsuille? Ihme vässykkä.

Mä tykkään joistakin me&i vaatteista, vauvamalleista.

Tiesitkö, ettei sieltä ole pakko ostaa yhtään mitään? =) Sille kutsujalle on hyötyä pelkästään siitäkin, että menet paikalle. En mä osta, jos en löydä mitään mieleistäni.

Mutta muutoin mä tykkään niistä värikkäistä vaatteista. :) Mun mielestä lastenvaatteissa saakin olla väriä. Eivätpä jää auton alle, vaan erottuvat ympäröivästä harmaudesta. :laugh:

• Tykkää
Reactions: ViiruP
Minäkään en Me&I vaatteista välitä. Netistä olen katsonut, mutta yksillekään kutsuille en ole mennyt enkä mene. Enempi tykkään Småfolkin ihanan värikkäistä vaatteista, Metsola myös kiva.

Sateenkaaren värisiin vaatteisiin? Öö, mä ostin poitsulle tummansinisen trikootakin (valkoisilla tehosteilla) ja samaa väriä shortsit. :) Et se sateenkaaren väreistä..

Mää olin pari päivää sitten, en ostanu mitään, en hirveesti välitä kyseisistä vaatteista. Menin tapaamaan muita äitejä ja tuttuja sinne ja mikäs siinä samalla vaatteita kattoo jos oliskin ollu jotain kivaa.

Samis!
Pätee sekä lastenvaatteisiin että kynttilöihin, Tupperwareen, jne.

Jep, pätee kaikkeen.

Living&Roomilta ostin vähän kyllä sillä ajatuksella, että ei pitäisi, kahvikupit. Ja kannatti! On ihan perusposliinia ja muuta, mutta tosi kivat. Tykkään. Tämä tapahtuma oli kyllä varmaan poikkeus minun kutsuhistoriassani, koska yleensä on tullut olo että mitä hittoa minä tällä muka tekisin?! Koskee erityisesti Tupperwarea.

Jaa, vastaavassa tilanteessa jättäisi menemättä kutsuille :) Itse en pidä mistään kippo-, kuppi- tai vaatekutsuista, joten ihan reilusti kieltäydyn menemästä, eikä siitä tähän päivään ole kukaan loukkaantunut.

Eihän sieltä mitään ole pakko ostaa, eikä pakko ole edes mennä. Ihan itteäs vaan saat syyttää jos niin tyhmä on että väkisin ostaa, vaikkei edes tykkää.
Mä tykkään me&i vaatteista ja nyt harmittaa kun huomenna olis kutsut, mut lapsi kipeä, niin en taidakkaan päästä. Olisin niin halunnut mennä kevään mallistoa katsomaan kun en vielä ole nähnyt.

Yhteistyössä