I
itku :(
Vieras
Meidän lähellä on tollanen pikkumettä, ja sielläpäin asuu kyllä kaikenmoisia hulluja... Aikaisemminkin tälläistä ja nyt taas.
Nyt sit kuulin et siellä oli joku pikkukoira kuollu rotanmyrkkyyn ja tänään kun oikasin lasten kans puistoreissulta keskellä polkua kuollut siili
Ei sitä oo muuten voitu tappaa siihen keskelle polkua, kuin rotanmyrkyllä.
Vitsi, kuin voi olla noin idiootteja ihmisiä. Koiranvihaajia, eläintentappapaskapäitä.
Mä en mee tota kautta lasten ja varsinkaan koiran kanssa ikinä!
Mieluiten muuttasi pois täältä sekopäitten tyyssijasta, mut ei.
Kotona keskusteltiin asiasta 5v ja 6v:n kans ja puhuin et jotkut ihmiset haluaa eläimille pahaa ja he tekevät tuollaista. 6v otti asian hyvin järkevästi, ja kyseli, että miks, mitä se hyötyy tms.
5v alkoi huutaa, että hän ei tykkää semmosesta ja se ihminen on tyhmä, siilejä ei saa tappaa jne.
Miksi tollasta tapahtuu?
Mä oon oikeesti tästä hirveän surullinen, miks tälläistä tapahtuu?
Toivottavasti enää ei mikään eläin tuohon menehtyisi, eikä varsinkaan ihminen. Muuallakin kaupungissa on. Ei voi olla totta, täällä
Nyt sit kuulin et siellä oli joku pikkukoira kuollu rotanmyrkkyyn ja tänään kun oikasin lasten kans puistoreissulta keskellä polkua kuollut siili
Vitsi, kuin voi olla noin idiootteja ihmisiä. Koiranvihaajia, eläintentappapaskapäitä.
Mä en mee tota kautta lasten ja varsinkaan koiran kanssa ikinä!
Mieluiten muuttasi pois täältä sekopäitten tyyssijasta, mut ei.
Kotona keskusteltiin asiasta 5v ja 6v:n kans ja puhuin et jotkut ihmiset haluaa eläimille pahaa ja he tekevät tuollaista. 6v otti asian hyvin järkevästi, ja kyseli, että miks, mitä se hyötyy tms.
5v alkoi huutaa, että hän ei tykkää semmosesta ja se ihminen on tyhmä, siilejä ei saa tappaa jne.
Miksi tollasta tapahtuu?
Mä oon oikeesti tästä hirveän surullinen, miks tälläistä tapahtuu?
Toivottavasti enää ei mikään eläin tuohon menehtyisi, eikä varsinkaan ihminen. Muuallakin kaupungissa on. Ei voi olla totta, täällä